سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به اهم اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ از برقراری ۷۳۳ پرواز فوق العاده در ایام نوروز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از ۵ روز درگیری مسلحانه میان افراد مسلح وابسته جنبش فتح و برخی دیگر از گروه‌های شبه نظامی در اردوگاه عین الحلوه، از صبح امروز دوشنبه آرامش در این اردوگاه و شهر صیدای لبنان برقرار شده است.
عشقی گفت: باتوجه به فضای بازار سرمایه و گسترش جامعه سهامداری به ۶۰ میلیون نفر،فعالیت هزار نهاد مالی و... اجرای حاکمیت شرکتی گریزناپذیر است و بدون اجرای آن نمی‌توانیم بازار سالمی داشته باشیم.
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از۲ پرواز فوق‌العاده غیر از پرواز های برنامه ای در روزهای هفتم و هشتم تیرماه به مقصد مشهد مقدس به درخواست‌های زوار برای شرکت در دعای ویژه عرفه خبر داد.
منابع عراقی از پرواز مستقیم میان نجف و شهر الدمام در عربستان خبر دادند که به زودی برقرار خواهد شد.
پس از ۱۲ سال وقفه، هواپیمای ونزوئلایی در اولین پرواز مستقیم خود از کاراکاس به سوریه در فرودگاه دمشق فرود آمد.
پس از ۱۲ سال وقفه، هواپیمای ونزوئلایی در اولین پرواز مستقیم خود از کاراکاس به سوریه در فرودگاه دمشق فرود آمد.
منابع در قاهره از پیشرفت در مذاکرات آتش بس خبر با وساطت مصر میان تل آویو و گروه مقاومت جهاد اسلامی خبر می‌دهند؛ احتمالا تا ساعات آینده شاهد برقراری آتش بس فراگیر خواهیم بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امسال دسترسی همه روستای بالای بیست خانوار به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت برقرار می شود.
وزیر صمت گفت: قرار است توافق‌نامه‌ای درباره امکان تهاتر بین ایران و بلاروس امضا شود، گفت: با الحاق کامل ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا، ۸۰ درصد تعرفه‌ها بین دو کشور صفر می‌شود.
سفارت ایران در کاراکاس اعلام کرد خط مستقیم کشتیرانی بین ایران-ونزوئلا از بهمن ۱۴۰۱ برقرار شده است.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اعلام اجرایی شدن توافقنامه تجارت آزاد با اوراسیا از اواخر تابستان سال آینده گفت: تعرفه ۹۰ درصد از کالاهای ایرانی صفر خواهد شد.
محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود درفضای مجازی نوشت: ‌ارتباط مستقیم بین بانک‌های ایران و روسیه برقرار شد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از برقراری اینترنت ۴G در معدن سه چاهون خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه برای احیای روابط با دمشق چراغ سبز نشان داده است، اما دولت سوریه بر تضمین‌هایی اصرار می ورزد که اظهارات اردوغان و تمایل آن را برای احیای روابط خود با سوریه تأیید کند.
تربت حیدریه _ مدیر شرکت اب وفاضلاب تربت حیدریه گفت: از روز گذشته تا امروز بیش از ۶۰۰ مورد تماس مربوط به یخ زدگی لوله‌ ها وتاسیسات داخلی منازل تربت حیدریه رخ داده است.
نخستین پرواز مستقیم بین تل آویو و دوحه برای انتقال هواداران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام شد.
منابع ترکیه ای از برقراری پروازهای استانبول به کرکوک عراق خبر دادند.
شهریار حیدری گفت: دیوان عدالت اداری نیز در همین هفته تشکیل جلسه داد و رأی که برای لغو فوق‌الاده مناطق جنگی صادر کرده بود را نقض کرد؛ بنابراین فوق‌الاده مناطق جنگی برای استان‌های ذکر شده برقرار است.
آبادان- معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: با بخش خصوصی رایزنی شده تا هفته آینده خط آبی آبادان- سیبه بصره عراق با کشتی‌های کوچک و قایق و سپس با کشتی‌های بزرگ راه اندازی بشود.
عضو شورای شهر تهران گفت :در طول چند شب گذشته اقدامات خوبی در جهت برقراری امنیت در شهر تهران توسط همکارانم در آتش نشانی صورت گرفت.
عضو شورای شهر تهران گفت :در طول چند شب گذشته اقدامات خوبی در جهت برقراری امنیت در شهر تهران توسط همکارانم در آتش نشانی صورت گرفت.
رؤسای سرویس نیروهای ویژه قرقیزستان و تاجیکستان از برقراری آتش‌بس در مرزهای میان دو کشور از عصر امروز خبر دادند.
پس از درگیری مرزی شب گذشته بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، رسانه‌های محلی از برقراری آتش‌بس میان باکو و ایروان خبر دادند.
شوش- نماینده شوش در مجلس از حذف حق مناطق جنگی از احکام کارکنان استان‌های جنگی انتقاد کرد و گفت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول و این حق باید به کارکنان مناطق جنگی داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ