مربی تیم جودوی لوکوموتیو روسیه گفت: میراسماعیلی تجربه بالایی دارد و در این ورزش بسیار می تواند کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهم تیم‌های ایرانی از ۲۰۹میلیون‌دلار فیفا؛ کمتر از یک و نیم میلیون دلار
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد در صورت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی، تیم‌های ایران از آسیا حذف می‌شوند.
رئیس فدراسیون فوتبال خبر از تفاهم با عربستانی‌ها برای برگزاری بازی در زمین‌های همدیگر خبر داد.
مایکل اولونگا، مهاجم گلزن و خطرناک الدحیل قطر، با پیشنهاد جدی از سوی تیم اوترخت هلند مواجه شده است.
بجز سپاهان و تراکتور، دیگر تیم های لیگ برتر در پی انتخاب یا بقای سرمربی برای فصل بعد هستند، از پرسپولیس قهرمان گرفته تا استقلال و سایر تیم ها.
مایکل اولونگا، مهاجم کنیایی سرشناس الدحیل با 22 گل در لیگ ستارگان کفش طلا گرفت.
سهمیه ایران در رقابت های سوپر لیگ یا همان لیگ نخبگان آسیا اعلام شد که باشگاه ها 2 سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم خواهند داشت.
مایکل اولونگا، مهاجم کنیایی الدحیل، پس از به ثمر رساندن دو گل مقابل ام صلال، به صدر جدول گلزنان لیگ ستارگان قطر صعود کرد.
نمایندگان ایران در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در ابتدای سال نو به مصاف حریفان می‌روند.
رامون دیاز، سرمربی تیم الهلال، حضور در رقابت‌های لیگ عربستان با تیم ذخیره به دلیل فشار بازی‌ها در دوره جاری را تکذیب کرد.
وینگر ایرانی تیم فوتبال فاینورد با بیان اینکه در نقل و انتقالات زمستانی چند پیشنهاد داشت اما خواسته‌اش ماندن در فاینورد بود، گفت: می‌خواهیم قهرمان لیگ هلند بشویم.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
نمایندگان ایران در پایان بازی‌های نخست سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا در مکان‌های سوم گروه‌های خود قرار گرفتند.
باشگاه آلومینیوم در جریان دیدارهای تدارکاتی خارجی خود به تیم‌های حریف هدایایی داد.
فصل گذشته کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سه تیم استقلال، پرسپولیس و گل گهر را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد.
تیم‌هایی که نه بلیت فروشی تماشاچی دارند و نه تبليغات دور زمین، پولی به آنها می‌دهد و نه حق پخش می‌گیرند، چگونه می خواهند مخارج جاری خود را تامین کرده و دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی را بدهند؟
تیم‌هایی که نه بلیت فروشی تماشاچی دارند، و نه تبليغات دور زمین پولی به آنها می‌دهد و نه حق پخش می‌گیرند، چگونه می خواهند مخارج جاری خود را تامین کرده و دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی را بدهند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل احتمال محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا متوجه تمام تیم‌های ایرانی است.
چهار تیم نظامی جمهوری اسلامی ایران شامل تیم‌های تکاوران دریایی، تانک، حافظان نظم و ارتش فرهنگ به منظور شرکت در مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ وارد مسکو شدند.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
این مهاجم گلزن و تمام کننده، بارها دروازه تیم‌های مختلف ایرانی را باز کرده بود و در لیگ قهرمانان بارها باشگاه های کشورمان را مغلوب هوش و تکنیک خود کرد.
اهواز - رئیس پلیس راه خوزستان از مسدودی شدن محور ایذه به شهرکرد خبر داد و خواستار همکاری رانندگان با ماموران پلیس شد.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ