دانه انگور و استخاره و تسبیح! داد مقدسین را در آورده بود. کار به شکایت پیش مرحوم حاج شیخ عبدالکریم کشید. گفته بودند: آقا روح الله دیگر چه بی دینی که نکرده است! فلسفه که می‌گوید! این هم شعرش! اهل عرفان هم که هست! او را از حوزه بیرون کنید. مرحوم حاج شیخ گفته بود: "در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست. من تعجب می‌کنم که چرا ایشان به فکر استخاره افتاده است. این واقعه‌ای بود که خود آن آقا برایم گفت. "
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همسر عباس امیرانتظام گفت: قتل‌های زنجیره‌ای که شروع شد ما جزو لیست بودیم. آقای بشیرتاش که الان در بلژیک هستند و خانمشان هم دریا صفایی. آن موقع خیلی ما خانه شادروان دکتر ورجاوند برای بحث‌های پژوهشی و جامعه‌شناسی جمع می‌شدیم. آقای بشیرتاش گفت شما و مهندس جزو لیست هستید و این اتفاق برای ما افتاد، ولی عملی نشد.
خواستگار قلابی می‌گوید به‌خاطر پرداخت مهریه همسرش و جلب رضایت او تبدیل به سارق حرفه‌ای شده، اما به‌شدت نادم و پشیمان است.
«ترافیک اصلاح‌طلبان و اصولگرایان» تیتری بود که در اخبار مربوط به مراسم ختم ایشان توسط خبرگزاری‌ها زده شد. شاید در کمتر جایی بود که همه آقایان دور هم جمع شوند یعنی در مراسم ختم ایشان آقای ناطق نوری، آقای قالیباف، آقای لاریجانی، آقای جهانگیری، همه وزرای دولت‌های اصلاحات و اصولگرا حضور داشتند در حدی که چنین تیتری زده شد. در خانه ما هم همه قشری رفت‌وآمد می‌کردند. آقایان علی مطهری، قالیباف، اسماعیلی وزیر ارشاد، نمایندگان مجلس هم تلفنی هم حضوری با همه مراوده داشتند. در کل ایشان با همه اقشار هم مراوده داشتند و هم از آن‌ها انتقاد می‌کردند.
معلم نمونه و برگزیده کشوری، به همراه همسرش که او نیز معلم است، از عشق و علاقه اش برای با سواد ساختن دانش آموزان روستایی می گوید.
معلم نمونه و برگزیده کشوری، به همراه همسرش که او نیز معلم است، از عشق و علاقه اش برای با سواد ساختن دانش آموزان روستایی می گوید.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه البته شرط عربستان برای انجام عملیات حج تنها با ایرلاین حامل پرچم هم سر جای خود بوده‌است، گفت: انجام عملیات حج تنها با ایرلاین جمهوری اسلامی ایران به طور عمده به موضوعات تکنیکال برمی‌گردد که جزییات خاصی دارد و موضوع سیاسی نیست.
اعظم (عالیه) روحانی گفت: مطهری نظیر نداشت، او یک بشر عادی نبود، برای مادرش بهترین پسر، برای من بهترین همسر و برای بچه هایش بهترین پدر بود. در زندگی مشترک با وجود حقوق طلبگی سعی می کرد، تا حد توان زندگی خوبی برای ما فراهم کند، او اصلاً اهل مریدبازی و ریاکاری نزد مردم نبود و تنها رضای خدا را مدنظر داشت.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه فرد مهاجم قبل از دست زدن به این حادثه چندین نوبت برای اطلاع از وضعیت همسرش به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مراجعه کرده است، اما پاسخی به وی ارائه نشده است، گفت: حتی سفارت جمهوری آذربایجان به درخواست کتبی جمهوری اسلامی ایران هم مبنی بر وضعیت همسر این فرد واکنش نشان نداده است و همچنین از اقدام دولت جمهوری آذربایجان در ایجاد ممانعت برای بازگشت همسر فرد مهاجم به علت رفتار عصبی این فرد یاد می‌شود.
محققان در تازه‌ترین بررسی‌های خود با استفاده از قالب داستان‌گویی روایی-تفسیری به فریاد‌های دیگران گوش داده‌اند تا بتوانند داستان پشت آن فریاد‌ها را درک کنند. در واقع آن‌ها با این روش قصد دارند راهی برای شنیدن حرف‌های فردی که عصبانی است باز کرده و چیزی را که موجب این نوع رفتار شده است، درک کنند. به عبارت دیگر با این روش می‌توانید چیزی را که همسرتان می‌خواهد به شما بگوید، به‌خوبی درک کنید.
عفت مرعشی، همسر آیت الله درباره روز ترور آیت‌الله هاشمی می‌گوید: یادم آمد که منافقین به سر آقای مطهری شلیک کرده بودند. خودم را انداختم روی آقای هاشمی و دست‌هایم را دور سر او گرفتم. این پدرسوخته نیز هیچ ابا نکرد. دستش را زیر دست من آورد و دو تا تیر پشت سر هم خالی کرد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: می‌توانستیم رهبر یکی از این گروه‌های تروریستی را هدف قرار دهیم اما این کار را نکردیم، چون در کنار همسر و خانواده‌اش بود.
زن متهم گفت: برادرم برای پرداخت مهریه همسر سابقش از خانه‌های مردم سرقت می‌کرد، اما یک شب هنگام سرقت بازداشت شد و به زندان افتاد. شاکی پشت شاکی بود که برادرم را شناسایی کرد و رد مال سنگینی به گردن او افتاد. از طرفی هم مهریه سیما را باید می‌داد، ولی مگر چقدر از این دزدی‌ها گیرش آمده بود که هم رد مال بدهد و هم مهریه. من و خواهرم رفتیم از شاکی‌ها رضایت بگیریم، اما آن‌ها پول‌هایشان را می‌خواستند. راه دیگری نداشتیم، با خواهرم فکر کردیم به این نتیجه رسیدیم که ما هم سرقت کنیم.
یک مقام مسئول در وزارت نفت با تایید این موضوع، توضیح داد: زهراییان دانشجوی نخبه دانشگاه نفت و از شاگرد اول‌های دوره خودش بوده‌ و به همین دلیل ۲۰ سال پیش به استخدام وزارت نفت در می‌آید. در این ۲۰‌سال هم به تدریج رده‌های رشد سازمانی را طی کرده‌است. در هشت سال اول در بخش منابع انسانی بوده، بعد از آن به معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت رفته و در آن‌جا در رده‌های مختلف مشغول به کار بوده است.
همسر مصطفی تاجزاده از ملاقات خانوادگی با همسرش خبر داد.
پلیس: زنان متأهلی که یکبار همسرشان به صورت محضری برای اخذ گذرنامه رضایت داده باشد دیگر برای تمدید نیاز به اذن همسر ندارند / برای ما همان یک بار رضایت قابل استناد است
کوشنر احتمالا نمی‌داند که مدیریت مشکلات شاهکاری دشوار است به اندازه‌ای دشوار که هر رهبری این روزها بتواند انجام دهد اما گناه اصلی «تیلرسون» در روایت این کتاب آن بود که برای همیشه قصد داشت کوشنر و «ایوانکا» همسرش یا بهتر بگویم دختر رئیس جمهور را از ایفای هر نقشی در سیاست خارجی منع کند.
«سمانه» یکی از زن‌ها که بی‌خبر از ابتلای همسرش، بعد از آزادی او از زندان به اچ‌آی‌وی مبتلا شد، می‌گوید: «همه ما یک سؤال مشترک در سرمان داشتیم؛ چرا من؟! اما بالاخره با این موضوع کنار آمدیم. تازه بعد از کنار آمدن خودمان با این ویروس و بیماری، باید با این مسئله کنار می‌آمدیم که اطرافیان و خانواده را چطور از این بیماری آگاه کنیم؟ آیا اصلا این کار درستی است؟ پاسخ به این سؤال برای هر فردی با دیگری متفاوت است و بستگی به سطح فرهنگ و میزان پذیرش خانواده‌ها دارد. اغلب ما حتی از فرزندان خودمان هم این موضوع را پنهان کرده‌ایم.»
محبت کردن اصل مهم در طرز برخورد با همسر زودرنج است و جلوی بسیاری از اختلافات را می‌گیرید.
روایت همسر شهید مدافع حرم اسکندری از لحظه اعلام خبر پیدا شدن پیکر این شهید را مشاهده کنید. اعظم سالاری قصرالدشتی گفت: از قبل محرم، احساس می کردم که محرم امسال برایم متفاوت است. پیکر شهید اسکندری، پس از چند سال بدون سر به میهن بازگشت.
روایت همسر شهید مدافع حرم اسکندری از لحظه اعلام خبر پیدا شدن پیکر این شهیدرا مشاهده کنید. اعظم سالاری قصرالدشتی گفت: از قبل محرم، احساس می کردم که محرم امسال برایم متفاوت است. پیکر شهید اسکندری، پس از چند سال بدون سر به میهن بازگشت.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش ۵۶ درصدی تولید خودرو کامل از ابتدای امسال تا روز نهم خردادماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به خاطر جلب رضایت همسر اولم قاتل شدم
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت‌های شبانه مردان نقابدار/ فریب کلاهبرداران در امام محرم را نخورید/ جنجال آفرینی راننده خشمگین!/ دستگیری خواننده غیر مجاز در بهشت زهرا/ فرار ناکام ۲ دختر نوجوان برای سفر به ترکیه/ کشتارگاه خودرو‌های سرقتی!/ به خاطر جلب رضایت همسر اولم قاتل شدم
فيلم سينمايي «همسر» ساخته بیئورن رانج فيلمساز سوئدي، ظاهراً يك روايت از پنهان كاري يك برنده جايزه نوبل است كه در نيمه شب پي مي برد اين جايزه را برده؛ اما در عمل چيزي فراتر از اين است و فيلمساز توانسته درام دیدنی و البته با كمي زياده گويي به تماشاگر ارائه كند كه تا حد زيادي باورپذير است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ