تور وینسلند، هماهنگ کننده سازمان ملل اعلام کرد که خشونت روزانه علیه فلسطینیان به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فریدون سینیرلی اوغلو، هماهنگ کننده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در ارزیابی امور افغانستان با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه به شهادت یک کودک ۲ ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: بدیهی است با توجه به توان باروری ضعیف یوزپلنگ‌ها به ویژه توان اسپرمی نر‌ها که در مطالعات مختلف به آن اشاره شده، عدم موفقیت بارداری یوز ماده در همان سال اول پس از جراحی سزارین، نگران کننده نیست و می‌توان از فرصت‌های بعدی برای ادامه فرآیند تکثیر یوزپلنگ آسیایی از این یوز ماده استفاده کرد.
سازمان ملل با ابراز نگرانی شدید نسبت به اوضاع وخیم سودان از اعزام هماهنگ کننده امور انسانی به این کشور خبر داد.
دبیرکل سازمان ملل متحد فریدون سینیرلی اوغلو را به عنوان هماهنگ کننده‌ ماموریت ویژه ارزیابی در امور افغانستان منصوب کرد.
رییس جمهور سوریه در دیدار با هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در امور انسانی، امدادرسانی و شرایط اضطراری، بر ضرورت ارسال کمک های انسانی فوری به تمام مناطق این کشور تاکید کرد.
وزیر امور خارجه سوریه با هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در امور انسانی دیدار و رایزنی کرد.
دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی فلسطین اعلام کرد که شرایط انسانی در نوار غزه روز به روز وخیم تر و به تعداد فقرا افزوده می شود.
معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه، دستگیری عامل نفوذی و جاسوسان خارجی و شکست توطئه‌های دشمنان را گواه موفقیت سازمان‌های اطلاعاتی کشورمان دانست، تصریح کرد: فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیدار و آگاه هستند و هر حرکت دشمن را با دقت زیر نظر دارند.
معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه گفت: دستگیری عامل نفوذی و جاسوسان خارجی گواه موفقیت سازمان‌های اطلاعاتی کشور است و فرزندان ملت در سازمان اطلاعات هر حرکت دشمن را با دقت زیر نظر دارند.
معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه گفت: دستگیری عامل نفوذی و جاسوسان خارجی گواه موفقیت سازمان‌های اطلاعاتی کشور است و فرزندان ملت در سازمان اطلاعات هر حرکت دشمن را با دقت زیر نظر دارند.
هماهنگ کننده کمک های بشر دوستانه سازمان ملل هشدار داد ممنوعیت کار زنان افغان از سوی طالبان، می تواند به قیمت قطع کمک های بشر دوستانه به این کشور تمام شود.
هماهنگ کننده سازمان ملل در امور خاورمیانه اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست را محکوم کرد.
هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در امور غرب آسیا در گزارش ماهیانه خود خطاب به اعضای شورای امنیت تصریح کرد: توسعه شهرک‌سازی‌های غیرقانونی و ادامه اشغالگری، درگیری ها را به نقطه انفجار رسانده است.
هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه به حمله عصر روز گذشته شهرک‌نشینان اشغالگر تحت حمایت نظامیان صهیونیست به شهر الخلیل واکنش نشان داد.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج تحول‌آفرین و فرصت‌ساز است، گفت: وظیفه بسیج تهییج جامعه برای حرکت رو به جلو و ایجاد تحول در عرصه‌های مختلف است.
معاون هماهنگ کننده ارتش با تأکید بر اینکه شایسته‌گزینی، شایسته‌پروری و شایسته‌گماری از اصول موفقیت در سازمان است، گفت: الزام این روزهای ما مدیریت جهادی است.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهارداشت: دشمن دارد جنگ قومی و مذهبی را مطرح می کند و ما باید در این حوزه کار کنیم؛ هر روز نیاز بیشتری به تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی را در کشور احساس می‌کنیم.
رئیس جمهوری لبنان در دیدار با جوانا فرونیسکا هماهنگ کننده سازمان ملل در لبنان که در کاخ بعبدا انجام شد به موضع گیری درباره مذاکرات ترسیم مرز دریایی پرداخت.
هماهنگ کننده سازمان ملل در فرآیند صلح در خاورمیانه نسبت به وخامت اوضاع امنیتی و خسارت های جانی غیر قابل قبول در کرانه باختری به شدت ابراز نگرانی کرد.
دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در دو هفته گذشته ۵۰ ساختمان را در قدس و کرانه باختری تخریب کرده است.
هماهنگ کننده سازمان ملل متحد خواستار انجام تحقیقات فوری و مستقل درباره قتل محمد الشحام به دست نظامیان صهیونیست شد.
سفیر پیشین کشورمان در انگلیس گفت: در صورتی که ایران با متن هماهنگ کننده برجام موافق نباشد باز هم موضوع درگیری نظامی و افزایش تنش در خاورمیانه مطرح می‌شود اما قطعا غرب به این سمت نخواهد رفت و وضعیت محتمل این است که پرونده ایران به شورای امنیت ارجاع شده و پس از فعال شدن مکانیسم ماشه یا اسنپ بک کلیه تحریم‌های سازمان ملل مجددا علیه ایران اعمال شود.
یونس دلفی مهاجم مورد نظر سرخ‌ها داشتن پیشنهاد از پرسپولیس را تایید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ