شاگردان اشمیت تنها مانع سر راه باشگاه‌های ایتالیایی برای رسیدن به فینال چمپیونزلیگ خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از چهار باخت متوالی، شاید مدیران وایله برای روز دوشنبه مقابل ویبورگ تصمیم جدیدی در مورد هافبک ایرانی خود بگیرند.
فرمول یک شاید پیش از فصل آینده با نقل‌وانتقالات غیرمنتظره‌ای در سطح تیم‌های برجسته‌اش از جمله مرسدس آلمان، فراری ایتالیا و ردبول اتریش مواجه شود.
با شش خرید لیگ برتری، تراکتور به سرعت اسکواد خود را در بخش بزرگسالان تکمیل می‌کند.
زین‌الدین زیدان گفت ممکن است یک روز مربی کیلیان امباپه شود و همین مساله بار دیگر شایعات پیرامون مربی فرانسوی را تقویت کرد.
لوچانو اسپالتی، مربی ناپولی گفت چیزهای زیادی هست که می‌خواهد به خاطر بسپارد و شاید به همین دلیل یک تتوی دیگر روی دستش بزند.
مازیار زارع به سوالات پرتعداد و نظرات عجیب خبرنگاران اصفهانی پاسخ‌های صریحی داد.
در تصویر منتشر شده توسط جیمز وب شاهد ستاره‌ای هستیم که از آن به عنوان «ولف–رایه» یاد می‌شود، بزرگ‌ترین و درخشان‌ترین اجرام آسمانی.
در فاصله یک هفته به دیدار بزرگ بایرن مونیخ مقابل پی‌اس‌جی از آلمان خبر رسید لروی سانه، ستاره بایرن، در تمرینات این تیم آسیب دیده و ممکن است به این بازی نرسد.
بلوار کشاورز را سال ۱۳۳۶ دکتر «سرافراز غزنی»، استاد دانشگاه شهید بهشتی و تهران، زمانی که از سوی یک شرکت مشاوره و سازنده آلمانی انتخاب می‌شود، در ۳۰سالگی، طراحی و اجرا می‌کند؛ بزرگ‌ترین سازه شهری که گذشت زمان چیزی از اصالت و دوامش کم نکرده است.
ستاره  سابق فوتبال آلمان یک بار دیگر از علاقه شدید خود به منچستریونایتد پرده برداشت.
بازیکن پرسپولیس معتقد است که روز خوب آن‌ها مقابل پیکان نبوده است.
دروازه‌بان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ یک پیام تبریک کوتاه در آستانه کریسمس منتشر کرد.
جمال موسیالا، جوان آلمانی غیرقابل قیمت‌گذاری و بی‌همتا، اکنون برچسب "لیونل مسی بعدی" را دارد.
یک اظهارنظر عجیب از سوی ساندرو واگنر در مورد پیراهن سنتی قطری ها کافی بود تا او و شبکه ZDF دچار دردسر شوند.
در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم های ملی آلمان و ژاپن از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد.
قم این راه را باز کرد، قم حرکت را آغاز کرد، قم به ندای امام بزرگوار پاسخ گفت. چه کسی میفهمید که امام در سال ۴۱ و ۴۲ چه چیزی دارد میگوید؟ مردم قم بودند که آمدند داخل میدان. حتّی آن وقتی که احساس میکردند [نهضت] یک مقداری نُکس(۲) پیدا کرده، در سال ۴۱ که شروع نهضت بود، مردم قم بلند شدند آمدند سر درس امام
وزیر خارجه قطر در گفتگو با یک رسانه آلمانی با متهم کردن مقامات آلمان به ریاکاری، گفت که آنها وقتی بحث قراردادهای اقتصادی در بخش انرژی باشد با قطر مشکلی ندارند.
سرمربی آلمانی لیورپول یک هفته پس از شادی بی‌وقفه مقابل هواداران در آنفیلد، دوباره شرایطی ناخوشایند پیدا کرد.
رضازاده تاکید کرد: «البته در پشت این اتفاقات و اعتراضات متاسفانه عناصر منافقین، ضد انقلاب، رادیوهای بیگانه و رژیم صهیونیستی به این قضیه دامن می‌زنند. آن‌ها به هیچ وجه صلاح کشور ما را نمی‌خواهند. معتقدم که پلیس، نیروی انتظامی، سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی باید با قدرت و جدیت این عوامل اخلال‌گر و مخل نظم و امنیت را شناسایی کنند و برخورد قانونی داشته باشند.»
تیم فوتبال زنان وولفسبورگ در لیگ آلمان با چهار گل اسن را شکست داد. این تقابل شاهد یک سوتی دفاعی نادر و خنده‌دار بود که منجر به ثمر رسیدن گل شد.
با پایان پنجره تابستانی در فوتبال اروپا، سعید عزت‌اللهی تصمیم نهایی خود برای ادامه فوتبالش را گرفت.
پرسپولیس در اراک به دنبال سومین کلین‌شیت این فصل خواهد بود.
پرسپولیس در اراک به دنبال سومین کلین‌شیت این فصل خواهد بود.
پرسپولیس در اراک به دنبال سومین کلین‌شیت این فصل خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ