اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به کمک شش تصویری که نشان دهنده جاده‌های باریک و ترسناکی هستند، می‌توانید شخصیت خود را شناسایی کنید. رویکردهای روانشناسی شبیه این تصاویر اغلب به تحلیل‌های سریع برای مسائل پیچیده ختم می‌شوند. این روش‌ها بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب می‌کنند. به ویژه آن‌هایی که به دنبال حال خوب هستند.
باشگاه آلومینیوم اراک از فدراسیون فوتبال درخواست دارد مجددا مصاحبه سرمربی این تیم را بازبینی کند.
سرویس سلامت ملی انگلیس(NHS) برای نخستین بار از ربات ها برای انجام بیوپسی استفاده کرد و امیدوار است این فناوری تشخیص سرطان ریه را ارتقا دهد.
زاهدان- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی خوب پلیس، پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای به عاملان شهادت مأموران پلیس راه خاش زاهدان خواهیم داد.
در ابتدا شاید تصور نمی شد که حضور لیونل مسی در اینتر میامی اثری فوری در متحول شدن این تیم در آمریکا و دنیا داشته باشد اما با مشاهده آمارها، قطعا نظر شما هم عوض می‌شود.
هلدینگ G۴۲ در ابوظبی از سریع ترین ابر رایانه جهان به نام «کندر گلکسی۱»(Condor Galaxy۱-CG۱ ) رونمایی کرد. این ابر رایانه ۵۴ میلیون هسته دارد و ظرفیت پردازش آن ۴ اگزافلاپ است.
محققان دانشگاه تهران در طرحی با حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور موفق به طراحی و ساخت زیست‌حسگر نوری میکروفلوئیدی برای تشخیص زودهنگام سرطان پروستات شدند.
بخش قابل‌توجهی از اطلاعات فاش‌شده، شامل شکایات مشتریان در مورد نقص فنی خودرو‌های تسلا بوده است. این نقص‌ها شامل شتاب‌گیری و ترمزگیری ناگهانی و بدون دلیل و همچنین خطا‌های مختلف سیستم خودران تسلا هستند.
ثابت نگه‌داشتن سبک طراحی باعث می‌شود که کاربران گوشی‌های یک برند را بهتر به خاطر بسپارند. اگرچه امسال طراحی سری گلکسی A به سری گلکسی S شبیه‌تر شد، ولی باز هم کاربران می‌توانند آن‌ها را از یکدیگر تشخیص دهند. درحقیقت هر سری از گوشی‌های سامسونگ یعنی سری گلکسی S، گلکسی A و گلکسی Z شخصیت‌های مخصوص به خودشان را دارند.
ساختن تسلیحات هسته‌ای برای شرکت‌های فناوری به تنهایی قانونی نیست با این وجود، غول‌های فناوری در رقابت برای توسعه سیستم‌هایی هستند که خودشان اذعان دارند احتمالا خطرناک‌تر از خود تسلیحات هسته‌ای خواهند بود. پیشرفت در هوش مصنوعی به طرز خارق العاده‌ای سریع رخ داده و تقریبا هیچ توجهی به مقررات ایمنی صورت نمی‌گیرد.
آن روز برای خرید سی‌دی بازی به میدان امام خمینی رفته بودم. ایام عید بود و وقت بازی و تفریح داشتم. می‌خواستم سریع خرید کنم و به خانه برگردم. پشت فرمان بودم و با سرعت کم می‌راندم تا جایی پارک کنم که دو نفر سمتم آمدند. خودشان را به من مأمور وزارت اطلاعات معرفی کردند. آن‌ها در ابتدا طوری وانمود کردند که به من مشکوک شده‌اند. می‌گفتند از صندوق عقب ماشین صدا می‌آید و تکان می‌خورد!
اگر می‌خواهید خودتان برای مهمانی شیرینی خانگی درست کنید و زمان زیادی هم ندارید می‌توانید از دستور پخت انواع شیرینی فوری که در این مقاله با شما در میان گذاشته‌ایم استفاده کنید. این شیرینی‌ها به قدری ساده و سریع آماده می‌شوند و مطابق انواع سلیقه‌ها هستند که می‌توانند تبدیل به گزینه محبوب و خوشمزه شما و مهمانانتان شوند.
برای خودشان دم و دستگاه و دفتر و دستکی راه انداخته اند؛ آن‌ها که «گنده لات» هستند تعدادی نوچه دارند. نوچه‌ها هم نوپا‌ها را دور خود جمع کرده اند؛ جوانانی در بازه سنی ۱۸ تا ۲۲ سال که در سر سودای دیده شدن دارند و می‌خواهند سری در سر‌ها در بیاورند آن هم با شاخ و شانه‌کشیدن و شرارت و درگیری و شکستن شیشه و تخریب در و دیوار و اموال مردم!
من خودم رئیس هیئت والیبالم و حالم از زد و بندبازی‌ها و کثافت‌کاری‌های والیبال به هم می‌خورد. از همین الان می‌گویم سریک دیگر شرکت نمی‌کند و به خاطر این کارهای‌شان دیگر کنار تیم والیبال نمی‌آیم. همین که کنار سردار بودم و نمی‌آمدم بهتر بود. با اصرار سردار می‌خواستیم برای جامعه شهرمان و بانوان کاری کنیم، ولی وقتی دوست ندارند به خاطر چه کسی خودمان را عذاب دهیم. این‌ها می‌گویند می‌خواهیم والیبال بانوان را بالا ببریم، این‌طوری بالا می‌برید؟
این ربات خودران توسط شرکت شرکت رباتیک ژاپنی SEQ SENSE توسعه یافته است یک و نیم متر ارتفاع دارد. این سری ربات‌های امنیتی مسلح نیستند، اما بر روی سر این ربات چندین دوربین کار گذاشته‌اند که قابلیت چرخش و دید ۳۶۰ درجه‌ای و کامل را به این ربات می‌دهد و سر چرخان SQ-۲ به آن کمک می‌کند تا نقشه‌های سه بعدی محیط اطراف خود را تولید کند.
صفا هادی یکی از بهترین بازیکنان تراکتور در دیدار مقابل استقلال بود.
هافبک میانی استقلال با انتقاد نسبت به عملکرد تیمش و تفاوت چشمگیر آن نسبت به پیش از تعطیلات، صحبت‌های جالبی را به زبان آورد.
هریک از دوستان شما نظر و احساس متفاوتی نسبت به شما دارد حتی اگر به ظاهر بگویند شما بهترین دوست او هستید، اما ممکن است در کنارتان احساس آرامش نکنند. یک راه برای فهمیدن اینکه آن‌ها واقعا چه احساسی دارند، استفاده از یک تست سریع روانشناسی است. این تست نشان می‌دهد که دوستانتان در ناخودآگاهشان درباره شما چه فکری می‌کنند. قبل از هرچیز خودتان را برای شنیدن واقعیت آماده کنید.
منابع خبری اعلام کردند که چین سریعترین پهپاد دنیا را آزمایش کرده است.
منابع خبری اعلام کردند که چین سریعترین پهپاد دنیا را آزمایش کرده است.
رئیس مجمع خیرین کشور گفت: اگر سریع غربالگری ۱۵ میلیون دانش‌آموز را مدیریت نکنیم در آینده به جای اینکه جوانان تندرست مراقب والدینشان باشند خودشان محتاج مراقبت دیگران خواهند بود.
همسر تاجزاده گفت: من سعی کردم با بازجوها تماس بگیرم که موفق نشدم ولی خودشان تماس گرفتند و‌ من گفتم‌ هرچه سریع تر کپی جواب آزمایسات و‌ سونوگرافی همسرم را به من دهند تا به پزشک مورد اعتمادشان برسانم.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ