امیر خوش خبر، سرپرست سابق تیم ملی بزرگسالان والیبال ایران به عضویت باشگاه شهداب یزد در آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس با یک انتخاب غیرمنتظره تیمش را به مصاف ذوب آهن فرستاده است.
ظواهر امر نشان می‌دهد که لطیفی به‌رغم صدور این رای و حتی در صورت تاییدش در سازمان اداری و استخدامی ماندنی است و دولت این دوئل را از قوه قضاییه برده است. اما سازمان تحت مدیریت لطیفی از سایه امنش بیرون آمده و پس از این بیشتر زیر ذره‌بین افکار عمومی، مجلس و نهاد‌های نظارتی خواهد بود. احتمالا استخدام‌های بی‌رویه و مجوز‌های استخدامی تیم لطیفی در کنار تعارض منافع شکل گرفته در حوزه کانون‌های ارزیابی و فعالیت‌های مرکز آموزش مدیریت دولتی با دقت و حساسیت بیشتری مورد بررسی و موشکافی دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد.
طی حکمی ازسوی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ابراهیم ملاحسینی به سمت مدیرکل تأمین تجهیزات فنی و خدمات پیمانکاری حوزه معاونت توسعه منابع، منصوب شد.
با حکم نیما نکیسا؛ حجت الاسلام محمد مالمیر به عنوان مشاور فرهنگی باشگاه ذوب‌آهن انتخاب شد.
اتفاقات تمرین جنجالی استقلال باعث شد تا یک انتصاب جدید در این باشگاه صورت بگیرد.
مدیر رسانه جدید تیم فوتبال نساجی مازندران منصوب شد.
فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری از خودش و جواد نکونام، واکنش جالبی به موضوع انتخاب سرمربی جدید استقلال داشت.
افشاریان: به همین دلیل برخلاف میل باطنی خود ۲ کمک داور پشت دروازه و یک داور ذخیره گذاشتیم. ۷ نفر برای این مسابقه انتخاب می‌شوند تا کار را شایسته انجام بدهند. امیدوارم صحنه‌ای از دید آن‌ها پنهان نماند و حق به حقدار برسد.
این رسانه فرانسوی نوشت: «المپیک مارسی در جستجوی تقویت‌کننده‌ها در خط حمله برای فصل آینده، مسیری غیرمنتظره را انتخاب کرده و به مهدی طارمی، مهاجم ایران می‌رسد. این بازیکن پس از یک فصل حضور در ریو آوه، جایی که از لیگ ستارگان قطر (الغرافه) به این تیم آمد، از سال ۲۰۲۰ برای پورتو بازی می‌کند.
بعد از تغییرات مدیریت در باشگاه مس کرمان، اکنون در آستانه بازی با پرسپولیس یک انتصاب جدید نیز توسط مدیرعامل این تیم انجام شد.
رئیس فدراسیون شطرنج طی حکمی اقدام به انتصاب مشاور و ناظر بر اردوهای تیم ملی کرد.
در مراسم دیشب بهترین‌های فیفا یک نام غیرمنتظره به عنوان سرمربی ایران در رای گیری شرکت کرد
ساره بنت عبدالرحمن در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۳ به عنوان معاون دیپلماسی عمومی وزارت خارجه عربستان منصوب شد. وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت سیستم‌های بهداشت و سلامت از دانشگاه «جورج میسون» آمریکا است و در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ مسئولیت وابسته نظامی نیرو‌های مسلح عربستان در آمریکا را برعهده داشته است.
نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی با قهرمانی پرسپولیس خاتمه پیدا کرده که چند بازیکن حاضر در تیم‌های مختلف عملکردی خیره‌کننده داشتند.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: سردار رادان یک نیروی با تجربه در حوزه انتظامی بوده که انتظار می رود با حضور وی شاهد تقویت نیروی انتظامی در حوزه های آموزشی و تخصصی و ارتقای امنیت عمومی در جامعه باشیم.
گفته می شود امام جمعه موقت شهر الوند استان قزوین و رئیس ستاد انتخابات رئیسی در این شهر به عنوان سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز که اولین و بزرگترین شهر صنعتی کشور است، منصوب شده است.همچنین او از سوی شوای نگهبان، ریاست هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۹۶ شهر الوند را بر عهده داشت.
شهردار تهران با صدور حکمی «شادی مالکی» را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، منصوب کرد.
شهردار تهران طی حکمی «شادی مالکی» را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، منصوب کرد.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و مسئولین شهرستان ورامین در این ناحیه برگزار شد.
باشگاه بایرن مونیخ درگیر یک مشکل غیرمنتظره شده و کارمند آشپزخانه باشگاه اعتصاب کرده اند.
باشگاه بایرن مونیخ درگیر یک مشکل غیرمنتظره شده و کارمند آشپزخانه باشگاه اعتصاب کرده اند.
طرح یک فوریتی نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح شد.
«هونگ سونگ هو» کره‌ای به عنوان سرمربی تیم های ملی تیراندازی با کمان انتخاب شد.
خامس رودریگس ستاره کلمبیایی الریان، با قراردادی برای یک سال به المپیاکوس قرض داده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ