شورای وزیران عربستان سعودی با برگزاری نشستی در ریاض با استقبال از تداوم گفتگوهای سازنده میان تهران و ریاض ابراز امیدواری کردند توافق جدید آثار مثبتی در دو کشور و منطقه برجای خواهد گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس ملی ویتنام، با حضور در بهارستان مورد استقبال رسمی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
دقایقی قبل وونگ دین هوئه رئیس مجلس ملی ویتنام در راس هیاتی بلندپایه با استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی وارد بهارستان شد.
رئیس مجلس صربستان با ورود به مجلس شورای اسلامی مورد استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
وزیران خارجه آمریکا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با صدور بیانیه مشترکی ضمن تأکید بر اهمیت تلاش برای کاهش تنش در منطقه، از تصمیم ایران و عربستان برای احیای روابط دیپلماتیک استقبال کردند.
آمریکا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با صدور بیانیه مشترکی ضمن تأکید بر اهمیت تلاش برای کاهش تنش در منطقه، از تصمیم ایران و عربستان برای احیای روابط دیپلماتیک استقبال کردند.
تعدادی از نمایندگان مجلس مکزیک و همچنین یک نماینده از پارلمان ارمنستان روز دوشنبه در مجلس شورای اسلامی حاضر شدند. این نمایندگان خارجی مورد استقبال نمایندگان در مجلس قرا گرفتند.
وزیر خارجه روسیه در نشست شورای امنیت که هم اکنون به ریاست وی در حال برگزاری است، تصریح کرد: دولت‌ها باید در قبال عدم اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره برجام پاسخگو باشند
نشست مشورتی وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با محوریت سوریه و فلسطین برگزار شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: نوروز ۱۴۰۲ بر اساس آمار رسمی، گردشگران نوروزی تا این لحظه استقبال بالایی از شهر آبادان داشتند.
شورای وزیران عربستان سعودی با برگزاری نشستی در ریاض با استقبال از تداوم گفتگوهای سازنده میان تهران و ریاض ابراز امیدواری کردند توافق جدید آثار مثبتی در دو کشور و منطقه برجای خواهد گذاشت.
کیهان نوشت: با سفر گروسی به ایران و نشانه‌ها و آثار مثبت سفر، از جمله عدم انتشار بیانیه شورای حکام، که فضای مناسب و مثبتی ایجاد کرده بود؛ ناگاه خبر درجه اول تجدید روابط عربستان و ایران، بعد از اجلاس سه جانبه در پکن، مثل بمب در ایران و منطقه بلکه جهان صدا کرد! خبر آن چنان حائز اهمیت بوده است که اتحادیه اروپا بیانیه داد، آمریکا نتوانست موضوع را نادیده بگیرد، موج مثبت فراگیری در کشورهای اسلامی و عربی و در میان مفسران و تحلیل‌گران منطقه برخاست و همه از آثار و عوارض مثبت و تعیین‌کننده بازسازی روابط ایران و عربستان سخن گفتند، و اما یک امّای بزرگ!
جاسم البدیوی اعلام کرد: موضع کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس در جهت حمایت از رویکرد گفتگو و حل و فصل سیاسی اختلافات بر اساس رهنمود‌های سران کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس با پایبندی به منشور سازمان ملل متحد، حقوق بین الملل، و رعایت اصول حسن همجواری و احترام به حق حاکمیت ملی کشورها، عدم مداخله در امور داخلی و حل و فصل اختلافات از طریق راه‌های دیپلماتیک، استوار است.
اصفهان- شورای برنامه‌ریزی منطقه‌ای اِکو از طرح سازمان زمین‌شناسی ایران درباره زون بندی زمین خطر زمین لغزش کشورهای عضو استقبال و از برگزاری هشتمین اجلاس کارشناسان اکو در اصفهان قدردانی کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در هفدهمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی وارد فرودگاه الجزیره کشور الجزایر شد.
دقایقی قبل ویاچسلاو والودین، رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه با استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی وارد بهارستان شد.
دبیرکل سازمان ملل متحد از تصمیم شورای امنیت مبنی بر تمدید ارسال کمک های بشردوستانه به سوریه و باز بودن گذرگاه باب الهوی سوریه به مدت شش ماه دیگر استقبال کرد.
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل برهم ریختگی بازار ارز این است که دولت هیچ وقت از سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور استقبال نکرده است
تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد با استقبال مقام‌های آمریکا رو‌به‌رو شد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد استقبال کرد.
در بیانیه مشترک آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان آمده: ما امیدواریم ایران از این فرصت برای همکاری مبتنی بر حسن نیت با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جهت فیصله دادن این مسائل حل‌نشده استفاده کند، به گونه‌ای که انجام هیچ اقدام دیگر از سوی شورا در خصوص این مسائل لازم نباشد
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری  از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد از توافق ترسیم مرزها میان لبنان و رژیم صهیونیستی استقبال کرد.
رژه نظامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد استقلال ترکمنستان برگزار شد. در این مراسم تسلیحات و تجهیزات نیرو‌های مسلح ترکمنستان به نمایش گذاشته شد. سردار بردی محمداف، رئیس جمهور ترکمنستان، رستم مینیخانوف، رئیس جمهور تاتارستان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، معاونان شورای وزیران، نمایندگان دیپلماتیک، سردبیران تلویزیون و روزنامه ها، در این مراسم که در شهر عشق آباد برگزار شد حضور داشتند.
دولت ترکیه ، عربستان سعودی و شورای همکاری خلیج فارس با صدور بیانیه هایی جداگانه از تمدید دو ماهه آتش بس در یمن استقبال کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ