بازیکنان ملی پوش استقلال در بازی دوستانه مقابل نساجی حضور پیدا نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه‌ هافبک ملی‌پوش با پیشنهاد رضایتنامه‌ یک میلیون دلاری باشگاه دانمارکی همراه شده است.
ستاره بوشهری تیم ملی دلیل عدم صدور رضایت‌نامه‌اش توسط سانتا کلارا برای استقلال را عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه توسط آبی‌ها عنوان کرد.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران برای پیوستن به پرسپولیس منتظر امضای رضایتنامه اش از سوی باشگاه دانمارکی است.
کاروان تیم ملی فوتبال نوجوانان با استقبال نماینده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به کشور بازگشت.
هافبک ملی‌پوش استقلال امیدوار به حضور در دیدار مقابل قرقیزستان است.
هافبک ملی‌پوش استقلال به دنبال تثبیت جایگاهش در تیم ملی است.
با وجود اینکه نام وینگرهای بوشهری به عنوان نماینده استقلال در فهرست تیم ملی است، اما آنها وضعیت بلاتکلیفی برای فصل بعد دارند.
دو ملی‌پوش تیم فوتبال گل‌گهر بلافاصله پس از جدایی از اردوی تیم ملی به تمرینات تیم باشگاهی خود اضافه شدند.
بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال از اتفاق تلخی که قرار است برای این تیم رخ دهد ابراز نگرانی کرد.
پیش بینی می شود امشب یا حداکثر فردا لیست تیم ملی به خاطر بازی با روسیه و کنیا اعلام شود.
عملکرد علیرضا بیرانوند در چارجوب دروازه پرسپولیس نشان از عطش او برای پاک کردن رکورد رقیب اصلی اش در تیم ملی ایران دارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان ملی پوش دو تیم استقلال و پرسپولیس باید عملکرد خوبی در دربی داشته باشند، گفت: مردم انتظار زیادی از بازیکنانی دارند که در جام جهانی حضور داشتند.
تیم ملی فوتبال ایران با استقبال پرشور مردم شامگاه چهارشنبه ۹ آذرماه وارد تهران شدند.شمار زیادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران برای استقبال از ملی‌پوشان، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) حاضر شدند.تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام‌جهانی قطر یک بر صفر برابر آمریکا شکست خورد و با ۳ امتیاز نتوانست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران در لحظه ورود شاگردان کی‌روش به تهران در فرودگاه حاضر شدند.
بازی با نساجی به دلیل در پیش بودن یک جام قهرمانی اهمیت بسیاری برای استقلالی‌ها دارد و به همین دلیل ساپینتو قصد دارد با ارسال درخواستی به کارلوس کی‌روش ملی‌پوشان استقلال را بعد از بازی با هوادار در تمرینات تیمش حفظ کند تا با هماهنگی بیشتر در بازی با نساجی حاضر شوند
شش استقلالی با پایان هفته دهم از امروز در پک، زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرینات خودشان را دنبال می‌کنند.
عده زیادی از مردم بامداد امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی، به استقبال الناز رکابی ملی‌پوش سنگنوردی ایران در قهرمانی آسیا رفتند. گفته می‌شود رکابی بدون هیچ مشکلی با ون مخصوص فرودگاه همراه سایر اعضای تیم ملی راهی خانه‌اش شد
عده زیادی از مردم بامداد امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی، به استقبال الناز رکابی ملی‌پوش سنگنوردی ایران در قهرمانی آسیا رفتند. گفته می‌شود رکابی بدون هیچ مشکلی با ون مخصوص فرودگاه همراه سایر اعضای تیم ملی راهی خانه‌اش شد
3 بازیکن ملی پوش استقلال در محل تمرین تیم خود حضور یافتند اما با لباس شخصی نظاره‌گر شدند.
ساپینتو، سرمربی استقلال امروز با حضور در مجموعه تمرینی پک ضمن دیدار و گفت‌وگو با سرمربی تیم ملی، تمرین ملی‌پوشان را تماشا کرد. کی‌روش در ابتدا، توضیحاتی را درباره بخش‌های مختلف پک به ساپینتو ارائه داد و سپس این دو برای دقایقی با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.
سرمربی تیم ملی امروز پذیرای ملی‌پوشانی بود که بعد از دیدارهای هفته هشتم لیگ در مجموعه پک حضور یافته بودند.
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
عملکرد دو بازیکن جوان استقلال موجب شده تا بازیکنان در اردوی تیم ملی به وجد بیایند.
مهدی قایدی از جمله بازیکنان نسل جدید فوتبال کشورمان پس از خروج کارلوس کی‌روش از ایران بود که در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس چهره و به تیم ملی دعوت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ