تصویری از کپی ناشیانه در طراحی پوستر تیم ملی ایران این روز‌ها خبرساز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
تصاویر غروب مریخ به دانشمندان کمک می‌کند تا تعیین کنند که غبار مریخ تا چه اندازه در جو امتداد می‌یابد و به آن‌ها اجازه می‌دهد به دنبال غبار یا ابر‌های یخی بگردند.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
آرمین سهرابیان که بعد از چهار فصل دوری بار دیگر به استقلال بازگشته با جو باشگاه آشناست.
زحل در این طول موج فروسرخ که توسط تلسکوپ مشاهده می‌شود، بسیار تاریک به نظر می‌رسد، زیرا گاز متان تقریباً تمام نور خورشید را که به جو می‌تابد، جذب می‌کند. با این حال، حلقه‌های یخی آن نسبتا روشن باقی مانده‌اند که منجر به ظاهر غیرمعمول زحل در تصویر جیمز وب شده است.
سخنگوی کاخ سفید گفت رئیس جمهور آمریکا برای رفع مشکل «وقفه تنفسی در خواب»، به‌تازگی استفاده از دستگاه «فشار جریان هوای همواره مثبت» را شروع کرده است.
علی دایی تنها موفق شد در یک غرفه نمایشگاه صنایع غذایی حضور پیدا کند و بعد از لحظات کوتاهی، استقبال کم نظیر مردم برای گرفتن عکس و فیلم و امضا، جو سالن را بهم ریخت.
آپولوی ۱ گرچه هرگز زمین را ترک نکرد، ولی آن هم در لیست حوادث مرگبار پرواز‌های فضایی انسان‌ها قرار گرفته. پکهام در این رابطه گفته: «من شخصا فرقی بین اینکه این سانحه روی زمین رخ داده یا نه، نمی‌بینم.» در هر حال، سه فضانورد در فضاپیما بودند؛ ولی یک آزمایش ساده پیش از پرتاب، باعث آتش‌سوزی در داخل فضاپیما شد و هر سه خدمه داخل آن کشته شدند.
روزنامه نیویورک پست با تیتر «دردسر سن پیری» زمین خوردن جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده آمریکا را مورد تمسخر قرار داد.
رشید مظاهری روز پراتفاقی را در آزادی سپری کرد؛ او با وجود جو سنگین ورزشگاه علیه خودش اما رفتاری منطقی نشان داد.
تماشاگران فولاد در ورزشگاه فولادشهر جو غالب سکوها را به دست گرفتند.
جو تگتمایر (Joe Tegtmeyer) حدود ۹ ساعت پس از پرتاب استارشیپ، عکس‌هایی از خود که تقریباً نیمی از یکی از ۱۸۰۰۰ کاشی محافظ حرارتی شش ضلعی را که یک طرف استارشیپ را پوشانده بود، نگه داشته است، منتشر کرد.
برنامه‌های ایرباس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با نسل آینده پرتاب‌گر‌های فوق سنگین سازگار باشند. این پرتاب‌گرها، بلندترین و قوی‌ترین موشک‌هایی هستند که روزی انسان‌ها را به فضا می‌برند. از جمله این این پرتاب‌گر‌ها می‌توان موشک «استارشیپ» (Starship) شرکت «اسپیس‌ایکس» (SpaceX) را نام برد که در نخستین پرواز آزمایشی مداری خود منفجر شد.
هوش مصنوعی این بار شوخی عجیبی با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کرده و گریم یک دلقک را به صورت وی اضافه کرده است.
هزاران هوادار تراکتور حاضر در ورزشگاه از لحظات شیرین برد بزرگ تیم‌شان فیلمبرداری می‌کردند و جو خاصی را در یادگار به وجود آوردند.
تصویر روز ناسا، عکس شهاب‌سنگی است که حدود ۷ ساعت قبل از برخورد با جو سیاره زمین ثبت شده است. مسیر پیش‌بینی‌شده این شهاب‌سنگ فرصت نادری را برای رصدگران شهاب‌سنگ ایجاد کرد.
حوه سرچ عکس در گوگل با آیفون و اندروید در این روش یکسان است. برنامه را باز کنید و در صفحه اول روی آیکون دوربین در کادر جست و جو کلیک کنید. سپس به برنامه اجازه دسترسی به حافظه را بدهید.
با اینکه قرار بود تماشاگران به استادیوم آزادی نروند، اما ازدحام تعدادی از هواداران سرخابی بیرون از استادیوم مقابل درب غربی ورزشگاه مسئله ساز شد.
شیرجه عجیب جردن پیکفورد بعد از شوت بسیار بد جو آلن، بازیکن ولز، که با اختلاف زیاد از بالای دروازه انگلی بیرون رفت خبرساز شده است.
شاید بتوان گفت هاقبک تیم ملی ولز هم نقش پر رنگی در صحنه‌های گل ایران داشته است.
در ۱۵ ژانویه آتشفشان هونگا در منطقه هونگا- تونگا (در کشور تونگا در اقیانوس آرام) که یک مخروط آتشفشانی در زیر دریا در فاصله ۶۴ کیلومتری شمال جزیره تونگا، تونگاتاپو است، ناگهان فوران کرد. این انفجار قوی‌ترین انفجار روی زمین در ۳۰ سال اخیر بود و۱۰۰ برابر بمب هیروشیما قدرت داشت. انرژی بسیار زیاد این رویداد باعث ایجاد سونامی شد که تا ژاپن هم رسید. همچنین امواج شوک جوی ایجاد شده باعث شد که در جو زمین صدایی مانند زنگ به گوش برسد.
پس از حواشی فراوان الناز رکابی بامداد ۲۷ مهر وارد ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ