همسر عباس امیرانتظام گفت: قتل‌های زنجیره‌ای که شروع شد ما جزو لیست بودیم. آقای بشیرتاش که الان در بلژیک هستند و خانمشان هم دریا صفایی. آن موقع خیلی ما خانه شادروان دکتر ورجاوند برای بحث‌های پژوهشی و جامعه‌شناسی جمع می‌شدیم. آقای بشیرتاش گفت شما و مهندس جزو لیست هستید و این اتفاق برای ما افتاد، ولی عملی نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قسمت جدید مستند تارکد به تشریح نقش یک جاسوس سیا به نام عباس امیرانتظام با توجه به اسناد منتشر نشده لانه جاسوسی میپردازند.
عباس عبدی نوشت: در حال حاضر بخش مهمی از رفتار‌های رسمی یا کوشش‌های تقنینی یا شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر یا فیلم‌های منتشره از مواضع و سخنان منسوبین به دین و... هیچ نتیجه‌ای جز نفرت‌زایی ندارد.
قانون هنگامی کارایی دارد که همسو با اخلاق و سنت و رسوم باشد. قانونی که بخواهد در مقابل آن‌ها قد علم کند، خود را پیشاپیش ناکارآمد کرده است. نمونه آن قانون ماهواره و قوانین قبلی آن در زمینه رسانه‌هاست. از همان آغاز که این قانون تصویب شد، بسیار روشن بود که امکان اجرایی شدن آن وجود ندارد. پس از گذشت مدتی و استهلاک شدید نیروی پلیس و... در مبارزه با ماهواره، اکنون به جایی رسیدیم که کلا قانون مزبور متروک محسوب می‌شود.
از مدت‌ها پیش در خانه الهیه است؛ زمانی با عباس امیرانتظام، زمانی با صدایش از زندان و حالا با یادش. مدال‌ها، عکس‌ها و تصاویر روی میز و گوشه و کنار، لوح‌های تقدیر، انگشتر‌ها و عینک و کفش‌های دست ساز و کتاب و آن آدمک ایستاده با لباس‌های نصفه و نیمه آبی رنگ و تمام یادگاری‌های زندان در ویترین بزرگ خانه احاطه‌اش کرده‌اند.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
در صورت ادامه وضع موجود هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع از تداوم روند نزولی در فرزندآوری و ازدواج طلاق شود. تنها راه ایجاد امید نسبت به آینده و بهبود شرایط اقتصادی و برداشتن موانع بیگانگی جوانان با جامعه است.
عباس شعبانی با حکم شهردار تهران به سمت معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران منصوب شد.
داستان زندگی امیر عباس هویدا که با ۱۳ سال سابقه نخست‌وزیری و یک سال وزارت دربار در رژیم پهلوی به زندان افتاده بود در ۱۸ فروردین ۱۳۵۸ خورشیدی در ششمین روز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی با اعدام تمام شد.
در جریان تحولات سیاسی داخلی نیز راه تفاهم و سازش را باید باز کرد. اگر منتقدان قدرتمند و قادر به بسیج آن باشند و دست قدرتمند خود را برای تفاهم دراز کنند، جفت خود را پیدا می‌کنند. دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد. از سوی دیگر تحول فکری نزد اغلب مردم و منتقدین نیز در سال ۱۴۰۱ به مرحله کیفی رسید و بازگشت‌ناپذیر می‌نماید. این تحول نیز ابعاد گسترده‌ای دارد که پرداختن به آن مجال دیگری می‌طلبد. اگر با این رویکرد نگاه کنیم و با نتیجه‌گیری‌های آن موافق باشیم، سال ۱۴۰۱ را می‌توان سال پایه برای عبور از بحران و رسیدن به پایان تونل ناامیدی و ورود به عرصه امید و روشنایی دانست. امیدوارم چنین نشود.
محمد عباس تبار بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدام میهمان ویژه تمرین امروز شاگردان امیر قلعه‌نویی بود.
پرویز پرستویی، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، افشین هاشمی و دانش اقباشاوی چهره‌هایی هستند که در این اثر اپیزودیک و بر روی موسیقی متن محمدرضا علیقلی صداپیشگی کرده‌اند و به سطح کیفی این کمیک موشن به شکل معناداری افزوده‌اند.
عبدی نوشت: برجام که دو سال پیش و در دولت روحانی قابل احیا بود و اگر می‌شد، تاکنون صد‌ها میلیارد دلار تفاوت اقتصادی برای کشور داشت و امید به آینده را زنده می‌کرد، ولی اسیر این نگاه آخرالزمانی شد و به محاق رفت. نگاهی که مثل کاشتن بذر در کویر و به امید آمدن باران و رویش دیم آن بذر است. اکنون که برجام به این وضع افتاده، مذاکره‌کننده اصلی خواهان احیای آن است. نه می‌توانند گامی پیش بروند و نه گامی پس بردارند. با تاخیر در برجام نیز اجازه دادند که اعتراضات ضربه سنگینی را به اعتبارشان در سطح داخل و خارج بزند.
عباس امیری‌فر، مدعی شده که یکی از انتصاب‌های عزت الله ضرغامی در وزارت گردشگری، «خواهرزاده‌ی همسر برادر حسن روحانی» است.
یکی از پیشکسوتان کشتی کشورمان به اظهارات اخیر عباس جدیدی واکنش تندی نشان داد و آنرا بی‌حرمتی به بزرگان و بی توجهی به جایگاه مردان زحمتکش این عرصه خواند.
انتخابی جهانی کراسنویارسک هم علیرضا حیدری با من به وزن کشی آمد اما ول کرد و رفت. بعد رفت با منصور برزگر کار را بست و من را به ۱۳۰ کیلو فرستادند. پای‌شان را روی گرده من گذاشتند و روی سکوی جهانی رفتند. مدال های من کو؟ زورکی می‌خواستند پرچم را دست امیر خادم بدهند تا ۴ المپیکی شود اما من و حیدری نابود شدیم
۴۰میلیارد برای عبای عربی امیر قطر به لیونل مسی
هم صحبتی و گفتگوی حسین امیر عبداللهیان، وزیر امورخارجه و عباس عراقچی عضو سابق تیم مذاکرات برجام ودبیر شورای راهبردی روابط خارجی در مجمع گفتگوی تهران مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
آنچه که اهمیت دارد این است که چرا این اتفاقات رخ داده که منجر به تضعیف ایران شده است؟ آیا گریزناپذیر بوده؟ آیا توطئه دشمنان بوده؟ آیا ناشی از نارسایی‌ها و اشتباهات سیاسی حکومت بوده؟ و مهم‌تر از همه اینکه چگونه می‌توان مانع از تحقق آنها شد؟
عباس عبدی در توئیتی به انتقاد از کارکرد دولت پرداخت ونو شت: کشور به امید خدا رها شده.
ماجرا این است که این رویکرد، اعتباری برای حقیقت و واقعیت قائل نیست و همه‌ چیز را به روایت تقلیل می‌دهد. معنای متن بالا روشن است. باید روایت را غالب کرد، فارغ از اینکه حقیقت چه باشد. به‌طور قطع و یقین، حقیقت و واقعیت نیز آن اندازه عریان و آشکار نیستند که به راحتی به دست آیند، ولی آنچنان جعلی و ذهنی هم نیستند که بتوان آن را به «روایت» تقلیل داد.
عباس عبدی در توئیتی به برگزاری راهپیمایی‌های اخیر واکنش نشان داد.
عباس عبدی به سخنان اخیر ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد و نوشت: دولت‌ها در ساختار سیاسی جدید باید از دل مردم برآیند پس در جایگاه هدایت مردم نیستند.
نقطه قوت فیلم امیرحسین عسگری فضاسازی و استفاده از طبیعت و لانگ‌شات‌ها بود و فیلم در روایت کند پیش می‌رفت و تیم خوبی نبود. امین حیایی نیز بازی قابل قبولی ارائه کرده بود و به پیشبرد فیلم کمک کرد. فیلم‌های لایه دروغ نیز اینقدر ضعیف بود که اکثریت به اعتراض سالن را ترک کردند و به نظر می‌رسد اگر این فیلم تولید مشترک بنیاد فارابی و بنیاد فیلم فنلاند نبود، در جشنواره راه داده نمی‌شد.
عباس عبدی اعلام کرد: امر به معروف و نهی از منکر ابزار مردم برای اصلاح حکومت است و نه بر عکس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ