رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: زمین ابزاری برای تولید و بهره‌وری است و نباید به عنوان سرمایه تلقی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فروپاشی ابرقاره‌ها ممکن است باعث فوران‌های انفجاری شود که فواره‌های الماس را به سطح زمین می‌فرستد. الماس‌ها در اعماق پوسته زمین، تقریباً ۱۵۰ کیلومتر پایین تشکیل می‌شوند.
ساعتی پیش زمین لرزه ۳.۹ ریشتری دماوند را لرزاند
به گفته سازمان زمین شناسی ایالات متحده، زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۳ ریشتر و ده ها پس لرزه بوگوتا پایتخت کلمبیا را لرزاند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بار‌ها اعلام کرده و اعلام می‌کنیم هر کس به خود جرأت دهد و از دیوار قانون یا از مامور قانون عبور کند با تمام توان و ابزار قانونی با آن مقابله خواهیم کرد که نمونه آن کلانتری ۱۶ زاهدان است که در زمان حمله اشرار همه آن‌ها در همین مکان کشته شده وبه سزای اعمالشان رسیدند.
یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از سلفی آخرین انسان های روی زمین را به نمایش گذاشته است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
ویکسلمن به Astronomy می‌گوید که می‌دانست پونز بروکس در سال ۲۰۲۴ به عنوان یک دنباله‌دار با چشم غیر مسلح احتمالی مشهود می‌شود؛ بنابراین یک روز، او با استفاده از نرم افزار SkySafari، مکان دنباله دار را در تاریخ و زمان کسوف ترسیم کرد و مکان مشاهده را در مسیر کلیت در جنوب تگزاس تعیین کرد.
جای تعجب نیست که گوش دادن به موسیقی با صدای بلند می‌تواند در طول زمان به طور قابل توجهی به گوش شما آسیب برساند. اپل ابزاری به نام اعلان هدفون را برای ارتقای ایمنی شنوایی توسعه داده است.
محققان آزمایشگاه سیستم‌های بیونانوفوتونیک (BIOS) در دانشگاه ژنو از رویکرد نانوپلاسمونیک برای مشاهده در زمان واقعی تولید و ترشحات سلولی، از جمله پروتئین‌ها و آنتی‌بادی‌ها استفاده کردند.
اگر می‌خواهید از حساب بانکی‌تان به خاطر استفاده نادرست از همراه بانک توسط افراد سودجویان برداشت غیر مجاز صورت نگیرد و در امنیت کامل از نرم افزار "همراه بانک فراز ایران زمین" استفاده کنید.
هادیانفر با بیان اینکه نصب پلاک سوم روی خودرو‌ها کار بسیار اثربخش و درستی است که باید انجام شود، اظهارکرد: همانطور که گفتم این موضوع تکلیف قانونی سال ۸۴ است که به دلایل مختلفی اجرا نشده بود و از وقتی که من به پلیس راهور آمدم پیگیر اجرای آن هستم و خوشبختانه اقدامات زیادی هم در این زمینه انجام شده است. ما در آخرین اقدامات به مرحله تولید نرم افزار رسیدیم که نرم‌افزار‌های این پلاک سوم باید آماده شود.
خاتمی نوشت: مردم ناراضی و به‌خصوص جوانان عزیز که در این برهه از زمان حضور اعتراض‌آمیز خود را بیش از پیش نشان داده‌اند، بزرگترین قربانی این فضای دو قطبی هستند، قطبی که اصلا آن‌ها را نمی‌بیند و اگر ببیند آن‌ها را آشوبگر و اختشاشگر می‌داند و قطب دیگر که می‌کوشد از این ناخشنودی و اعتراض برای به زیرکشیدن رقیب (قطب دیگر) سوء استفاده و بهره‌گیری ابزاری کند.
گسترش یک باج افزار در سطح جهانی، سرورهای دادگاه عالی ایالت کالیفرنیا، چند دانشگاه در اروپا و مرکز اروپا را زمین گیر کرده است.
سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از امضای چهار توافق‌نامه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه ساخت بار اول اقلام راهبردی در حوزه تعمیرات ابزار دقیق و برق خبر داد.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌ می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌ بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش آشنایی با انواع برف و بهمن شناسی، آشنایی با ابزار جستجو و نجات دربرف، آشنایی صحیح از میله سونداژ در جستجو و نجات، تیراندازی دربرف با اسکی پرحرکت، انواع سرمازدگی، نحوه تهیه پناهگاه‌های برفی، اجرای راهپیمایی بردمتوسط و بررسی وضعیت محیط درشب، شناسایی منطقه کمپ چریکی و ایجادکمپ چریکی، آموزش اسکی.
گروهی از دانشمندان به‌رهبری دانشگاه مریلند آمریکا، ابزاری ساخته‌اند که مختص مأموریت‌های فضایی آینده ناسا خواهد بود. آنالیزور لیزری آن‌ها خیلی کوچک‌تر و بهینه‌تر از نمونه‌های قبلی است. بااین‌حال، اغماضی در زمینه کیفیت قابلیت‌های آنالیز نمونه‌های سیاره‌ای در آن صورت نگرفته است.
محققان این دو سیاره را با استفاده از ابزار ESPRESSO در تلسکوپ بسیار بزرگ شیلی و CARMENES در رصدخانه «کالار آلتو» در جنوب اسپانیا مشاهده کردند. آنها اکنون امیدوارند که در تحقیقات بعدی بتوانند دریابند که چه اتفاقاتی در اتمسفر آنها در حال وقوع است.
سامسونگ به افرادی که در حصاری هستند، می‌گوید: «کهکشان (گالکسی) در انتظار شماست.» حالا زمان آن رسیده است که از حصار خارج شوید و به محض خرید گالکسی Z Flip۴ سامسونگ، ظاهراً توجه بسیاری از صاحبان دستگاه‌های اپل که به ابزار جدید شما علاقه‌مند هستند را می‌شنوید.
در چارچوب سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو، داخلی‌سازی قالب‌ها و ابزار قطعات خودرو در دستور کار قرار گرفته و با همت مهندسان ساپکو و زنجیره تامین، خودکفایی صد درصدی تولید قالب‌های پرسی و ابزار کنترلی در سال ۱۴۰۱ محقق شد.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: توانمندی‌ بسیاری در کشور در زمینه تولید نرم افزار وجود دارد و نخبگان بسیاری داریم که می‌توانند نمونه‌های مشابه پلتفرم‌ها و پیام‌رسان‌های خارجی را تولید کنند.
کی‌روش دلخوش به این است که بعد از سال‌ها کارکردن با بازیکنان ایرانی، در این دوره طلسم صعودنکردن از مرحله گروهی جام جهانی را بشکند و ایران را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ببرد. او برای این کار ابزار لازم را در خطوط سه‌گانه زمین دارد؛ هم مدافعانش آماده به نظر می‌رسند، هم هافبک‌ها و هم مهاجمانش. با‌این‌حال او این روز‌ها دلیل بیشتری برای خوشحالی هم دارد؛ آمادگی دروازه‌بان‌های ایرانی.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امام حسین(ع) وسیله و ابزار معرفت شناسی وجود مقدس امام زمان(عج) هستند.
سخنگو و دبیر هیات دولت ضمن تشریح فواید طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از صبر و همراهی مردم با این طرح تشکر کرد و از افزایش نظارتها خبر داد. بهادری جهرمی تاکید کرد: هیچ کالای اساسی در کشور با کمبود مواجه نیست و توزیع این کالا‌ها نیز در مراکز عرضه بدون مشکل ادامه خواهد داشت.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز قوه مقننه بر ابزار نظارتی خود تکیه کردند که به موجب آن چندین طرح تحقیق و تفحص مورد تصویب قرار گرفت تا روند اجرای قانون از سوی دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین بر عملکرد وزیر جهاد کشاورزی نیز انتقاد کردند.
زدودن این توهم خطرناک از ذهن سینماگرانی که نگران سرنوشت آثارشان هستند و از این پس احساس ناامنی خواهند کرد، امری ضروری است و در این زمینه صاحب اثر ابزاری برای پیگیری عاجل و موثر ماجرا در دست ندارد و به نظر می‌رسد سازمان سینمایی همانطور که در اطلاعیه جشنواره هم به درستی ذکر شده بود وظیفه دارد در مقام مدعی العموم به ماجرا ورود کند و از حقوق سینماگران دفاع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ