شرکت آمازون روند اخراج‌ها را به علت شرایط اقتصادی نامشخص آمریکا ادامه می‌دهد و این بار ۹۰۰۰ نفر را در فهرست اخراج خود قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان از برگزاری ۱۶۰ جلسه در حوزه اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از جلوگیری از اخراج پنج هزار کارگر در استان خبر داد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در جریان بازی امشب با والنسیا به خاطر سیلی زدن به بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد.
در روزی که داور دیدار اتحاد کلباء و الوصل تصمیمات جنجالی اتخاذ کرد، فرهاد مجیدی نیز با یک کارت قرمز مستقیم از کنار زمین اخراج شد.
متا پلتفرمز (شرکت مادر فیس بوک) اعلام کرد در سال ۲۰۲۳ میلادی ۱۰ هزار نیروی انسانی دیگر را کاهش می دهد.
شرکت دل قصد دارد ۶۶۵۰ کارمند یا حدود ۵ درصد نیروی انسانی خود در سراسر جهان را اخراج کند. دلیل این امر کاهش تقاضا برای رایانه های شخصی اعلام شده است.
سیل اخراج کارمندان غول های فناوری اکنون به شرکت پرداخت الکترونیک پی پل رسیده است. این شرکت تصمیم دارد حدود ۲ هزار کارمند را اخراج کند.
شرکت آمریکایی گوگل می گوید به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور است شماری از کارکنان خود را اخراج کند.
آمازون بخشی از کارمندان خود در آمریکا، کانادا، کاستاریکا را تا پایان روز گذشته اخراج کرده است. طبق یادداشت آمازون برای کارمندانش این قسمتی از برنامه شرکت برای اخراج ۱۸ هزار نیرو است.
آلفابت (شرکت مادر گوگل) در یادداشتی برای کارمندانش اعلام کرد به دلیل وضعیت اقتصادی ۱۲ هزار نفر از نیروهای انسانی اش را اخراج می کند.
مایکروسافت تصمیم دارد هزاران کارمند را در بخش های منابع انسانی و مهندسی اخراج کند.
شرکت آمازون بیش از ۱۸ هزار کارمند را اخراج می‌کند که بزرگترین اخراج در تاریخ این غول اینترنتی به شمار می رود.
وزارت کشور کویت از اخراج ۳۰ هزار مهاجر در سال ۲۰۲۲ خبر داد که غالبا اتباع هندی بودند.
از آغاز سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۱۹ هزار و ۸۱۷ مهاجر غیرقانونی از ترکیه اخراج شده که ۶۶ هزار نفر از آنان افغانستانی و ۱۲ هزار و ۳۸۵ تن دیگر پاکستانی بوده‌اند.
هرگز به این فکر نیفتادیم که هدفی مثل صعود به مرحله یک‌هشتم جام جهانی را برای خودمان در نظر بگیریم و اعلام کنیم. برای همین کسی سرخورده نیست.
آلفابت، شرکت مادر گوگل مشغول انجام آمادگی های لازم برای اخراج حدود ۱۰ هزار کارمند با عملکرد ضعیف است.
به گفته یک منبع آگاه آمازون تصمیم دارد حدود ۱۰ هزار کارمند در مشاغل شرکتی و فناوری را از هفته جاری اخراج کند. این اقدام احتمالا بزرگترین کاهش نیروی انسانی شرکت تا به اکنون به حساب می آید.
شرکت متا پلتفرمز پروژه های توسعه و ساخت نمایشگرهای هوشمند و ساعت هوشمند را متوقف می کند. این اقدام در راستای کاهش هزینه ها و پس از تصمیم به اخراج ۱۱ هزار کارمند اعلام شده است.
متاپلتفرمز روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۳ درصد نیروی کار یا ۱۱ هزار نفر از کارمندانش را اخراج می کند.
اخراج بیش از ۱۱ هزار کارمند متا
پس از آنکه توئیتر حدود نیمی از کارمندان خود را اخراج کرد، فیس‌بوک نیز درحال برنامه ریزی برای اخراج کارمندان خود است.
شرکت مایکروسافت قصد دارد حدود هزار کارمند خود را که در بخش‌های مختلفی مشغول به کار هستند، اخراج کند.
شرکت پست سلطنتی انگلیس اعلام کرد که احتمالا تا آگوست سال آینده، ۶ هزار نیروی این شرکت اخراج شوند.
وزارت کشور ترکیه از اخراج بیش از ۳ هزار مهاجر از این کشور طی دوم و هشتم ماه سپتامبر جاری خبر داد.
شرکت فورد از اخراج سه هزار نیروی کار این شرکت که عمدتاً در آمریکای شمالی و هند کار می‌کنند به علت تلاش برای تولید بیشتر خودروهای برقی خبر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ