لیورپول قصد دارد تا برای فصل بعد، تغییرات زیادی را در خط میانی خود ایجاد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهارصد و پنجمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «انقلاب دریانوردی» منتشر شد.
چهارصد و چهارمین شماره هفته‌نامه خط‌حزب‌الله، با عنوان «صدها هزار جوان، پیشران حرکت انقلاب» منتشر شد.
سید حسن خمینی گفت: پیش از انقلاب اسلامی هرکس مدعی روشنفکری بود باید حرف کمونیستی می زد ولی موتلفه با این جریان خط کشی داشت و نقطه اتکای آن مرجعیت شیعه بود.
اولین تمدن و خط در جهان در آراتا اغاز شد و گروه بزرگی از باستان شناسان و خط شناسان به ایران سرازیر شدند تا راز این خطوط باستانی را کشف و در نهایت اطلاعات دقیقی از تمدن آراتا به دست آورند.
پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مراسم امضای توافق نامه احداث خط ریلی راهبردی رشت-آستارا گفت: از رهبر معظم و رئیس جمهور ایران بخاطر توجه دائمی به همکاری‌های بین دو کشور تشکر می‌کنم. کریدور ترانزیتی شمال-جنوب به ما امتیازات رقابتی در ترانزیت کالا را می‌دهد.
ری- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برنامه‌های زیادی در حوزه آموزش و پرورش داریم گفت:اصل برنامه‌ی ما حفظ خط و آرمان امام و رسیدن به اهداف انقلاب است. ‌
پس از حمله روسیه و خساراتی که در مناطقی در اوکراین ایجاد کردند، از بوچا و ایرپین گرفته تا ماریوپل و خرسون، کشور‌های مرزی مانند لهستان و کشور‌های بالتیک دیگر نمی‌خواهند کوچک‌ترین ریسک را به جان بخرند که مورد حمله روسیه قرار گیرند. آن‌ها در روز‌های اول حمله به اوکراین، مدعی شده بودند که نیرو‌های روسیه به‌دنبال تصرف زمین‌های بیشتری از کشور‌های بالتیک هستند. جلوگیری از این حمله آن‌ها دست به یک اقدام مهم زدند و آن نیز بازدارندگی فعال بوده و از نظر عملی به معنای انقلاب است.
فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش و سپاه دست در دست هم در خط مقدم پاسداری از انقلاب و ایران عزیز همچنان دشمنان را ناامید خواهند ساخت.
فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش و سپاه دست در دست هم در خط مقدم پاسداری از انقلاب و ایران عزیز همچنان دشمنان را ناامید خواهند ساخت.
معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت مسائل فرهنگی و زیست عفیفانه را مورد توجه قرار داد و گفت: حفظ بنیان و آرامش خانواده خط قرمز مردم ایران است.
نشان فداکاری توسط امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به امیر سرتیپ خلبان حبیب بقایی، امیر سرتیپ خلبان سیدرضا پردیس و امیر سرتیپ خلبان کریم قوامی فرماندهان سابق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در خط مقدم دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سال‌های پس از آن مومنانه و مردانه ایستاده‌اند، اهدا شد.
کیهان نوشت: در دوره متاخرتر، شهید سلیمانی مثل برخی جریان‌های تحریفگر دنبال بزک کردن و احیای خط سیاسی آفت زده خاتمی نبود، بلکه از وی و برخی اصلاح‌طلبان مشابه مطالبه داشت که توبه کنند و به دامان نظام و انقلاب برگردند.
اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عملیات اجرایی ادامه خط ۴ با قراردادی به مبلغ ۴ هزار و۵۰۰ میلیارد تومان ظرف ۲۴ ماه آینده انجام خواهد شد.
وزیر کشور گفت: برای شناخت ماهیت اصلی انقلاب و تفاوت آن با دوران شاه پهلوی نگاهی به آمار‌ها باید داشته باشیم. مثلا اینکه درصد بالایی از مردم ما بی سواد بودند به حدی که در کشور ما نهضت سوادآموزی به راه افتاد. وضع اقتصادی مردم ما به گونه‌ای بود که ۴۹ درصد مردم زیر خط فقر بودند.
یک کارشناس حوزه اوراسیا گفت: جمهوری آذربایجان به خوبی می‌داند خط قرمز اعلامی از سوی رهبر انقلاب در مورد عدم تغییر مرز‌های بین المللی مهمترین مانع برای تحقق کریدور زنگزور به شمار می‌رود؛ بنابراین باکو با ایجاد این قائله در خصوص سفارت و با کاهش سطح روابط دیپلماتیک با ایران به دنبال استفاده از فرصت‌ها به منظور پیشبرد اهداف خود در منطقه است.
از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را آغاز کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل آن تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.
از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را شروع کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل ان تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در ساخت و افتتاح پروژه های مهم خط آهن زاهدان _ خاش قدردانی کرد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه امنیت مردم مرزنشین برای ما مهم است و منافع حیاتی و اقتصادی برای ما مهم بوده و جزو خط قرمز است، گفت: امروز عملا اخطار دادیم که حضور نیروهای مسلح در منطقه مرزنشین حاکی از این اهمیت می‌باشد.
کاشمر ـ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر گفت: حقوق مردم و حمایت از آنان خط قرمز دادستانی است، لذا به‌عنوان مدعی‌العموم اجازه نمی‌دهیم حقوق عامه مردم نقض و یا به حقوق آنان تجاوز شود.
اعضای دوره‌ جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.
۵۷ دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم «مهسا امینی» بیانیه ای صادر کردند.
عده ای که خود را عضو خانواده انقلاب می دانند چرا چنگ به صورت افرادی که با انقلاب همراه نیستند و خزعبلات می گویند نمی اندازند، نشان دهید زنده اید وگرنه مرده و به کنار گذاشته شده اید. دستگاه های امنیتی با خط جاسوسی که بهاییت راه انداخته است و با سرویس اطلاعاتی کشورهای دیگر در کشور ما تنش ایجاد می کنند و با برنامه وارد شده اند که نمونه آن بی بندباری و ترویج به سبک زندگی غربی و گسترش بی حجابی است.
این قیام یک نقطه‌ی عطف شد. هرچند عده‌ای را مرعوب کرد، خط مبارزه را روشن و واضح کرد. از آن روز حرکت انقلابی مردم ایران که از تقریباً نه ماه قبل از آن یا یک سال قبل از آن به تدریج آغاز شده بود، شکل قطعی و جدی گرفت و این قیام به انقلاب ۲۲ بهمن منتهی شد و در مثال، جمهوری اسلامی را به وجود آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ