رایدر در ادامه با طرح این ادعا که مطمئن هستیم پهپادی که تاسیسات ما در سوریه را هدف قرار داد، ایرانی بوده است، گفت: این مسئولیت ایران است که امنیت و ثبات در منطقه را نقض نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: همانطور که بارها به طور رسمی اعلام شده است، ادعای صادرات پهپادهای ایرانی به روسیه بمنظور بکارگیری آنها علیه اوکراین، اتهامی بی‌اساس است.
سخنگوی باشگاه کایسری اسپور ترکیه اعلام کرد قرارداد مدافع ایرانی این تیم تمدید شده است.
سخنگوی وزارت برق عراق اعلام کرد که این وزارت تمام بدهی‌های گازی ایران به مبلغ ۱۱ تریلیون دینار را پرداخت کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز در واکنش به ادعای پنتاگون اعلام کرد: برای حفاظت از حاکمیت خود به اقداماتی که لازم می‌دانیم، ادامه می‌دهیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون ارائه هر گونه سند و مدرکی مدعی حمله سایبری چین به زیرساخت‌های دریایی این کشور شد.
سخنگوی ارشد اتحادیه اروپا در توجیه تازه‌ترین بسته تحریمی علیه ایران که دوشنبه گذشته به بهانه مسائل حقوق بشری وضع شد ادعا کرد: تحریم‌ها سیاست و هدف اقدامات ما نیست، بلکه یکی از ابزارهای موجود برای واکنش به تحولاتی است که بر خلاف منافع اتحادیه اروپا به شمار می‌رود.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی سرنگون کردن یک پهپاد شد که از لبنان به سوی اراضی اشغالی به پرواز درآمده بود.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
سخنگوی کرملین در واکنش به ادعای دست داشتن مسکو در درز اطلاعات محرمانه پنتاگون، تمایل به مقصر دانستن روسیه در همه اتفاقات را یک «بیماری همه‌گیر» توصیف کرد.
سخنگوی هیئت فوتبال استان تهران، توضیحات مفصلی درباره اخبار منتشر شده در خصوص برکناری حبیب‌الله شیرازی ارائه کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا همچنین به اظهارات امروز امیرعبداللهیان درباره دستیابی به توافق با آمریکا بر سر موضوع تبادل زندانیان و توافق برای آزادسازی سه زندانی آمریکایی در ایران را رد کرد.
کنعانی گفت: ایران متعهد به ان پی تی است. همکاری حرفه‌ای با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یک اصل مهم برای ایران در مناسبات خودش با آژانس است. البته ما به طور متقابل انتظار داریم آژانس رفتار حرفه‌ای داشته باشد و به اصول و چارچوب همکاری حرفه‌ای پایبند باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صادر کنندگان سلاح برای متجاوزان و کمک کنندگان به محاصره ملت مظلوم یمن، در جایگاهی نیستند که به دیگران اتهام بزنند.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: در پرونده مدرسه فوتبال مشهد هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندان خود نشدند.
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جمعه مدعی شد: اقدامات ایران صرفاً انگیزه سیاسی دارد و ما به عنوان اتحادیه اروپا آن‌ها را کاملاً رد می‌کنیم. در مقابل، تحریم‌های اتحادیه اروپا که اخیراً به تصویب رسید.
مجتهدزاده گفت: این عمل سخنگوی دولت نشر اکاذیب است. اگرچه قصدشان تشویش اذهان نبوده، اما باتوجه به جایگاهی که دارند، موجب این اتفاق شده است. یا باید تعقیب قضایی شود و یا ایشان عذرخواهی کنند.
محمود صادقی نماینده مجلس دهم درباره تحصیلات علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت توضیحاتی ارائه کرد.
سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که ارتش آمریکا هیچ مدرکی دال بر اینکه تهران برای مسکو موشک بالستیک تأمین کرده، در اختیار ندارد.
سخنگوی سازمان ملل روز چهارشنبه در یک نشست خبری گفت: «مسئله صادرات تسلیحاتی کره شمالی به روسیه برای عملیات نظامی در اوکراین ممکن است توسط کارشناسان ناظر بر اجرای رژیم تحریم‌ها بررسی شود.»
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ادعاهای بی‌اساس در مورد انتقال پهپاد برای استفاده در درگیری اوکراین را رد می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ادعاهای بی‌اساس در مورد انتقال پهپاد برای استفاده در درگیری اوکراین را رد می‌کنیم.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ضمن تکرار ادعاها درباره حضور پهپادی ایران در جنگ اوکراین، از اعلام آمادگی کشورش به منظور تضمین دستیابی کی یف به کمک های نظامی لازم برای دفاع از خود خبر داد.
آمریکا، تهران را به دروغگویی در مورد استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین متهم می‌کند.
ناصر کنعانی گفت: آمریکا و انگلیس که پیش از این در برابر حملات متعدد سایبری علیه زیرساخت‌های جمهوری اسلامی ایران، حتی علیه تاسیسات هسته‌ای، سکوت اختیار کرده و حتی به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این نوع اقدامات حمایت کرده بودند، فاقد هر گونه وجاهت در وارد کردن اینگونه اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ