بدن ما پیر می‌شود و مغز ما نیز پیر می‌شود این موضوع برای همگان ما روشن است. پس چه زمانی مغز ما در تیزترین موقعیت به سر می‌برد؟ و چه زمانی شروع به زوال می‌کند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن خارجی فصل گذشته سپاهان در مصاحبه ای از شرایطی که در این باشگاه ابراز نارضایتی کرده است.
مدافع فصل گذشته مس کرمان مدعی است آنها با بدشانسی و اتفاقات غیرفوتبالی شانس بقا را از دست دادند.
دانشمندان متوجه شدند که چند ثانیه قبل از مرگ فعالیت مغز و قلب فرد افزایش پیدا می‌کند.
حضور دو سرمربی بزرگ روی نیمکت اسنقلال به دفعات مختلف دیده شده است   سرمربیانی که سابقه درخشانی دارند
اتفاقاتی عجیب و‌ جنجالی در پایان دیدار فرایبورگ و بایرن رقم خورد.
اتفاقاتی که در ورزشگاه نقش جهان چند روز پیش سبب حذف طلایی‌پوشان اصفهانی شد، حالا پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تحت فشار شدیدی قرار داده است.
سرمربی اینترمیلان بعد از تساوی بدون گل مقابل سمپدوریا اعلام کرد که تیمش برای رقم زدن نتیجه ای متفاوت وارد زمین شده بود.
عشق بر افراد، متفاوت تأثیر می‌گذارد، زیرا سطح هورمون‌ها بین افراد متفاوت است و هورمون‌ها انواع روابطی را که افراد دنبال می‌کنند کنترل می‌کنند.
اتفاقاتی که در جریان بازی استقلال و مس کرمان در لیگ برتر ایران برای «ریکاردو ساپینتو» رخ داد، سر و صدای زیادی در رسانه‌های کشور پرتغال به پا کرده است.
سرمربی سپاهان معتقد است حضور او در کنار خط در طول بازی، کمکی به بازیکنان این تیم نخواهد کرد و او باید کارش را در روزهای قبل از مسابقه انجام بدهد.
محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال ایران از ماندن داورزنی در فدراسیون حمایت کرد.
کارشناسان دریافتند که فشار خون دیاستولیک «اثرات اتفاقی چشمگیری» بر روان‌رنجوری دارد. آن‌ها هیچ اثری بر میزان اضطراب یا افسردگی پیدا نکردند. نویسندگان در توضیح نتایج این مطالعه گفتند فشار خون، مغز و قلب را به هم مرتبط می‌کند. از این رو، فشار خون ممکن است باعث افزایش بعضی از ویژگی‌های شخصیتی شود.
کارشناسان دریافتند که فشار خون دیاستولیک «اثرات اتفاقی چشمگیری» بر روان‌رنجوری دارد. آن‌ها هیچ اثری بر میزان اضطراب یا افسردگی پیدا نکردند. نویسندگان در توضیح نتایج این مطالعه گفتند فشار خون، مغز و قلب را به هم مرتبط می‌کند. از این رو، فشار خون ممکن است باعث افزایش بعضی از ویژگی‌های شخصیتی شود.
لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس، بابت اتفاقات اخیر برای کریستیانو رونالدو ناراحت شده است.
ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، مدعی شد ثبات مشکل اصلی این تیم در فصل جاری بوده است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: قطعاً مسائل اخیر، مسائل مهمی است؛ لکن باید آنها را درست و دقیق تحلیل و بررسی کرد و اسیر نگاه رسانه‌ای دشمن نشد. ما حتماً از رنجیدن بعضی از دانشجویان و اساتید محترم ناراحتیم و شکوفایی و آسایش جامعه علمی خواسته همیشگی ماست.
پرونده کودکی مهسا امینی از بیمارستان مربوطه اخذ و به مجلس آورده شد و حاضرین و کسانی که در ماشین بودند شهادت دادند که هیچ اتفاقی از نیروی انتظامی برای این خانم رخ نداده این در جالی اسا که گزارش را منتشر و با جراید مصاحبه کردیم اما از دختری که خانواده اش داغدار بودند به بی شرمانه ترین شکل سواستفاده کردند
مشکل زمانی حادتر می‌شود که بدانیم صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشگری با ورشکستگی روبرو هستند و در اگر دولت به آن‌ها کمک نکند، این صندوق‌ها نمی‌توانند از عهده انجام تعهدات خود برآیند، حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا اوضاع آن‌ها سروسامان پیدا کند؛ بنابراین در حال حاضر وضعیت صندوق‌های بازنشستگی با بحران روبرو است و آن‌ها امروز با وضعیت بسیار وخیمی دست و پنجه نرم می‌کنند.
بعد از اینکه رژیم صهیونیستی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۰۷ غزه را به عنوان سرزمین دشمن و متخاصم شناخت، وحشی گری های خود را علیه این منطقه چند برابر کرد.
در شبی که کشتی فرنگی ایران از کسب مدال در چهاروزن ناکام بود، علی ارسلان توانست در اولین تجربه خود مدال طلای جهان را به گردن بیاویزد.
مهدی تاج به عنوان یکی از نامزدهای پست ریاست فدراسیون پیش از ورود به جلسه اعضای مجمع گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره شهادت محیطبان نجفی اعلام کرد: محیط‌بان ما از قصاص مبرا شده و در رأی صادره، قتل عمد به شبه عمد تبدیل شده بود؛ وی را در حین بدرقه و دست و پا بسته در یک عملیات ناجوانمردانه و تروریستی به شهادت رساندند؛
این دوره جشنواره فیلم فجر با نمایش 22 فیلم بلند داستانی، 10 فیلم کوتاه داستانی و 10 فیلم مستند در حالی از فردا آغاز می‌شود که با توجه به غیبت شماری از مدعیان، تردیدهایی نسبت به کیفیت این دوره از جشنواره وجود دارد؛ هرچند انتظار می‌رود از میان چهره‌های تازه وارد سینما شاهد کشف کارگردانان بااستعدادی باشیم که این عرصه صحنه درخشش‌شان باشد.
عدم استقبال مخاطبان به سینما در فروردین سال 1401 ربطی به پاندمی کرونا ندارد و فروش فیلم ها در بازده زمانی آبان تا اسفند 1400 و فروش نزدیک به 130 میلیارد تومانی سینماها و استقبال حدود 6 میلیون نفری از فیلم ها این فرضیه را که پاندمی کرونا یکی از دلایل افت فروش فیلم های فروردین سال 1401 است را باطل می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ