جام جهانی باشگاهی با حضور 32 تیم برگزار خواهد شد و فوتبال آسیا نیز چهار سهمیه برای این رقابت‌ها خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد موسوی دور از انتظار ترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.
دور سوم  نشست های مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت با روسای ۸ هیات اسکیت استانی به صورت آنلاین برگزار شد.
کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، آرزو دارد لیونل مسی بتواند در دوره بعدی جام جهانی نیز به میدان برود.
منچسترسیتی یازده بازی تا رکورد سه گانه فاصله دارد. رکوردی که تا کنون فقط منچستریونایتد در انگلیس به آن دست پیدا کرده است.
روحانی پس از طی دوره سکوتِ حاصل از عملکرد منفی دولتش، مدتی است به سیاست بازگشته و کنشگری سیاسی خود را با هدف حضور در انتخابات مجلس آغاز کرده است.
لورکوزن که در ابتدای فصل قعرنشین جدول بوندسلیگا بود حالا حتی امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.
تیم فوتبال سپاهان با ژوزه مورایس در آستانه کسب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم قرار گرفته است.
تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و دوم لیگ پرتغال برابر ژیل ویسنته شکست خورد تا رویای تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها برای این تیم دست نیافتنی‌تر بشود.
اختلاف، تضاد و درگیری بین افراد و گروه‌های ضدانقلاب واقعیتی است که ائتلاف و وحدت اپوزیسیون را به سراب و رویایی دست نیافتنی تبدیل کرده است.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در انتهای پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دور هم به خوشی بگذارنند.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
رویای اصلی لیونل مسی فتح جام جهانی است اما شاید در کنار آن به برخی جوایز فردی نیز فکر می کند.
نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی سه شنبه شب با نبرد کرواسی و آرژانتین برگزار خواهد شد.
شاید خود کروات‌ها هم فکرش را نمی کردند تیم ملی کشورشان بتواند برزیلِ پرستاره این دوره را در قطر شکست دهد اما شگفتی بزرگ رقم خورد.
مورات یاکین، سرمربی تیم ملی سوئیس، رویای تیمش را صعود به دور یک هشتم جام جهانی توصیف کرد.
تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی رفت. دو باخت به دست آورد آن هم درست جلوی امریکا و انگلیس. بدترین باخت تاریخ ایران در جام جهانی را رقم زد و در حالی که همه نتایج گروه به نحوی رقم خورده بود که ایران می‌توانست با ۴ امتیاز راهی دور بعد شود، نتوانست از پس ماموریت بربیاید. او رویای صعود به دور حذفی در جام جهانی ۳۲ تیمی را برباد داد.
با شکست مقابل لهستان، رویاپردازی بزرگ عربستانی‌ها به خطر افتاد. آنها در پایان دور دوم مرحله گروهی به رده سوم سقوط کردند.
تیم ایران نمایش خوبی برای فراموش کردن باخت 6-2 مقابل انگلیس ارائه داد و امیدهای ولز برای جام جهانی را تا خدود زیادی از بین برد.
دروازه بان تیم ملی لهستان کسب پیروزی در اولین بازی برابر مکزیک را رد راه صعود به دور بعد جام جهانی حیاتی می داند.
دو بازیکن تیم ملی روزهای بسیار سختی را با مصدومیت و دوری از زمین سپری کرده‌اند.
جذب آتش‌نشانان زن در دوره سابق مدیریت شهری محقق نشد و در نهایت ۶۴۹ روز پس از هدف‌گذاری مدیریت شهری سابق برای جذب بانوان آتش‌نشان، در دوره ششم مدیریت شهری تحقق پیدا کرد.
در پایان دور اول سفرهای استانی دولت مردمی، روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات این سفرها تاکید کردند.
روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات دور اول سفرهای استانی دولت تاکید کردند.
روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات دور اول سفرهای استانی دولت تاکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ