دروازه تیم ملی ایران در دقیقه ۲۸ دیدار مقابل روسیه از روی نقطه پنالتی باز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند در سال منتهی به جام ملت‌های آسیا رقابت جذاب و سختی را در لیگ شروع خواهد کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در قهرمانی زیر 19 سال جهان موفق به شکست کره‌جنوبی شد.
کاوه رضایی تصور را هم نمی‌کرد که پس از بازگشت به ایران روزهای بسیار سختی را همچون سال گذشته تجربه کند.
مردم ژاپن بر این باورند که: «ماهی بزرگ «نامازو» که زمین بر پشت اوست، با تکان دادن دمش زمین‌لرزه بار می‌آورد...» پائولادلسول در طالع‌بینی چینی در این خصوص می‌نویسد: «۱۲ حیوان به افسانه قدیمی برمی‌گردند. آن‌ها می‌گویند یک روز بودا در شروع سال نو، تمام حیوانات را دعوت کرد. از میان آن‌ها تنها ۱۲ حیوان به دعوت او پاسخ می‌دهند، بودا هم مقدر می‌کند که سرنوشت جهان به دست آن ۱۲ تا باشد.»
در آغاز مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا در سمرقند ازبکستان ملی‌پوشان نمایندگان ایران با کسب چهار مدال طلا و نقره شروع طوفانی داشتند.
وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم جشن دیپلماتیک نوروز ۱۴۰۲ گفت: سال جدید را در شرایطی شروع می‌کنیم که موفقیت‌هایی در عرصه دیپلماسی حاصل شده است و این موفقیت‌ها بیش از آنچه تاکنون اطلاع‌رسانی شده است رقم خواهد خورد. هدف اصلی از برگزاری برنامه امروز با حضور سفرای خارجی، معرفی هرچه بیشتر آداب و فرهنگ ملی سرزمین عزیزمان ایران بود.
تیم ملی جوانان ایران، با هدایت صمد مرفاوی مسابقات قهرمانی آسیا را با سه امتیاز شیرین شروع کرد.
Plan B غرب نسبت به ایران، طیفی از عناصرمختلف را در بر دارد که یکی از آن‌ها بلندکردن چوب مخالفان حاکمیت است. ماهیت یک حکومت برای غربی‌ها اصل نیست، کما اینکه چین در عمل با یک گروه ۲۲ نفره رهبری می‌شود. اصل در تنظیم پایدارمنافع مشترک است. دموکراسی در داخل کشور‌های غربی یک اصل جدی، متقن و مورد‌تفاهم است، اما در سیاست خارجی، اهرمی تنومند و جذاب برای فشار است. امر سهمگین تئوریکی که چینی‌ها نیم قرن پیش شروع کردند، این بود که اول غرب را طی ۳۰ سال به خود وابسته کردند
ملی‌پوش ایرانی وایله در نخستین بازی رسمی خود در سال ۲۰۲۳ موفق به گلزنی شد.
در روز‌های سرد زمستانی بهمن سال ۱۳۵۰، بارش برف شروع شد و تا حدود ۲‌هفته در سراسر مناطق شمالی و مرکزی و غربی ایران ادامه داشت و تهران نیز از این اتفاق مستثنی نبود.
آمار منابع غربی نشان می دهد صادرات نفت ایران در دو ماه آخر سال ۲۰۲۲، با وجود تحریمهای آمریکا، به رکورد بالای جدیدی صعود کرد و شروع قوی در ابتدای سال ۲۰۲۳ داشته است.
نخستین پمپ بنزین ایران حدود ۱۰۰سال پیش شروع به کار کرد و بنزینی با عنوان پارس عرضه می‌کرد. این پمپ بنزین در ‌‌آبادان و در سال ۱۳۰۶ توسط یک شرکت انگلیسی بنا شد‌‌. این پمپ بنزین احتمالا اولین پمپ بنزین خاورمیانه نیز بوده است!
علی‌اصغر شالبافیان ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ کاهش سفر از کشور‌های همسایه، از جمله عراقی‌ها به ایران را تایید کرده و آن را در ارتباط با آغاز سال تحصیلی و شروع مدارس و تاثیر تقویم مذهبی بر سفر عراقی‌ها دانسته است.
برهالتر گفت: ایران تیم خوبی است و تلفیقی از هشت سال کار کردن است. چیزی است که در جام جهانی قبلی شروع شده است. حمله متقابل ایران خوب است. طارمی را دارند. تیم محکمی هستند. مربی خوبی دارند. من کی‌روش را می‌شناسم و همانطور که گفتم بازی حذفی است.
ایران با دریافت شش گل مقابل انگلیس، شروعی فاجعه‌بار را در جام جهانی رقم زد.
قم این راه را باز کرد، قم حرکت را آغاز کرد، قم به ندای امام بزرگوار پاسخ گفت. چه کسی میفهمید که امام در سال ۴۱ و ۴۲ چه چیزی دارد میگوید؟ مردم قم بودند که آمدند داخل میدان. حتّی آن وقتی که احساس میکردند [نهضت] یک مقداری نُکس(۲) پیدا کرده، در سال ۴۱ که شروع نهضت بود، مردم قم بلند شدند آمدند سر درس امام
در جریان رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهزمانی جهان، ۳ آزادکار ایران مقابل رقبای خود صاحب برتری شدند و محمودجانلو در ۶۵ کیلوگرم نیز به دیدار رده بندی رفت.
تیم بسکتبال سه نفره زیر ۱۷ سال ایران، نخستین بازی خود در کاپ آسیا ۲۰۲۲ مالزی را با پیروزی پشت سر گذاشت.
پس از وقایع سال ۹۸ و شیوع ویروس کرونا، امید فعالان گردشگری به ماه‌های مهر و آبان سال ۱۴۰۱ بود اما تجمعات اخیر موجب شده تا تورهای گردشگری ورودی نه تنها به تاخیر نیفتد بلکه لغو شود.
«لوان جاگاریان» سفیر جنجالی روس‌ها در تهران، پس از ۱۱ سال حضور مستمر جای خود را به «الکسی ددوف» می‌دهد. این خبری بود که کاظم جلالی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده است. سفیر ایران در مسکو می‌نویسد: «امروز با الکسی ددوف دیدار داشتم. وی به زودی به عنوان سفیر جدید روسیه در ایران شروع به کار خواهد کرد. از تلاش‌های، سفیر قبلی روسیه سپاسگزارم و برای الکسی ددوف آرزوی توفیق دارم.»
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: سن اعتیاد در ایران ۲۴ سال است این در حالی است که میانگین جهانی ۱۹ سال است. البته مواردی هست که کمتر از این سن هم مصرف مواد مخدر را شروع کرده باشند.
سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان گفت: مکانیسم و فرمول مناسب برای شروع سن سالمندی جمعیت این است که ۱۵ سال از سن امید به زندگی بدو تولد آن جمعیت کم کنیم. به عبارتی در سرشماری سال ۱۳۹۵، سن امید به زندگی جامعه ایرانی حدود ۷۵ سال بود اگر ۱۵ سال کم کنیم سن ۶۰ سال، سن شروع سالمندی جامعه ایرانی است یا اگر در ژاپن سن امید به زندگی ۸۴ سال است تا ۷۰ سال می‌تواند سن شروع سالمندی آن کشور باشد.
محمد مهرتاش سرمربی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک گفت: انتظار داشتیم با تغییراتی که ایجاد کرده بودیم تیم ترکیه و آذربایجان را بگیریم اما پنل داوری نمرات تیم‌های آذربایجان و ترکیه را بالا دادند.
شاید کمتر کسی یادش باشد خرید جدید پرسپولیس با محرومیت (سال ۹۳) کشور را ترک کرد و با شروع لیگ بیست و دوم شاید اجازه بازی در لیگ برتر را نگیرد. خرید جدید پرسپولیس قبل از رفتنش در بازی پیکان و نفت تهران اقدام به زدن کمک داور بازی کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ