برای خرید یک خانه ۹۰ متری درمحله نظام آباد محدوده دماوند حدود ۳ میلیارد و 240 میلیون تومان نقدینگی نیاز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم اصلی پرونده جوانی ۳۳ساله به نام سعید است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشاند و به همراه خواهرش آن‌ها را زندانی می‌کرد.
نظامیان رژیم صهیونیستی خانه عامل عملیات ضدصهیونیستی خیابان «دیزنگوف» تل‌آویو را در شهرک نعلین در غرب رام الله منفجر کردند.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان می دهد که با داشتن حداقل ۶ میلیارد تومان می توان در منطقه غرب محدوده خیابان ستارخان خانه دار شد.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان دمی دهد که با داشتن حداقل ۴ میلیارد تومان می تواند در منطقه شرق محدوده خیابان هفده شهریور خانه دار شد.
آگهی جالب چند نمونه از قیمت ملک در تهران منتشر شده در صفحه نیازمندی‌های روزنامه اطلاعات ۱۹ فروردین ۱۳۶۲ را ببینید، از جمله زمین در عباس آباد: متری ۶۵ تومان و خانه در خیابان بهار: ۱۷۰ متری، ۸۰ هزار تومان.
یک خانه قدیمی در خیابان فلاح تهران منفجر شد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در خیابان ونک واقع در محدوده ونک با ۳۰ سال ساخت باید ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
خانه پدری آل احمد‌ها هنوز در گذر قلی نفس می‌کشد. هر چند هنوز به حقش نرسیده و گذر کسی به آنجا نمی‌افتد. بی‌اغراق نزدیک به صد سال عمر دارد و هرچه زودتر قبل از اینکه مثل خیلی از خانه‌های قدیمی دیگر بوی نا و طبله بگیرد و کمر بشکند باید فکری به حال آن کرد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در خیابان مینا واقع در محدوده هفده شهریور باید ۶ میلیارد تومان پرداخت کرد.
از آنجا که خیابان ناصریه یکی از خیابان‌های مهم دوره قاجار بوده، خانه‌های خیلی از درباریان در آن قرار داشت که از آن جمله می‌توان به خانه امام‌جمعه اشاره کرد که در کوچه‌ای به همین نام قرار دارد. در همین دوره بود که اقدامات گوناگونی برای نظافت شهر و شبیه کردن پایتخت به شهر‌های فرنگستان آغاز شد.
خانه مسکونی واقع در خیابان مازندران منفجر شد که ۴ نفر از ۱۰ ساکن آن فوت کردند.
سرهنگ علی همه‌خانی از وقوع انفجار در یک واحد مسکونی در خیابان مازندران تهران خبر داد و اظهار کرد: این خانه تبدیل به کارگاه تولید مواد محترقه (اکلیل ـ سرنج) شده بود.
محله عودلاجان میزبان خانه‌هایی بسیاری از این دست از جمله خانه موتمن الاطبا است؛ خانه‌ای در خیابان پامنار در کوچه‌ای به همین نام که متعلق به پزشک ناصرالدین شاه بوده است؛ خانه‌ای استثنایی در سه طبقه که در زمان خود، نادر و شاید جزو اولین خانه‌های چند طبقه تهران قدیم بوده است.
یک شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود. تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است.
متأسفانه در این سال‌ها درختان سرو و کاج دو طرف باغ خشک شده‌اند و زمین بیلیارد پشت کاخ هم براثر گودبرداری‌ نابود شده است. بازدید از این قصر رؤیایی در انتهای خیابان جردن (آفریقا یا نلسون ماندلا)، تقاطع خیابان‌های طاهری و روان‌پور، کوچه ناهید، درحال حاضر امکان‌پذیر نیست.
این بنای قجری که در خیابان ناصرخسرو قرار دارد، نخست خانه میرزاآقاخان نوری، صدراعظم ناصرالدین‌شاه، بود. بعد‌ها حاج سیدابوالقاسم امام جمعه، داماد مظفرالدین‌شاه آن را خرید و در آن ساکن شد؛ از این رو این بنا به خانه امام جمعه هم معروف شده است.
متهم در بازجویی‌های فنی به جرم آغاز نزاع مرگبار به‌همراه با پدر خود در قهوه‌خانه خیابان آذربایجان معترف شد و تحقیقات تکمیلی نشان داد، پدر وی ضربات مرگبار قمه را به مقتول زده است.
سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده ۳۱ ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می‌فشرد با چهره‌ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن ۲۴ ساله‌ای به نام «مهدیه» هجوم برد و او را با ضربات متعدد قمه نقش بر زمین کرد. در همین حال مادر ۴۴ ساله دختر جوان خود را روی پیکر دخترش انداخت تا از وارد آمدن ضربات بیشتر به او جلوگیری کند، ولی راننده نیسان بی رحمانه ضربات دیگر را بر پیکر زن ۴۴ ساله وارد کرد و او را نیز در کنار دخترش درحالی به قتل رساند.
شامگاه دوشنبه ۱۵ آذرماه سال گذشته زمانی که مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید برای دستگیری یک سارق لوازم خودرو وارد خانه‌ای در محدوده خیابان قزوین شدند با مشاهده دو دختر جوان با وضعیتی نامناسب در خانه و همچنین کشف جسد یک زن داخل کیسه‌های نایلونی پشت در اتاق خواب، با پرونده پیچیده‌ای رو‌به‌رو شدند.
شامگاه دوشنبه ۱۵ آذرماه سال گذشته زمانی که مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید برای دستگیری یک سارق لوازم خودرو وارد خانه‌ای در محدوده خیابان قزوین شدند با مشاهده دو دختر جوان با وضعیتی نامناسب در خانه و همچنین کشف جسد یک زن داخل کیسه‌های نایلونی پشت در اتاق خواب، با پرونده پیچیده‌ای رو‌به‌رو شدند.
لیز تراس پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال ۱۹۹۶، به حزب محافظه کار پیوست و در عرض دو سال ، از حزب ضد سلطنتی به سلطنت طلب ترین حزب در بریتانیا ملحق شد.
مدیرعامل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران گفت: در حال بررسی خانه مرحوم ابتهاج در تهران هستیم. این خانه در خیابان فردوسی قرار دارد، اما مالکیت آن متعلق به شرکت سیمان تهران از شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان است.
خانه پدری جلال آل‌احمد در خیابان خیام (محله گلوبندک) و در خیابان بلند و تنگِ (شهید فاضل کارکن اساسی) قراردارد. خیابانی که پر است از کفش‌فروشان و موتوری‌هایی که کوچه برای دقیقه‌ای از صدایشان خالی نمی‌شود.
پدر گفت: ما در حال فراهم‌کردن مبلغ دیه بودیم که چند روز بعد از زندان تماس گرفتند و گفتند که بیایید برای آخرین ملاقات؛ باورمان نمی‌شد. آن شب باز در خانه مقتول رفتیم و هرچقدر که می‌توانستیم التماس کردیم، ولی فایده نداشت. حتی جلوی در زندان هم به پای‌شان افتادیم، اما راضی به گذشت نشدند. رفتند داخل زندان و یک ساعت بعد مأمور زندان خبر داد که سعید قصاص شده است. آن روز برایم چه جهنمی بود. خدا برای کسی نخواهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ