«بانک‌ها به دلیل اینکه به افراد به صورت ماه شمار سود می‌دهند در محدودیت قرار دارند، اما صندوق‌ها سود روزشمار را به صورت بلندمدت حتی با مبلغ کم به خریداران واحد‌های سرمایه‌گذاری خود می‌پردازند. در بانک‌ها اگر مدت و مبلغ گذاری بالا برود، طبیعتاً سود بیشتری به افراد واریز می‌شود، اما این محدودیت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری وجود ندارد و به همین خاطر است که آن‌ها این روز‌ها مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که هفته اول لیگ برتر آغاز شده اما یک تیم از ستاره های فصول قبلی از مسابقات بیرون مانده اند.
جذابیت این غذا به شما این امکان را می‌دهد تا از آن به عنوان یک فینگرفود سالم و خوشمزه در مهمانی‌هایتان استفاده کنید و رضایت همه را به دست بیاورید.
پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای امارات از 4 جولای آغاز می‌شود و جذابیت در جابجایی بازیکنان و مربیان به اوج خود رسیده است.
روز پایانی لیگ برتر با جذابیت و هیجان فراوان دنبال می‌شود.
چه رنگ‌هایی در طبیعت جذابیت را افزایش می‌دهند، چرا اکثر ما آبی را دوست داریم و استفاده هوشمندانه از رنگ چگونه به سلامت و کیفیت زندگی مان کمک می‌کند؟ در ادامه با علم شگفت انگیز پشت رنگ‌ها بیش‌تر آشنا می‌شویم.
وقتی روی هاجسون به کریستال پالاس آمد تا این تیم را از سقوط نجات دهد، کسی انتظار نداشت با ارائه فوتبال زیبا و جذاب به این هدف برسد.
سرمربی تیم ملی مدعی است برخلاف گذشته توجه بیشتری به بازیکنان داخلی می‌شود و همین عاملی بر جذابیت هفته‌های پایانی مسابقات است.
اوراق سلف نفتی که قبلاً مطرح شد، جذابیت چندانی برای سرمایه گذاران حقیقی نداشت و نتوانست کارآیی لازم را داشته باشد و طرحی برای فروش نفتی که هنوز استخراج نشده بود که کار غلطی بود. اما بازار تا الان به سازوکار گواهی سپرده‌ی کالایی نفتی واکنش خوبی نشان داده است.
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بیست و دوم است، با برتری برابر مس رفسنجان همچنان در کورس باقی ماند و با گرفتن سه امتیاز طلایی فاصله‌اش را با سپاهان و استقلال را حفظ کرد.
در این مسابقات کشتی گیران سرشناس تیم ملی شامل حسن یزدانی و کامران قاسمپور به روی تشک می‌روند تا جذابیت و هیجان پس از سالها به سالن قدیمی اما بازسازی‌شده هفتم تیر برگردد.
در بین کار‌های روزمره همه ما عادات غلطی وجود دارد که خواسته و یا ناخواسته با انجام آن‌ها باعث نابودی سلامتمان می‌شویم.
شکست پیکان در برابر ملی‌حفاری سبب جذابیت بیشتر سوپرلیگ فوتسال زنان در پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها شد.
شکست پیکان در برابر ملی‌حفاری سبب جذابیت بیشتر سوگ فوتسال زنان در پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها شد.
مدیرعامل شرکت راه آهن از اصلاح شیوه نامه اجرایی ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید خبر داد و گفت: شیوه نامه جدید به امضای وزیر راه و شهرسازی و وزیر نفت رسیده است.
برای داشتن ظاهری زیبا و مناسب جادویی در کار نیست؛ بلکه پای ترفند‌هایی در میان است که مدل‌های حرفه‌ای از آن‌ها بهره می‌گیرند. در ادامه با تعدادی از این ترفند‌ها آشنا خواهیم شد.
یکی از جذابیت های فوتبال نه تنها برای تماشاگران بلکه برای فوتبالیست ها هم اتفاقات غیر قابل پیش بینی آن است.
ستاره های بزرگی در جام جهانی 2022 قطر غایب هستند و بخشی از جذابیت این مسابقات کاهش یافته است.
وزیر میراث فرهنگی گفت: بسیاری از گردشگران خارجی به ایران سفر می‌کنند تا جذابیت‌های گردشگری روستایی و عشایر را ببینند.
حضور تماشاگران اهوازی در بازی فولاد – تراکتور می تواند جذابیت های این بازی را دو چندان کند و برگ برنده فولادی ها در این بازی باشد.
دیدار استقلال و سپاهان در هفته اول رقابتهای لیگ برتر جذابیت‌های زیادی دارد که فقط یکی از آنها تقابل زودهنگام و رو در رو یاغیان دو تیم است.
سرمربی پرسپولیس که بازیکنان اسم و رسم داری را برای فصل بیست و دوم لیگ برتر در تیمش می‌بیند با جذابیت ترسناکی مواجه است که اگر نتواند آن‌ها را به خوبی مدیریت کند برایش دردسر خواهد شد.
سرمربی پرسپولیس که بازیکنان اسم و رسم داری را برای فصل بیست و دوم لیگ برتر در تیمش می‌بیند با جذابیت ترسناکی مواجه است که اگر نتواند آنها را به خوبی مدیریت کند برایش دردسر خواهد شد.
معمولا افسردگی در کودکان در قالب‌های مختلف بروز پیدا می‌کند به عنوان مثال می‌توان در کودکی که انرژی و جنب و جوش لازم کودکی را ندارد، ساکت و منزوی است و در برخورد با افراد مختلف بیش از حد احساس خجالت می‌کند ریشه‌های افسردگی را پیدا کرد، اما همیشه افسردگی خود را با چهره غمگین نشان نمی‌دهد، گاهی ریشه‌های افسردگی را باید در بیش فعالی، خشونت و عصبانیت پیدا کرد.
صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته مثبت به پایان رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۰۴ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۰ هزار و ۱۵۰ ریال معامله شد، دارایکم نیز با افزایش ۰.۶۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۳۸ تومان معامله شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ