پس از گذشت یک ماه از پایان رقابت‌های جام جهانی، وحید امیری به هجمه‌هایی که علیه بازیکنان تیم ملی وارد شد، واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - برنامه کامل بیست و دومین دوره مسابقات والیبال مردان آسیا که از ۲۸ مرداد تا چهار شهریورماه در ارومیه برگزار می شود، اعلام شد.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور 18 تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان را اعلام کرد که تیم ملی ایران در نخستین دیدار به مصاف تایلند دیگر نماینده آسیا در این رقابت‌ها می‌رود.
از زمان اعلام احتمال انتقال لیونل مسی به باشگاه آمریکایی اینترمیامی بلیت مسابقات این تیم به سرعت در حال فروش رفتن بوده و بلیت برخی مسابقات کاملا فروخته شده است.
24 تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال انتخابی المپیک مردان 2024 پاریس در قالب سه گروه به مصاف هم خواهند رفت.
تیم ملی والیبال ایران از هشتم مهر ماه در برزیل برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به مصاف حریفان خود خواهد رفت و دو دیدار حساس ملی‌پوشان در کمتر از ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.
ارومیه - چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی عصر جمعه با قهرمانی ایران و معرفی قهرمانان ۱۰ وزن در سالن ۶ هزار نفری ارومیه به پایان رسید.
دبیرکل فدراسیون بین المللی ورزش‌های دانشگاهی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام اعلام کرد مسابقات پرورش اندام دانشجویان جهان کاملا منطبق بر استراتژی‌های FISU برگزار می‌شود.
قهرمان وزن 65 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور تأکید کرد مصدومیتی که او را از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بازداشته بود، مانعی برای حضورش در جام تختی نخواهد بود.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در ۱۰ وزن تنها موفق به کسب یک مدال طلا شد و به عنوان سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.
نجمه خدمتی گفت: شرایط خیلی سخت است. فدراسیون دارد همه تلاشش را برای حداقل اعزام‌ها و مسابقات تدارکاتی می‌کند تا حداقل بتوانیم تجهیزات را به روز کنیم و در کنار رقبای خودمان باشیم و بتوانیم منصفانه رقابت کنیم. چون تجهیزات آن‌ها خیلی عالی هستند، ولی برای ما کاملا قدیمی است و این کار ما را خیلی سخت می‌کند.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا با یک تیم کاملا جوان به دنبال حفظ عنوان قهرمانی دوره قبل هستیم.
رقابت های مستریونیورس با معرفی نفرات برتر در رشته فیتنس چلنج آقایان به پایان رسید.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دیدار با بیروت کلاب سخت‌ترین بازی ما است چون برنامه‌ریزی آن‌ها با ما برای این مسابقات، کاملا متفاوت است.
روز نخست از مرحله اصلی مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان با 6 دیدار پیگیری شد.
مسابقات هندبال قهرمانی جهان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان از ۲۱ دی آغاز می‌شود و شیلی اولین حریف تیم ملی ایران در این مسابقات خواهد بود.
اخبار، جدول و برنامه کامل مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان با پوشش سراسری در سایت “ورزش سه” قرار گرفته است.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به تشریح شرایط این فدراسیون برای در نشست تخصصی برگزار شده برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: متقاضی اعزام کامل تیم به هانگژو هستیم.
جدول و برنامه کامل مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان با پوشش سراسری در سایت “ورزش سه” قرار گرفته است.
غیبت مهاجم ایرانی هال سیتی در مسابقات این تیم کاملا به چشم آمده است.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اشاره به حضور در مسابقات قهرمانی جهان که برای نخستین بار با شیوه جدید برگزار می شود، گفت: تغییرات اعمال شده کاملا به ضرر ما است.
رییس فدراسیون کونگ‌فو گفت: تیم ما کاملا آماده است و بهترین نفرات کشور انتخاب شده‌اند و مراحل سختی را پشت سر گذاشته و در اردوها به آمادگی مطلوب رسیده‌اند
حمید سجادی با قدردانی از میزبانی ترکیه از بازیهای کشورهای اسلامی گفت که ایران وظیفه خود می‌دانست که با کیفیت کامل در این بازی‌ها حاضر شود.
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه تیم خوبی را برای مسابقات آماده کردیم، گفت: دنبال کسب بهترین نتیجه از هر بازی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ