رجبی مشهدی گفت: در حال حاضر استخراج رمز ارز به صورت غیر قانونی وجود داشته و هم اکنون حدود ۱۲۰۰ مگاوات برق در این حوزه مصرف می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر از جمع آوری ۸۸۷۶ مرکز غیر مجاز رمز ارز در سطح کشور از ابتدای اجرای طرح جمع‌آوری مراکز غیر مجاز تولید رمز ارز تا پایان خرداد امسال خبر داد.
تبریز- رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: مصرف غیر اصولی کود اوره به صورت سرک در بهار به بخشی از مزارع گندم دیم در استان های شمال غرب خسارت وارد کرده است.
نجف آبادی درباره موانع قانونی کردن توزیع الکل قانونی در کشور گفت: در ایران برای حفظ شعائر مذهبی و قانون دین درمورد عدم مصرف الکل برای مسلمانان قانونی شدم الکل خوراکی در کشور شدنی نیست، ولی باید فکری بکنیم که چرا مصرف الکل در ایران حتی نسبت به کشور‌هایی که مصرف در آن‌ها آزاد است بیشتر است. ما هم پای درددل دیگران می‌نشینیم و در جریان هستیم که مصرف الکل در کشور کم نیست. مصرف الکل حتی به صورت غیر قانونی هم باید شرایطی داشته باشد موجب مرگ افراد نشود.
عضو هیئت مدیره انجمن سم‌شناسی و مسمومیت ایران، تاکید کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در نگارش مقالات علمی، حتی در کشور‌هایی که مصرف الکل در آن‌ها منع شرعی ندارد، نشان داده شده است که میزان بی‌خطری برای مصرف الکل (تقلبی و غیر تقلبی) صفر است.
همزمان با روز جهانی مبارزه با سو مصرف و قاچاق غیر قانونی موادمخدر، دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار سرکوب قاچاقچیان و تخصیص مجدد منابع برای درمان شد.
مدیر شبکه بهداشت سردشت از شهروندان خواست از مصرف مواد دست ساز و غیر استاندارد خودداری کرده و در صورت علایم مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کنند.
قاسم زاده گفت: به دلیل اینکه شرایط، شرایط بحران بوده است به سمت اصلاح و تعدیل پروانه رفتیم و۱۱۴ حلقه چاه از چاه های غیر مجاز در طول این برنامه پر شده است.
معاون مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران مهمترین دلیل افزایش مصرف بنزین وجود خودروهای غیر استاندارد دانست و گفت:خودرو های موجود در کشور ۲.۵ برابراستاندارد جهانی مصرف دارند.
عضو هیات درمانی دانشگاه علوم پزشکی با ابراز نگرانی از ابتلا به بیماری آلزایمر به دلیل کمبود ویتامین "دی" در بدن سالمندان، افزود: میزان دقیق این ویتامین در بدن باید بوسیله آزمایش خون سنجیده شود ولی اگر آلزایمر بر اثر کمبود این ویتامین بروز کند، تقریبا غیر قابل درمان و کنترل خواهد.
اهواز- معاون دادستان کل کشور گفت: کالاهای ممنوعه و اجناسی که قابلیت مصرف ندارند باید هرچه سریع‌تر امحاء و معدوم شود.
معاونت کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشور مصرف فرآورده های غیر مجاز هورمون های فاقد مصوبه هیئت نظارت بر سموم و مجوزهای لازم از این سازمان را ممنوع اعلام کرد.
معاون وزیر صمت گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هرگونه افزایش قیمت بدون اخذ مجوز،برخورد خواهد کرد همانگونه که با افزایش غیرقانونی بلیط هواپیما در حوزه خدمات برخورد کردیم.
روز گذشته از ۸۴۷ میلیون متر مکعب گاز تحویلی به شبکه، ۶۶۰ میلیون متر مکعب دربخش خانگی، صنایع غیر عمده و تجاری مصرف شده است، یعنی ۷۸ درصد گاز تحویلی کشور در این بخش مصرف و رکورد جدیدی ثبت شده.
بیش از ۷۰ درصد گاز مصرفی مربوط به بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده است که این روزها افزایش مصرف داشته و نگرانی هایی را برای جایگاه های سوخت و پتروشیمی ها به وجود آورده است.
سخنگوی صنعت برق گفت:برای مشترکان پر مصرف تعرفه‌های غیر یارانه‌ای و به صورت پلکانی است و در صورتی که این مشترکان برق بیشتری را مصرف کنند هزینه‌هایشان به صورت پلکانی افزایش می یابد.
مدیر عامل توانیر گفت: براوردهای ما حاکی از آن است که ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ مگاوات مصرف برق به صورت غیر مجاز در بخش رمز ارز صورت می گیرد.
دکتر آمیتیس رمضانی، متخصص عفونی، گفت: در هنگام ابتلا به بیماری‌های ویروسی، مانند انواع سرماخوردگی ها، سیر بیماری باید بطور طبیعی، طی شود. درمان سرماخوردگی ها، معمولاً علامتی است و استفاده از مسکن، مایعات فراوان، آنتی هیستامین و استراحت، تنها توصیه پزشک است و مصرف آنتی بیوتیک‌ها غیر ضروری است و نه تنها کمک به درمان نمی‌کند بلکه مشکلاتی را اضافه می‌کند.
مصرف بی رویه و غیرمنطقی آنتی بیوتیک ها در موارد غیر ضروری، علاوه بر عدم بهبودی فرد، با خطر ایجاد مقاومت دارویی همراه است. افراد در صورت ابتلا به آنفلوآنزا باید با انجام استراحت کافی و نوشیدن مایعات دوره بیماری را سپری کنند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس: اگر می‌خواهیم فشار مضاعفی به مردم در بحث قیمت انرژی نیاید باید تعرفه پلکانی پرمصرف‌ها را اعمال کنیم که مصوبه قانونی نیز دارد و در بودجه ۱۴۰۱ به میزان غیر یارانه‌ای شدن قبوض انرژی مشترکان پرمصرف بوده است. قرار نیست از جیب آحاد مردم کسی که شرایط مالی بهتری دارد و مصرف غیر بهینه بالاتری را انجام دهد و یارانه بیشتری دریافت کند.
اصلاح قیمت‌ها و تعرفه‌گذاری پلکانی برای گاز آیا می‌تواند در ناترازی تولید و مصرف گاز مثمر ثمر واقع شود و بخشی از کمبود گازی کشور ما را جبران کند؟
کارشناس مسئول بیماری‌های قلب و عروق اداره بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت اعلام کرد: گاهی جوان‌تر‌ها از دارو‌ها یا موادی که غیرقانونی است استفاده می‌کنند. این مواد شامل ال اس دی، شیشه، کوکائین و... است که می‌تواند سبب بروز ایست قلبی و یا سکته مغزی شود. در مورد دارو‌های بدن‌سازی، برخی اسید‌های آمینه مصرف می‌کنند که این اسید‌های آمینه می‌تواند آریتمی قلبی خطرناک ایجاد کند؛ بنابراین تاکید می‌کنیم جوانان کمتر از این دارو‌ها استفاده کنند و بیشتر سعی کنند پروتئین‌های سالم مانند تخم مرغ و گوشت مصرف کنند.
رئیس کمیته قانون اساسی شورای فدراسیون روسیه بر غیر نظامی کردن مناطق مشرف به نیروگاه اتمی زاپروژیا تاکید کرد.
در حالی که ۴۷ میلیون نفر جدید در سراسر جهان از آغاز جنگ در معرض "گرسنگی شدید" قرار گرفته اند اما 43 درصد از غلات تولیدی جهان در بخش غیر انسانی مصرف می شود.
آب یک منبع گرانبها است و فکر کردن در مورد میزان مصرف ما نباید صرفا برای مواقع کمبود شدید آب باشد. برای مثال، کاهش مصرف آب باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ