اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رابرت سانچز، دروازه بان جدید چلسی، در فصل جدید پیراهن شماره یک این تیم را به تن خواهد کرد.
اگر وجود پلتفرم‌های خدمت‌رسان ضروری است، که هست، چرا از سکو‌های قانون‌گریز سلب صلاحیت نمی‌شود و مدیریت آن‌ها به افراد صاحب صلاحیت و تحت نظارت مستقیم مراکز ذی‌ربط واگذار نمی‌شود؟! مگر امکانات و ظرفیت‌های مورد استفاده آن‌ها متعلق به نظام نیست؟! بنابراین چرا مالکیت و مدیریت آن‌ها در اختیار نظام نباشد؟! می‌فرمایند به نیروی کارآزموده نیاز است. بسم‌الله! مگر مدیران کنونی این پلتفرم‌ها شق‌القمر می‌کنند؟!
با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
این نوع قانون گذاری‌های شتاب زده و عوام گرایانه هستیم، اما باز هم این اتفاق تکرار می‌شود. انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند. لایحه جدید حجاب و عفاف ایرادات زیادی دارد؛ چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ جرم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی. از دیدگاه اقتصادی و مبحث اقتصاد جرم که یکی از مباحث کاربردی میان رشته‌ای بین دانش اقتصاد و دانش حقوق جزا و جرم شناسی است، به نظر می‌رسد در صورتی که این لایحه به مرحله اجرا برسد، بخش قابل توجهی از هیئت وزیران و وزارتخانه‌های زیر مجموعه قوه مجریه، درگیر اجرای این طرح خواهند شد.
تیم ستاره بوتیا تهران با خرید امتیاز زندی بتن کلاردشت، در فصل جدید لیگ‌برتر فوتسال حضور خواهد داشت
دکتر آمنه لاهوتی، متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک‌های جدید آی وی بسیاری از زوج‌های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می‌توانند صاحب فرزند شوند، می‌گوید: اگر این زوج‌ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می‌توانند در بسیاری موارد، صاحب فرزند شوند. حتی زوج‌هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش‌ها و تکنیک جدید و دارو‌های موثر جدید می‌توانند از شانس باروری بهره‌مند شوند.
تیم تازه سقوط کرده به لیگ یک قرار است بزودی صاحب سرمربی شود.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک های جدید آی وی بسیاری از زوج های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می توانند صاحب فرزند شوند ، می گوید: اگر این زوج ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می توانند در بسیاری موارد ، صاحب فرزند شوند . حتی زوج هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش ها و تکنیک جدید و داروهای موثر جدید می توانند از شانس باروری بهره مند شوند. منبع:خبرآنلاین
گوندوگان که سالها پیراهن شماره 8 منچسترسیتی را به تن می‌کرد در بارسا نمی‌تواند این شماره را در اختیار بگیرد و او هنوز برای انتخاب شماره جدیدش تصمیم نگرفته است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از شکل‌گیری حداقل ۲۰۰ شرکت جدید فناور در حوزه سلامت به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحب نام این حوزه خبر داد.
ستاره ۲۰ ساله باشگاه آتالانتا موفق به گلزنی در سری‌آ بعد از نزدیک به ۲ ماه شد.
استقلال در جریان بازی با هوادار صاحب دو ضربه پنالتی شد که این ضربات توسط محمد محمبی و سید حسین حسینی تبدیل به گل شد.
مخارج سفر و اردوی حدادی آمریکا، می تواند صرف کشف و پرورش استعدادهای جدید و ساخت حدادی‌های تازه در پرتاب دیسک و سایر مواد دو و میدان شود. شاید بخشی از این پول بتواند ورزش بانوان ایران را صاحب مدال در میادین آسیایی و المپیک کند.
رئیس پلیس راهور فراجا از اجرایی شدن طرح گواهینامه آسان برای موتورسواران از ابتدای سال جدید خبر داد و گفت: بنا داریم این موضوع را نهایتاً از ۲۰ فروردین‌ماه سال جدید اجرایی کنیم.
با اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز و بر اساس رده بندی جدید منتشر شده از سوی این فدراسیون، نوشاد عالمیان یکی از سهمیه های باقی مانده برای مسابقات قهرمانی جهان را از آن خود کرد.
سازمان محیط زیست اعلام کرد: درصورت انجام و تأیید نتیجه سونوگرافی از وضعیت بارداری «ایران»، در اواخر اسفندماه سالجاری، امیدواریم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، «ایران» صاحب توله یوزه‌ای جدید شود.
مجموعه ورزشی انقلاب که از مهرماه وارد تغییر و تحولات مدیریتی شد اخیرا صاحب سومین مسئول جدید طی چهارماه گذشته شده است؛ مسئول جدید از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آمده است.
فدراسیون جهانی والیبال از توپ جدید ساحلی که در رویدادهای مهم ساحلی مورد استفاده قرار می‌گیرد، رونمایی کرد.
لیونل مسی عبایی که از امیر قطر گرفته بود را به کسی دیگر هدیه داد.
به نظر می‌رسد احتمالاً ملوان بندرانزلی صاحب اولین برد انضباطی در فصل جدید فوتبال ایران شود.
محسن ربیع خواه در دومین ‌تجربه ‌سرمربیگری باز هم صاحب تساوی شد.
باشگاه پرسپولیس که این روزها از فرسوده شدن چمن ورزشگاه کاظمی رنج می‌برد با چالش جدیدی در مورد ورزشگاه درفشی‌فر نیز مواجه شده است.
ارلینگ هالند با گلزنی برابر وولورهمپتون، صاحب یک رکورد جدید در لیگ برتر شد و در یک‌قدمی ثبت رکوردی دیگر قرار گرفت.
پرسپولیسی‌ها بعد از ۲۳ هفته دوباره صاحب ضربه پنالتی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ