رئیسی گفت: ما در کشور ذخایر، نیروانسانی و ظرفیت‌های گوناگون زیادی داریم و فقر، فساد و زد و بند زیبنده‌ی کشور و ملت نیست؛ امکان فراهم شدن زندگی آرام و با رفاه در کشور وجود دارد و این یک شعار نیست و اتفاقاً دست‌یافتنی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور بانوان و فرزندان زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه صادر شود.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از فراهم شدن امکان تماس با نیروهای امداد و درمان ایران در خاک عراق خبر داد.
بر اساس بخشنامه رئیس کل سازمان امور مالیاتی امکان افزایش ۲ ماهه اقساط مالیات صاحبان مشاغل در صورت درخواست مودی و تایید اداره کل مالیاتی فراهم شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: در حال تعریف یک دستورالعمل اجرایی هستیم که بتوانیم امکان صدور سند برای املاک واقع در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد سراسر کشور را فراهم کنیم.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور، گفت: امکان ثبت نام برای صدور دوباره کارت هوشمند ملی ویژه کاربران نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور فراهم شده است.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف از تأیید بخش‌های اصلی لایحه شوراهای حل اختلاف و فراهم شدن امکان استخدام کارکنان شورای حل اختلاف پس از سال‌ها تلاش خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه ۸۵ میلیون ایرانی دغدغه محیط زیست دارند، گفت: امروز هر ایرانی در جهان که بخواهد با ما ملاقات داشته باشد بدون مشکل امکان ملاقات را فراهم می‌کنیم.
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: ضروری است تاب آوری مردم در نظر گرفته شود تا امکان پرداخت شهریه از سوی والدین فراهم باشد و از طرف دیگر باید هزینه های جاری مدرسه هم در نظر گرفته شود.
رئیس سازمان امور مالیاتی به معاون گردشگری در نامه‌ای، موضوع فراهم شدن امکان بهره مندی فعالان بخش گردشگری از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی با رعایت برخی مقررات را تشریح کرد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، می‌گوید بارسا بر اساس قوانین فرپلی مالی امکان به خدمت گرفتن لیونل مسی را ندارد ولی او امیدوار است باشگاه کاتالان با اقداماتی بتواند زمینه قانونی برای بازگشت او را فراهم کند.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد: امکان اخذ درخواست کارت هوشمند ملی و تحویل آن از طریق خطوط ارتباطی موجود میان نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران و سازمان ثبت احوال کشور، بواسطه وزارت امورخارجه، با انجام تغییرات در زیر ساخت و سامانه‌های کارت هوشمند ملی در محل نمایندگی‌های وزارت امور خارجه نیز فراهم شده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات از همکاری بانک مرکزی به منظور ارائه خدمات پرداخت بانکی به کسب و کارهای اینترنتی داخلی به شکل فراهم کردن پرداخت مبتنی بر ریال دیجیتال خبر داد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: در صددیم که با کاهش مراجعات حضوری امکان ارائه خدمات الکترونیک در ۲۴ ساعت شبانه روز و در پهنای کره زمین را فراهم سازیم.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: در حال تلاش برای ایجاد شرایطی هستیم که در داخل مدرسه این امکان را فراهم کنیم که کتابخانه‌ های مدارس جدی تر و فعال‌تر شوند.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که در صورت ایجاد یک کرویدور بشر دوستانه،امکان درمان و انتقال نظامیان مجروح روسیه و اوکراین فراهم می آید.
رئیس مرکز نوآوری و فناوری سازمان منابع طبیعی گفت: طرح شناسنامه‌دار کردن الکترونیکی درختان جنگلی انجام و با نصب تراشه الکترونیکی در تنه حدود ۱۰۰۰ درخت، امکان پایش هوشمند آنها فراهم شده است.
امکان واردات کالاهای اساسی تا سقف 1.5 میلیارد دلار وفق ابلاغ معاون اول رئیس جمهوری فراهم شد و فرایند تخصیص و پرداخت ارز برای محموله های موضوع ابلاغ یاد شده از امروز به فوریت انجام می شود.
رئیس بانک خون بند ناف گفت: بنا داریم تا پایان سال شرایط نگهداری و ذخیره سلول‌های بنیادی ریشه دندان عقل و شیری را در این بانک فراهم سازیم.
فاطمی امین نامه رئیس جمهوری خطاب به نمایندگان را قرائت کرد که در بخشی از آن آمده بود: با عنایت به اقدامات مثبت از ناحیه وزیر صمت انتظار دارم نمایندگان امکان ادامه خدمت وی را فراهم کنند.
رئیس کل بانک مرکزی از نهایی شدن دستورالعمل استفاده از ابزارهای تأمین مالی اعتباری در معاملات بورس کالا خبر داد و گفت: از هفته آینده امکان استفاده از اوراق گام فراهم می‌شود.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با مصوبه اخیر سران قوا، امکان پلمب آژانس‌های هواپیمایی متخلف نیز فراهم شده است.
میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: امکان عبور زائران اربعین از تمامی مرزهای زمینی به عراق از دقایقی پیش فراهم شد.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه خبر خودکشی زندانی از اساس کذب است، گفت: قرار بازداشت وی به وثیقه تبدیل شده است و در صورت معرفی وثیقه امکان آزادی وی فراهم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ