فلسطینی‌ های حاضر در قطر حمایت خود را از تیم ملی ایران پیش از بازی مقابل تیم ملی آمریکا اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی شهادت جوان ۱۸ ساله فلسطینی به دست نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، مردم فلسطین در مراسم باشکوهی پیکر این شهید را تشییع کردند.
همزمان با برگزاری مراسم موهون راهپیمایی روز پرچم، گروه‌های فلسطینی تل آویو را تهدید به حمله قدرتمندتر کردند.
جمعیت زیادی در مراسم تشییع فرمانده بارز جهاد اسلامی که شامگاه جمعه در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، شرکت کردند.
مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا با حضور نمایندگان ایران در شرایطی برگزار خواهد شد که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز در محل برگزاری این مراسم حضور دارد.
مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی در نوار غزه از ساعتی پیش در این باریکه آغاز شده است.
هزاران نفر از اهالی شهر بیت‌لحم در جنوب کرانه‌باختری امروز در مراسم تشییع پیکر نوجوان شهید فلسطینی مشارکت کردند.
در پی فراخوان گروه های ملی و اسلامی فلسطینی برای حضور گسترده در مسجدالاقصی، ده ها هزار فلسطینی با حضور در قبله اول مسلمانان جهان، در مراسم های برگزار شده حضور گسترده ای داشتند.
مراسم گرامیداشت مرحوم «صلاح الزواوی» سفیر پیشین فلسطین در ایران عصر جمعه (۵ اسفند ۱۴۰۱) با حضور تعدادی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و فعالان حوزه فلسطین در مسجد امیرالمومنین (ع) دزاشیب برگزار شد. سلام الزواوی سفیر فلسطین و دختر صلاح الزواوی در این مراسم از شرکت کنندگان استقبال کرد.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و بعضی از سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشوری در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر شهدای اردوگاه جنین با حضور گسترده فلسطینیان ساکن این اردوگاه برگزار شد.
با وجود ممانعت رژیم صهیونیستی خیل عظیمی از فلسطینی‌ها در مراسم استقبال از ماهر یونس که پس از 40 سال از اسارت آزاد شد، حاضر شدند.
جمعی از خانواده های فلسطینی با برگزاری تجمعی خواستار تحویل پیکر شهدا از سوی رژیم صهیونیستی به آنها شدند.
مراسم تشییع پیکر دو برادر شهید فلسطینی عصر امروز در شهر نابلس در شمال کرانه باختری برگزار شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس این جنبش در غزه سخنرانی کرد.
مراسم تشییع پیکر شهید «جنی مجدی عصام زکارنه» دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی امروز با حضور گسترده فلسطینی ها در جنین برگزار شد.
مردم فلسطین در شهر نابلس (شمال کرانه باختری) در مراسم تشییع پیکر شهید «احمد الشحاده» که شامگاه گذشته به شهادت رسید ، مشارکت گسترده ای داشتند.
مراسم تشییع پیکر شهید «مصعب نفل» که شامگاه گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، امروز در رام الله برگزار شد.
مراسم تشییع پنج شهید فلسطینی ظهر امروز با حضور گسترده هزاران نفر از مردم شهر نابلس در شمال کرانه باختری برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر شهید «تامر زید کیلانی» از فرماندهان برجسته گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) عصر امروز با حضور گسترده مردم فلسطین در نابلس (شمال کرانه باختری) برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر شهید ریان یاسر سلیمان کودک فلسطینی که در پی تعقیب از سوی نظامیان صهیونیست پس از سقوط از ارتفاع دچار ایست قلبی شد، ظهر امروز در بیت لحم با حضور گسترده فلسطینی ها برگزار شد.
منابع فلسطینی از مشارکت هزاران فلسطینی در شهر جنین در شمال کرانه باختری، در مراسم تشییع پیکر مبارزان شهید فلسطینی خبر داد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که امروز با وجود محدویت های شدید رژیم صهیونیستی، ۶۰ هزار نمازگزار در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در مسجدالاقصی مشارکت کردند.
نیرو‌های اسرائیلی یک ساختمان فلسطینی را در شرق بیت المقدس تخریب کردند که از آن برای برگزاری مراسم عزا و عروسی استفاده می‌شد.
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ