پس از سانحه تلخ رانندگی که شب گذشته برای پسر رامون دیاز رخ داد، حالا او در بازداشت به سر می برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه کارآگاهان در ادامه متوجه شدند پسر جوان در یکی از خیابان‌های شهر ری حضور دارد، ادامه داد: ماموران در گام بعدی راهی خیابان موردنظر شدند و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی پسر جوان را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.
یک سارق حرفه‌ای بعد از دستگیری گفت شکست عشقی باعث شد وارد دنیای تبهکاران شود.
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل به قتل رساندن مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل یک پسر جوان خبر داد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد که نظافتچی خانه مذکور بود، در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که با همکاری یک پسر جوان اقدام به تهیه کلید در منزل کرده و با استفاده از غفلت صاحبخانه، اقدام به سرقت طلا و جواهرات کرده است.
در حالی که پدر و پسر و سروش یکدیگر را متهم به قتل می‌کردند و می‌گفتند دیگری آن‌ها را در عمل انجام‌شده قرار داده، فرضیه کارآگاهان بر بررسی مدارک و شواهد متمرکز شد. اعترافات افراد مختلف گروه حکایت از آن داشت که سروش بوده که به طمع تصاحب اموال دکتر سناریو قتل‌ها را طراحی کرده است، اما مدارک مشخصی در مورد ماجرا به دست نیاوردند، بنابراین تحقیقات ادامه یافت.
فرمانده انتظامی بردسیر از دستگیری عاملان گروگانگیری یک پسر بچه ۶ ساله از بوشهر در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.
نور نیوز نوشت: یک گروه سازمان یافته ترویج و تشویق افراد به رقص، کشف حجاب و ناهنجاری در معابر عمومی‌ و تبلیغ علیه نظام در رشت با تلاش مامورین فراجا شناسایی شدند.
عامل قتل پدر و پسری در اسلامشهر در تهران و کمتر از دو ساعت دستگیر شد.
پس از سانحه تلخ رانندگی که شب گذشته برای پسر رامون دیاز رخ داد، حالا او در بازداشت به سر می برد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
دستگیری قاتل پسر عمو در کرمانشاه
پس از دستگیری اویدیو گوزمان، پسر ال چاپو در ایالت سینالوآ مکزیک، شورش‌های مرگبار این ایالت را دربرگرفت.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و سرقت به عنف از یک پزشک سرشناس توسط ۲ فرد در شرق تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
پس از دستگیری نادر؛ وی مورد بازجویی قرار گرفت و به قتل سیامک اعتراف کرد. متهم در توضیح ماجرا گفت: ۲ سال پیش با لیلا ازدواج کردم و زندگی‌مان خوب بود تا اینکه چند ماه قبل متوجه شدم که سیامک برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است. بعد از مدتی موفق شدم شماره تلفن سیامک را پیدا کنم و از او خواستم تا دست از مزاحمت بردارد، اما مرد جوان در کمال وقاحت حرف‌هایی زد که خیلی عصبانی شدم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری زوج سارق با ۴۰ کلید/ مرد میانجی دست به قتل زد/ قتل ۲ زن جوان به خاطر شرکت در مراسم عروسی/ دام شیطان!/ محاکمه پدر به اتهام قتل پسر معتاد/ آدم کشی ماهواره ای!/ افشای راز سرقت ۳۰۰ میلیارد تومانی از صرافی
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «با توجه به دستگیری پسر یکی از نماینده‌های مجلس به اتهام ارتباط با منافقین» آیا شورای نگهبان مسایل امنیتی را برای تایید صلاحیت‌ها در نظر می‌گیرد؟ گفت: شورای نگهبان مکلف است از ۴ مرجع استعلام کند و شورای نگهبان براساس گزارش‌های واصله، اعلام نظر می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در پی اطلاع مأموران فرماندهی انتظامی منطقه قروه از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل نوجوان ۱۶ ساله‌ی اهل روستای «اوریه» شهرستان قروه به دلیل اختلافات شخصی با دوستان خود و متواری شدن قاتل از صحنه، این موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
سخنگوی قوه قضائیه ضمن اعلام بررسی ترک‌ فعل‌ دستگاه‌ها در سیل، با تکذیب خبر دستگیری خاوری، گفت: کانادا برای استرداد وی همکاری نمی‌کند.
رئیس سازمان توسعه تجارت دولت سیزدهم هفته گذشته در انتصابی بحث برانگیز، یکی از نزدیک ترین افراد به وزیر صمت و تعاون دولت روحانی را به عنوان دستیار خودش در امور هماهنگی و احیای کریدورهای تجاری بین المللی منصوب کرد!
اولین محصول عرضه شده در بورس کالا با استقبال خریداران مواجه شد.
عباس عبدی به ماجرای دستگیری پسر میرسلیم واکنش نشان داد.
حسین انواری عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به خبر دستگیری فرزند مصطفی میرسلیم به علت ارتباط با سازمان مجاهدین خلق، می‌گوید که فکر می‌کنم پای یک جریانی در میان است که قصد دارد با میرسلیم برخورد کند. یک اتفاقی افتاده و پسرشان را دستگیر هم کرده‌اند، و پدرش هم در این میان هیچ نقشی نداشته است و طبق قانون برخورد می‌شود. چرا الان این موضوع مطرح و بزرگ شده است و همه تلاش این است که با میرسلیم برخورد شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ