با گذشت یک سال از حضور رونالدو در الدترافورد حالا مشخص می‌شود گواردیولا چگونه به طرزی ناخواسته رقیب همشهری را از دور رقابت خارج کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: هدفمان حفظ و گسترش گونه های مختلف اسب اصیل ایرانی از جمله اسب  عرب خوزستان  است.
آمبرای فریدم يكى از اسب هاى شناخته شده كه آخرين قهرمانى اش به 20 سال قبل برمى گشت، درگذشت.
در فضای مجازی ویدئو‌هایی از موجودات گیاه‌خواری، چون گاو و اسب دست به دست می‌شود و به گفته دارن نیش، جانورشناس در میان برخی گیاه‌خواران رایج است و حتی دیده شده که یک گاو در یک ماه بیش از ۴۰ جوجه را خورده است.
کارشناسان بازار مسکن معتقدند که هرچند ایده عرضه متری مسکن عواید مثبتی برای این بازار دارد؛ اما پیاده‌سازی موفق آن از مسیر بورس کالا با ابهامات جدی رو به رو است.
در مراسم رژه تاجگذاری چارلز سوم، یکی از نگهبانان کنترل اسب را از دست داد و به سمت جمعیت هجوم برد.
یورگن کلوپ تاثیر داروین نونیز بر لیورپول را ستود و در تمجید این بازیکن اهل اروگوئه گفت، او مثل اسب مسابقه است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با تحسین شاگردانش بابت کسب 5 برد متوالی به روحیه و جنگندگی بالای آنها تاکید کرد.
مسابقات پرش با اسب جام ققنوس که به صورت کشوری در باشگاه استاد رضایی (بام) برگزار شد به کار خود پایان داد.
مردم ترکیه در حالی قرار است در ۲۴ اردیبهشت جاری به پای صندوق‌ رای بروند که گمانه‌زنی‌ها و حواشی این انتخابات سرنوشت‌ساز از مدت‌ها پیش، افکار عمومی و محافل رسانه‌ای را به خود مشغول کرده است.
ماجراجویی رونالدو در عربستان روز به روز پیچیده‌تر می‌شود.
بیست و چهار ساعت با سردار آزمون. ستاره کنجکاوی برانگیز فوتبال ایران در زادگاهش...
واژه اسب که در اوستا آمده‌است، خود یک واژه، از دوره پیش از تاریخ و به احتمال زیاد مادی است، و در پارسی باستان (asa) بوده و در سانسکریت (acva) آمده‌است؛ و بسیاری از نام‌های اساطیری در متون کهن از این واژه گرفته شده‌است، به مانند: «اسپریس» به معنی میدان اسب دوانی و «اسپست» به معنای یونجه که با تلفظی متفاوت به برخی زبان‌های دیگر منتقل شده‌است.
ما می‌بینیم که چرا او معتقد است که می‌تواند رئیس جمهور شود. او انرژی یک سیاستمدار را ساطع می‌کند که معتقد است می‌تواند به هر چیزی که در ذهن‌اش باشد دست یابد.
اسب مسابقه معروفی که بخشی از سهام آن به سر الکس فرگوسن، مربی‌افسانه‌ای منچستریونایتد، تعلق داشت نقش مهمی را در آینده این باشگاه ایفا کرد.
تربت جام ـ رئیس هیات سوارکاری تربت جام گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت فراجا و هفته وحدت مسابقه سوارکاری با حضور علاقه مندان به این رشته در تربت جام برگزار شد.
تیم فوتبال الهلال مدافع عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان، فصل جدید را نیز با پیروزی آغاز کرد.
در پایان مراسم شبیه‌خوانی که جمعیت در حال ترک محل بودند فردی شیطنت کرده و ته مانده سیگار خود را بر روی قسمت شکم اسب خاموش می‌کند. اسب از شدت سوزش ته مانده سیگار، افسار خود را از دست مالک رها کرده و به سرعت شروع به تاختن می‌کند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اردستان، تصریح کرد: مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.
مهم نیست که مسکو چه می‌کند "ویکتور اوربان" نخست وزیر مجارستان به طور مداوم آب را برای کرملین حمل می‌کند.
میشل پین در مورد خرید اسب توسط سردار آزمون و میزان سرمایه گذاری اش هم اشاره کرد و گفته است که او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او زمانی که به نمایشگاه Inglis Easter Yearling Sales ۲۰۲۰ رفته بود یک کلت فرانکل به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. او همچنین یک اسب ۷۰ هزار دلاری از پالنتینو به نام اوبیتسا خریداری کرد که او هنوز مسابقه‌ای نداده است.
اسب ۱۵میلیاردی آزمون در استرالیا قهرمان شد
ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه بایرلورکوزن اسبی ۱۵ میلیارد تومانی در استرالیا دارد.
بررسی‌های مؤسسه امنیتی ترندمیکرو نشان می‌دهد تعداد بدافزارهای مخفی شده در برنامه‌های موجود در فروشگاه آنلاین گوگل به منظور خالی کردن حساب‌های بانکی افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ