پاری سن ژرمن در دیداری خانگی مقابل رن با نتیجه 2-0 شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی ۱۷ مرداد گفت: تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه باید ۱۲۷۴.۱۰، حجم آب اکولوژیک ۱۵.۵ میلیارد مترمکعب و وسعت اکولوژیک ۴۶۳۵ کیلومترمربع باشد که طبق آخرین آمار که روز /۱۵ مرداد/ اعلام شده، تراز دریاچه ۱۲۶۹.۹۸ سانتی‌متر، وسعت دریاچه ۶۸۲ کیلومترمربع و حجم آب ۹۱۰ میلیون مترمکعب است.
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: مطالبات دختران به حق است و فدراسیون هیچ تفاوتی بین مردان و بانوان نمی‌گذارد و برای پیشرفت هر دو بخش تلاش می‌کند.
اوضاع بد اقتصادی در کشورهای اروپایی در سایه گسترش بحران‌های سیاسی و نظامی در رژیم صهیونیستی، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: در لیگ برتر به صورت رایگان شرکت می‌کنیم و در پیستی تمرین داریم که ۵۰ سال پیش ساخته شده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.
وینفرید شفر، سرمربی آلمانی سابق استقلال، با انتقاد از وضعیت فوتبال ملی کشورش گفت این روزها در دنیا دیگر هیچکس از فوتبال آلمان نمی‌ترسد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با نامناسب خواندن شرایط این تیم برای فصل پیش روی فوتبال ایران گفت: با این روند وضعیت استقلال هر روز بدتر می شود.
بازیکن استقلال می گوید در هیچ فصلی به اندازه امسال، اوضاع تیم بد نبوده و شرایط باشگاه وخیم است.
در بخشی از این نامه آمده است: «همه ما گرفتار اوضاع بد اقتصادی و از همه مهمتر افکار پریشان هستیم، اما باور کنید ما به عنوان نانوا بدترین دوران خود را سپری‌می‌کنیم و هر روز از طرف رسانه‌ها و هم دولت مورد سوءظن قرار گرفته‌ایم.»
در حالیکه اوضاع در اراضی اشغالی به دنبال تصویب طرح اصلاحات قضایی بسیار متشنج است، نظامیان یگان‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی، تل آویو را به عدم خدمت در ارتش تهدید کرده اند.
مدیر هلال احمر فلسطین از کمبود دارو، آب و غذا در اردوگاه جنین و همچنین اوضاع انسانی وخیم در این منطقه در پی تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
با توجه به نگاهی که رئیس دانشگاه تهران به مقوله حکمرانی در ورزش دارد، به قرار معلوم باید عده‌ای از بازیکنان و مربیان بعد از عبور از فیلتر برای حضور در تیم ملی انتخاب شوند و بعد یکی از مربیانِ از فیلتر عبور‌کرده از بین بازیکنانی که مجددا از فیلتر عبور کرده‌اند، برای تیم ملی بازیکن انتخاب کند. ممکن است چنین نقد‌هایی برداشت بد از مطالب مذکور تلقی شود؛ ولی اگر این رویه که بخشی از آن در حوزه سیاست به‌ویژه در زمان انتخابات اجرا می‌شود و صلاحیت کاندیدا‌ها را ارزیابی می‌کند، وارد حوزه‌های دیگر به‌ویژه فوتبال هم شود، شاید نتیجه‌اش اوضاع فعلی شود که بسیاری تصور می‌کردند با دولت و مجلس یکدست، همه‌جا گلستان می‌شود.
عباس عبدی و بسیاری دیگر از اصلاح‌طلبان طی هشت سال دولت روحانی مسئولیت سفیدشویی از اقدامات وزرا و برنامه‌هایی را داشتند که به تشدید اوضاع بد اقتصادی منجر شد. نکته جالب توجه آن است که این چهره‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای در طول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با کمترین انتقاد از عملکرد فاجعه‌آمیز تیم حسن روحانی، اقدام به دستاوردسازی از توافق ضعیفی، چون برجام کردند و حالا حتی سفر‌های استانی هیأت دولت و افتتاح پروژه‌های ملی را هم سانسور می‌کنند!
رسانه‌های لبنانی از درگیری نیروهای امنیتی این کشور با شهروندان معترض به اوضاع اقتصادی که قصد ورود به مقر نخست‌وزیری را داشتند، خبر دادند.
داروین نونیز، مهاجم جوان لیورپول، پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه، از هواداران این تیم تشکر کرد.
هزاران تونسی در اعتراض به سیاست دولت این کشور و اوضاع ناگوار اقتصادی به خیابانها آمدند.
کیهان نوشت: حقیقت این است که هم با اتکا به آمار‌های بین‌المللی و هم با نگاهی ساده به وضعیت معیشت مردم و مقایسه آن با دهه‌های گذشته در می‌یابیم که سطح رفاه اغلب اقشار جامعه به طرز ملموسی افزایش یافته است.
رکابزن المپیکی ایران گفت: اوضاع دوچرخه سواری خیلی بد است و دلم برای آینده دوچرخه‌سواران جوان می‌سوزد.
بورل در خصوص وضعیت برجام گفت: برجام نمرده است، اما کاملاً متوقف شده است. می‌توانید این‌طور تصور کنید که اگر این فرایند [قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی]توسط کشور‌های دیگر انجام شود قطعاً امور دشوارتر خواهد شد. اگر رژیم ایران تا این حد بد است.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: بحرانهای اقتصادی و معیشتی روند فزاینده پیدا کرده است و کشور از اوضاع بد به سمت بدتر حرکت می کند.
در حال حاضر اوضاع در دموکراسی‌های غربی به قدری بد است که ما تمایل داریم این موضوع را نادیده بگیریم که وضعیت در نقاطی از جهان که می‌توان به صورت مودبانه آن را «غیر دموکراسی» نامید چقدر بدتر است.
ساکنان پایتخت انگلیس با برگزاری تظاهرات، به اوضاع بد معیشتی و سیاست های اقتصادی دولت اعتراض کردند.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: بعضی روزها در این یک سال احساس می‌کردیم دیگر نمی‌توانیم ماه بعد حقوق کارمندان را بدهیم، یعنی اوضاع در این حد بد بود.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره موضوعات مربوط به پادمان در گفت‌وگوها برای رفع تحریم‌ها تاکید کرد: در حال گفت‌ وگو در این مورد هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ