پایگاه میراث فرهنگی سواحل مکران امسال همزمان با عید نوروز برنامه های ویژه ای را با محوریت معرفی فرهنگ این سواحل برگزار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - نوروز امسال برای خوزستان خاطره‌انگیزتر از همیشه شد و رونق گشت و گذار در این استان بعد از سال‌های سخت کرونایی، نوید روزهای خوش گردشگری را می‌دهد.
اصفهان- مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان از ۵۲۲ پرواز داخلی و خارجی و اعزام و پذیرش بیش از ۵۹ هزار مسافر در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در ایام نوروز امسال خبر داد.
براساس اعلام رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ نگرانی جدی پلیس از دنده عقب‌های حادثه ساز در ایام نوروز توسط مسافران نوروزی پایتخت است.
مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران ـ بافق گفت: تا امروز بیش از ۸۵۰۰نفر از مسافران نوروزی از پیت معدنی چغارت بازدید کرده اند.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در سومین روز از فصل بهار سال ۱۴۰۲، ۱۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.
این مهاجم بی‌صبرانه در انتظار دربی صدم است تا نام خود را در تاریخ باشگاه استقلال جاودانه کند.
سفر وزیر میراث فرهنگی به استان خوزستان، اعلام برنامه‌های تهرانگردی، باز شدن مراکز گردشگری پلمپ شده و توزیع بسته‌های سفر به مسافران ازجمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مجری مشهور فوتبال ایران فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفت.
احمدرضا رادان، صبح سه شنبه اول فروردین ۱۴۰۲ در رزمایش نوروزی پلیس، عنوان کرد: در آستانه سال جدید هستیم و در این سال جدید نیروی انتظامی باید بتواند مأموریت خود را درست پیدا کند و به آن مأموریت درست پاسخ دهد و هوشمندانه رفتار کند.
صبح امروز رزمایش اقتدار نوروزی با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرماندهی کل فراجا در میدان آزادی برگزار شد.
صبح امروز رزمایش اقتدار نوروزی با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای برگزار شد.
سخنگوی فراجا گفت: بیست وشش هزار نیروی راهنمایی و رانندگی با استفاده از همه امکانات زمینی، هوایی و به همراه یگان هوایی پلیس در نوروز مسافران را همراهی می‌کنند تا سفری ایمن و سلامت داشته باشند
بسته‌های متنوع و بی‌‎سابقه عیدانه همراه اول به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ اعلام شد.
«خوردن سبزی پلو در شب قبل از عید نوروز که عوام آن روز و شب را به سیاق روز قبل از عید قربان عرفه می‌نامند، مرسوم بود و استحباب وقتی کامل می‌شد که به این سبزی پلو، ماهی هم ضمیمه باشد.»
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع رگبارهای بهاری در اکثر نقاط استان در روزهای سه‌شنبه‌ و چهارشنبه (یکم و دوم فروردین) خبرداد.
بنابر اعلام مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اعمال خواهد شد.
محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ اعلام شد
سوارکار ازبکستانی گفت: مسابقات نوروز در بالاترین سطح قرار داشت و از ایران که این مسابقات را برگزار کرد تشکر می‌کنم.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گفت: نوروز کهن‌ترین جشن بشری است و سابقه آن با طبیعت گره خورده است.
سخنگوی پلیس، شعار نوروز ۱۴۰۲ فراجا را «نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای» اعلام کرد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: در نوروز ۱۴۰۲ با توجه به اینکه از چهارم فروردین، ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود؛ الگوی توزیع زمان سفر زائران کاملاً با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.
مشهد ـ قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: با توجه به شروع ماه رمضان از پنجم فروردین این موضوع باعث می‌شود تا شرایط خدمت رسانی به زائران نسبت به سالهای گذشته متفاوت باشد.
مشهد ـ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم از زئران رضوی در نوروز ۱۴۰۲ میزبانی متفاوتی داشته باشیم.
کامبیز نوروزی، حقوق‌دان، در پاسخ به اینکه آیا درنظرگرفتن جریمه نقدی برای بی‌حجابی یا بدحجابی توجیه قانونی دارد؟ می‌گوید: در اول لازم است به این موضوع اشاره شود که بی‌حجابی طبق قانون ما جرم تلقی می‌شود؛ ولی مشخص نیست که مصداق بی‌حجابی چه چیزی است؛ حتی در این امر بین فق‌ها هم نظرات متفاوتی وجود دارد. از سوی دیگر مسئله این است که چه کسی می‌خواهد بی‌حجابی یا بدحجابی فرد را تشخیص دهد. آیا یک مأمور نیروی انتظامی صلاحیت تشخیص این را دارد؟ که پاسخ قطعا منفی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ