فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از شهروندان عزیز، انتظار داریم همچون همیشه با رعایت قوانین و مقررات مراقب سلامت و امنیت خویش و دیگر شهروندان عزیز باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: اربعین به دلیل ارزش‌های ذاتی در معنویت و برقراری سلامت روح و روان، سلامت‌ساز است.
گروهی از علمای دینی روسیه عنوان کردند که سوزاندن قرآن کریم در سوئد بیانگر زوال و پوچی معنوی جامعه اروپایی است که اشتباه را دموکراسی تلقی می‌کند.
وحدت به معنیِ ارتباط فکری و عملی است؛ به معنی نزدیک شدن دلها و اندیشه‌ها و جهت‌گیری‌هاست؛ به معنی هم‌افزایی علمی و تجربی است؛ به معنی پیوند اقتصادی کشورهای اسلامی است؛ به معنی اعتماد و همکاری دولت های مسلمان است؛ به معنی همیاری در برابر دشمنان مسلّم و مشترک است.
وحدت به معنیِ ارتباط فکری و عملی است؛ به معنی نزدیک شدن دلها و اندیشه‌ها و جهتگیری‌ها است؛ به معنی هم‌افزایی علمی و تجربی است؛ به معنی پیوند اقتصادی کشورهای اسلامی است؛ به معنی اعتماد و همکاری دولتهای مسلمان است؛ به معنی همیاری در برابر دشمنان مسلّم و مشترک است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت کنگره عظیم حج تصریح کردند:حج، آئین زندگی بخش جهانی بر پایه معنویت و اخلاق است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: انقلاب اسلامی با معنویت پیوند خورده است و امام خمینی (ره) مسیر معنویت و اخلاق را به ما نشان داد.
قم- رئیس جمهور با اشاره به اینکه در اسناد بالادستی نظام بر ضرورت رشد و نهادینه سازی معنویت و اخلاق در افراد و جامعه تاکید شده است، گفت: سلامت معنوی مهمترین و موثرترین بعد از ابعاد سلامت است.
رئیس مجلس نوشت: نوگرایی بر مبنای «عقلانیت- عدالت- معنویت» یک ضرورت برای تداوم انقلاب است و استمرار مسیر انقلاب را باید با نگاهی تحولی برای افزایش سرمایه اجتماعی و تولید قدرت نرم پیش ببریم.
وزیر کشور گفت: مشکل بزرگ برخی از بازداشت‌شدگان در اغتشاشات اخیر، قطع ارتباط آن‌ها با معنویت و خدا بود. هجمه فراوان فرهنگ منحط غربی و بی خدایی، باعث بی هویت سازی این جوانان شده است.
وزیر کشور گفت: مشکل بزرگ برخی از بازداشت‌شدگان در اغتشاشات اخیر، قطع ارتباط آنها با معنویت و خدا بود. هجمه فراوان فرهنگ منحط غربی و بی خدایی، باعث بی هویت سازی این جوانان شده است.
شهردار تهران گفت: صحبت از معنویت کردیم، اما فاصله معناداری داریم و باید بازبینی و تلاش کنیم جامعه معنوی را بر مبنای نگاه دینی و اعتقادی خودمان بنیان بگذاریم.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: شهید سلیمانی الگوی خوبی برای جوانان این مرز و بوم بود و همواره به جوانان توصیه می‌کرد که در امر معنویت و کار برای خدا و بندگان او در قله باشید.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: این سازمان برکات بسیاری برای ارتش در حوزه معنویت افزایی، بصیریت افزایی سیاسی و تقویت اراده های آهنین رزمندگان ارتش در مقابله با دشمنان اسلام داشته است.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان عقیدتی سیاسی در اعتلای معنویت و بصیرت ارتش، نقش بی‌بدیلی ایفا کرده است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: در بحث زیارت باید برنامه ریزی برای زائر را در قالب برنامه های محتوایی شکل دهیم تا ارائه خدمات در مراکز تفریحی برای زائر همراه با معنویت باشد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: در بحث زیارت باید برنامه ریزی برای زائر را در قالب برنامه های محتوایی شکل دهیم تا ارائه خدمات در مراکز تفریحی برای زائر همراه با معنویت باشد.
مقام معظم رهبری در دیدار شرکت‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام فرمودند: پرچم جمهوری اسلامی پرچم «عدالت و معنویت» است؛ این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: پرچم جمهوری اسلامی پرچم «عدالت و معنویت» است و این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: پرچم جمهوری اسلامی پرچم «عدالت و معنویت» است و این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند.
مضجع مطهر حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی الرضا علیه‌السلام با حضور حضرت آیت‌‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد. رهبر معظم انقلاب در سفر به مشهد مقدس -که به دنبال تغییر شرایط کرونایی کشور انجام شد- در مراسم غبارروبی مضجع نورانی امام رضا علیه‌السلام که با حضور جمعی از علما و خادمان حرم رضوی و با تلاوت کلام‌الله مجید و زیارت جامعه کبیره و ذکر مصائب اهل‌بیت علیهم‌السلام در روزهای پایانی ماه محرم برگزار شد شرکت کردند.
مضجع مطهر حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی الرضا(ع) با حضور حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد.
مضجع مطهر حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی الرضا علیه‌السلام با حضور حضرت آیت‎‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، از تولید دو محصول جدید هایما ۸اس و نسل بهبود یافته خودرو آریسان در نیمه نخست امسال خبر داد.
امّت اسلامی که اکنون نمونه‌ی کوچک آن در مراسم نمادین حج دیده می شود، باید با همه‌ی وجود، به مقابله برخیزد؛ یعنی از سویی یاد خدا، کار برای خدا، تدبّر در کلام خدا، اعتماد به وعده‌های خدا را در ذهنیّت همگانی خویش تقویت کند، و از سویی بر انگیزه‌‌های تفرّق و اختلاف فائق آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ