بازی تیم‌های خرونینخن و آژاکس در لیگ هلند در دقایق ابتدایی به‌خاطر هجوم هواداران خرونینخن و پرتاب بمب‌های دودزا متوقف شد و نیمه‌کاره ماند.این تیم به دستۀ پایین‌تر سقوط کرده و هوادارانش هم به‌ همین دلیل عصبانی بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی آرژانتین در یک بازی دوستانه در شهر پکن، پایتخت کشور چین به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. در جریان این دیدار یک هوادار چینی برای رساندن خودش به لیونل مسی از میان تماشاگران از روی سکو‌ها وارد زمین چمن شد و در نهایت هم موفق شد خودش را به لیونل مسی و همچنین امیلیانو مارتینز برساند. اما نحوه خروج او از زمین جالب نبود. نیرو‌های امنیتی ورزشگاه از دست‌ها و پا‌های او گرفتند و او را به بیرون زمین بردند.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
تیم ملی ایران و کنیا امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و تماشاگران زن حامی تیم ملی ایران هم این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.
راننده خودرو پژویی که در پیست فدک اندیمشک در حال هنرنمایی بود در یک لحظه کنترل خودرو را از دست می‌دهد و با تماشاگران برخورد می‌کند.
ویدئوی وایرال شده‌ای در شبکه‌های اجتماعی از رفتار عجیب تماشاگران النصر با پیراهن ستاره پرتغالی تیم‌شان حکایت دارد.
تصاویری از یک مسابقه کشتی عجیب در هند منتشر شده که تماشاگران زیادی را نیز گردهم آورده است.
​در میدان گاوبازی هنگامی که یکی از تماشاگران این ورزش با یک گاو شوخی می‌کرد، با واکنش این حیوان مواجه و به شدت تنبیه شد.
در اوسط دیدار دو تیم الاهلی و الاتحاد در ادامه مسابقات جام سوپرجام بسکتبال مصر که روز گذشته برگزار شد بخشی از سکوی تماشاگران فرو ریخت
شاهدان گفتند که پلیس امنیت متروی دوحه نتوانست ازدحام ناگهانی در ایستگاه مشیرب، تقاطع شلوغی که سه خط مترو به هم می‌رسند را مدیریت کند.
دختر جوان ایرانی این روز‌ها به ستاره فوتبالی خیابان‌ها و فن فست‌های قطر تبدیل شده است.
در اقدامی عجیب ماموران امنیتی ورزشگاه الثمامه وسایل تشویق هواداران ایرانی را ضبط کردند!
یکی از تماشاگران ایرانی پس از برد ایران در برابر ولز از خوشحالی در استادیوم از حال رفت.
ابوبکر عباس جوان ۲۳ ساله کنیایی که در جام جهانی وظیفه راهنمایی تماشاگران را بر عهده دارد این روز‌ها به یک چهره محبوب در جام جهانی قطر تبدیل شده است.
تماشاگران ایرانی که در مسیر رسیدن به ورزشگاه قرار دارند با شور و شوق خاصی تیم ملی ایران را تشویق می‌کنند.
(ویدئو) هجوم عجیب تماشاگران برای تماشای بازی تیم های برزیل - صربستان
دولت قطر در اقدامی جالب دهکده‌ای با فرهنگ عربی آماده پذیرایی از تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
طبق ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نهیان بن مبارک آل نهیان وزیر تسامح امارات با شرکت در مراسم اعطای مدرک فارغ التحصیلی به دانشجویان دانشکده روانشناسی تطبیقی، از دادن مدرک به یکی از دانشجویان خودداری کرد و آن را روی میز انداخت، به این دلیل که وی وقتی روی سن آمد رو به تماشاگران با خوشحالی دست تکان داده و احتمالا چند لحظه باعث معطلی وی شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی این رفتار وزیر اماراتی را زننده و مغایر با شان یک مراسم عمومی توصیف کردند.
علی ارسلان در حالی این کشتی را با برد پشت سر گذاشت که تماشاگران آلمانی حاضر در سالن با اسم، او را تشویق می‌کردند.
بر اثر ریزش بخشی از جایگاه تماشاگران تیم فوتبال کولو کولو شیلی چند نفر زخمی شدند.
بعد از پیروزی بزرگ شاگردان شمسایی، تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و به شدت از بازیکنان تیم ملی حمایت کردند.
در نتیجه هجوم هواداران تیم کریکت هند برای خرید بلیت در حیدرآباد شماری مجروح شدند.
در مسابقات دوچرخه سواری بیرمنگام ۲۰۲۲ دیروز بعد از برخورد دوچرخه سواران با یکدیگر، یکی از دوچرخه‌سواران برای جلوگیری از برخورد با سایر دوچرخه‌ها و دوچرخه‌سواران در اقدامی باورنکردنی سعی کرد از روی دیواره‌ی کناری پیست عبور کند که این حرکت نزدیک بود باعث آسیب جدی تماشاگران شود.
آلودگی هوای پایتخت کاهش یافته اما هنوز ناسالم است
منصور بهرامی ستاره قدیمی و سرشناس تنیس ایران در اروپا و دنیاست که بیشتر بخاطر حرکات نمایشی در تنیس ، به محبوبیت فوق‌العاده ای در سطح جهان دست یافته است. در این ویدئو، حرکات جالب او که با طنز توام شده را می‌بینید که تماشاگران را به وجد می‌آورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ