ورزشگاه دو مسابقه ایران مقابل اروگوئه و سنگال مشخص شده؛ ورزشگاه‌هایی در شهرهای سنت‌پولتن و مولدینگ.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باستین شواین اشتایگر توضیح می‌دهد که چگونه نفوذ پپ گواردیولا در فوتبال آلمان به تیم ملی این کشور آسیب رسانده است.
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ ۳۰نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
تکواندوکار تیم ملی که در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان به دلیل ارتکاب به دوپینگ با محرومیت چهارساله مواجه شده است، تاکید کرد: ما مرتکب دوپینگ نشدیم و نمی‌دانم این بلا چگونه سرمان آمد.
رئیس فدراسیون فوتبال دلایل به توافق نرسیدن با سرمربی اسپانیایی مد نظر این فدراسیون برای هدایت تیم ملی را عنوان و تاکید کرد قلعه‌نویی دو ساعت برنامه‌هایش را برای تیم ملی تشریح کرده است.
فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی توضیح می‌دهد که یورگن کلینزمن چگونه هدایت تیم ملی این کشور را به دست گرفته است.
پسر رئیس فدراسیون تیروکمان در حالی در رقابت های انتخابی دانشجویان با ثبت رکورد لازم مجوز حضور در اردوی تیم ملی را گرفت که نسبت به دیگر شرکت کنندگان، از یک امتیاز برخوردار بود.
در پرطرفداران عکس جهان لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، جام جهانی قلابی را بالای سر می‌برد، اما این اتفاق چگونه رخ داد؟
تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر کرواسی در مرحله نیمه نهایی ، فینالیست جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.
تیم ملی فوتبال فرانسه با پیروزی برابر مراکش راهی دیدار پایانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.
بازیکنان تیم ملی آرژانتین فردای بازی با کرواسی را به استراحت کامل پرداخته اند.
تیم ملی فوتبال مراکش که در جام‌جهانی روسیه نخستین بازی خود را به ایران واگذار کرد و از مرحله گروهی صعود نکرد، چهار سال بعد با عبور از تیم های مطرح دنیا به نیمه نهایی جام جهانی رسید.
تیم ملی فوتبال مراکش که در جام‌جهانی روسیه نخستین بازی خود را به ایران واگذار کرد و از مرحله گروهی صعود نکرد، چهار سال بعد با عبور از تیم های مطرح دنیا به نیمه نهایی جام جهانی رسید.
بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام‌جهانی قطر در حالی شب گذشته در سینماهای کشور روی پرده رفت که به گفته سخنگوی «سینماداران» این اکران هیچ حاشیه‌ای به همراه نداشته است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پیراهنی که شما دیدید را من ندیدم. پیراهن را قرار است فردا رونمایی کنیم. نمی‌دانم چگونه زودتر این اتفاق افتاده است!
تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی فینال آسیا را به ژاپن باخت که همه خود را برای قهرمانی سیزدهم آماده کرده بودند.
سرمربی تیم ملی ژاپن گروهی را عامل برتری تیمش مقابل ایران دانست.
کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد از همین حالا مسیری که کشتی گیران برای رسیدن به المپیک پاریس پیش رو دارند را مشخص کرده است.
مهدی طارمی و سردار آزمون بر سر مربی تیم ملی اختلاف نظر داشتند و سردار طرفدار اسکوچیچ بود، اما جالب است که رابطه این دو بازیکن با هم خوب است.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان نشستی را با رئیس و نواب رئیس این مجموعه برگزار کرد.
حضور دوباره کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران مهم‌ترین خبر فوتبال ایران در آستانه جام جهانی است.
پس از گذشت سه ماه از جراحی، نشست و کمیسیونی را خواهیم داشت تا بدانیم روند درمانی را چگونه ادامه دهیم و شاهد حضور آقای امیری در رقابت‌های جام جهانی باشیم.
مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله
کارگزاری که در باشگاه پرسپولیس هم طی دوره فعالیت خود حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرد، چگونه و از کدام مسیر فراقانونی به تیم ملی راه پیدا کرد؟ تبلیغات محیطی تنها مسابقه تدارکاتی تیم ملی با چه قیمتی به این شرکت سپرده شد و چرا فراخوانی منتشر نشد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ