سرمربی سابق فجر سپاسی در لیگ برتر، مدیریت فنی نماینده دسته سومی فوتبال شیراز را بر عهده گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم‌گیری‌های برخی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری گفت: متن این تذکر به امضای ۹ نفر از اعضای شورای شهر رسیده است که تقدیم هیات‌رئیسه شورا خواهد شد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهداء مرحومه شهربانو عباس آزاد، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، علی‌اصغر و محمدرضا اصغری ترکانی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
صالحی گفت: کلام آخر که به نظر بنده امر مهمی است و آن اینکه ما در دوران و عصر روایت گری (narration) و تصویرسازی (image building) قرار گرفته‌ایم. هر کشوری که بتواند با زبان قابل فهم و قابل هضم و لین برای نسل پرسشگر امروز روایت خودش را از آینده مطلوب جهان و چگونگی شکل گیری آن و تصویری منطقی و قابل پذیرش از مسؤلیت پذیری خودش در ارتباط با ملتش و جامعه جهانی ارائه کند یقینا گوی سبقت را برده است و بالطبع جایگاهی درخور و نقش آفرین در عرصه جهانی خواهد یافت.
قلعه تاریخی بهستان تاکنون کاوش نشده و تنها یک‌بار در دهه ۶۰ به سرپرستی علی‌اصغر میرفتاح بررسی شده است. او با توجه به ساختار فضا‌ها و به خصوص قوس‌های ورودی بعضی از اتاق‌ها، قلعه را سلجوقی می‌داند و بازمانده حدود قرن پنجم هجری؛ البته اگر تیشه حفاران غیرمجاز بگذارد ردی از تاریخ مبهم قلعه برجای بماند.
دریادار علی اکبر احمدیان در سال ۱۳۴۰ در شهرستان «شهر بابک» استان کرمان متولد شد. احمدیان در سال ۱۳۶۴ و با صدور حکم تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل نیرو‌های سه گانه سپاه به ریاست ستاد نیروی دریایی سپاه منصوب شد. وی از جمله کسانی بود که در ایده ایجاد یک نیروی دریایی جدید و «عملیات دریایی مقابله به مثل» نقش اساسی ایفا کرد.
علی‌اصغر عنابستانی عضو کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: گرفتن خودروی شاسی‌بلند یک دروغ بزرگ است. توافقی انجام شد که نمایندگان پول را به حساب بریزند و چند ماه در صف بمانند و خودروی خود را دریافت کنند. درحالی‌که این روش رانتی هم نداشت، اما بعد از یکی دو روز این موضوع را منتفی کردند تا حاشیه‌سازی نشود.
علی‌اصغر مجرد روز به روز وضعیت بهتری پیدا می‌کند.
علی‌اصغر قربانعلی‌پور و آندرانیک تیموریان، مربیان تیم ملی در ورزشگاه شهید وطنی حضور یافتند تا بازی حذفی بین نساجی و پیکان را زیرنظر بگیرند.
رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر (ع) درباره علائم ابتلا به ویروس روتاویروس، گفت: مهمترین علامت این ویروس اسهال و استفراغ است. البته این ویروس در همه سنین دیده می‌شود، اما در کودکان بسیار شایع‌تر است. در بسیاری از کشور‌های دنیا واکسن علیه این ویروس وجود دارد، اما در کشور ما هنوز جزو واکسیناسیون روتین نیست.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم مهین زادشمس مادر شهیدان محمدحسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر ایزدی را به مردم شریف استان فارس و به ویژه خانواده گرامی این بانوی مومنه تسلیت گفت.
علی‌اصغر شالبافیان گفت: به تازگی نیز وزارت گردشگری مصر خبر صدور ویزا برای گردشگران ایرانی را اعلام کرده است، اما هنوز از سوی وزارت امور خارجه کشورمان به معاونت گردشگری اعلام مکتوبی صورت نگرفته است.
علی‌اصغر باریکانی گفت: تشخیص کافی بودن میزان دید و تصمیم‌گیری برای نشست و برخاست هواپیما از طریق سازمان هواپیمایی به عنوان نهاد حاکمیتی به ایرلاین‌ها واگذار شده است، اما در حال حاضر تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی و شرایط جوی، برای انجام پرواز در فرودگاه‌ها مساعد است.
«علی‌اصغر قائمی»، عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران که اتفاقا خود مدت‌ها عهده‌دار مدیریت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری بوده است می‌گوید: «واقعیت این است که با هوشمند‌سازی شهر‌ها می‌توانیم بسیاری از مشکلات کنونی شهرهای‌مان را حل کنیم، ولی در عمل هنوز نتوانسته‌ایم در اجرایی کردن هوشمند‌سازی شهر‌ها موفق باشیم. البته اقداماتی صورت گرفته ولی به هیچ‌وجه مطابق با زیرساخت‌های لازم برای ساختن شهر‌هایی هوشمند نبوده است.»
علی‌اصغر عنابستانی گفت: در مجلس دنبال طرحی هستیم که دوباره بتوانیم طرح ضابطه‌مند‌کردن فضای مجازی را به جریان بیندازیم. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر هیچ قاضی‌ای در هیچ کجای کشور نمی‌تواند مثلا حکم بدهد و تلگرام را فیلتر کند؛ چراکه بر اساس یک ضابطه و چارچوب فعالیت می‌کند.
علی‌اصغر شالبافیان ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ کاهش سفر از کشور‌های همسایه، از جمله عراقی‌ها به ایران را تایید کرده و آن را در ارتباط با آغاز سال تحصیلی و شروع مدارس و تاثیر تقویم مذهبی بر سفر عراقی‌ها دانسته است.
متخصصین عفونی کشور نیز نسبت به «شیوع عفونت میکروبی با پنوموکوک در کودکان» که روی آنفلوآنزا سوار می‌شد، هشدار دادند. به طوری که دکتر فرهاد چوبدار- رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر در این زمینه، اعلام کرد که بیماری عفونت میکروبی با پنوموکوک که بر روی آنفلوآنزا سوار می‌شود، در کودکان از شش ماهگی تا ۱۵ سالگی دیده می‌شود و عمده علت بروز آن هم این است که از دارو‌های آنتی‌بیوتیک و کورتون‌ها به صورت نادرست استفاده می‌شود. این عفونت‌ها به صورت ثانویه با آنفلوآنزا ایجاد می‌شوند.
انتقادات علی‌ اصغر خانی، نماینده شاهرود در مجلس به تیم اقتصادی دولت و وزیر اقتصاد را در این ویدئو مشاهده کنید. وی گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند، وزارت‌خانه را باید مثل خانه خودشان اداره کنند
علی‌اصغر عنابستانی می‌گوید اینستاگرام پیام فرستاده و پرسیده شرایط شما چیست؟
رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر گفت: از طرفی در نوزادان سنین پایین، برونشیولیت هم دیده می‌شود که با ویروسی به نام RSV ایجاد می‌شود و خیلی هم شایع شده است. همچنین این ویروس عوارض آلودگی هوا را در ریه کودکان مبتلا تشدید می‌کند. همچنین باید توجه کرد که به دلیل بد درمان شدن آنفلوآنزا و بویژه استفاده نابجا از آنتی‌بیوتیک‌ها و دارو‌های کورتونی برای این بیماران، عفونت میکروبی با پنوموکوک در سطح جامعه در حال شیوع است که بسیار خطرناک بوده و ریه را درگیر می‌کند و روی آنفلوآنزا سوار می‌شود و بیماران را بسیار بدحال می‌کند
دومین روز از رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان در رده سنی جوانان ظهر فردا برگزار خواهد شد که علی‌اصغر افشاری به‌عنوان اولین نماینده ایران در این دوره از مسابقات به میدان می‌رود.
آن‌ها که رفته‌اند، ظاهرا دیگر از لحاظ مالی یا ورزشی دغدغه‌ای ندارند. شاید مشکل‌شان این باشد که در تلویزیون و رسانه‌های نزدیک به دولت از این چهره‌ها به عنوان وطن‌فروش و خائن یاد می‌شود و بعضا مثل داستان کیمیا علیزاده، ساعت‌ها زمان صرف تخریب آن‌ها روی آنتن در تلویزیون می‌شود؛ اما شرایط برای آن‌هایی که مانده‌اند و چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرند، شبیه به معمای لاینحلی شده که حل‌کردن مشکلشان چندان ساده نیست
در این فیلم دیدار آرتین سرایداران و خانواده دانش‌آموز شهید علی‌اصغر گویینی از شهدای این حادثه با رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
روایت علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به اعتراض این وزارتخانه به یک قانون مجلس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بنابر تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال، بیژن حیدری و حسن اکرمی و علی‌اصغر مومنی از لیست داوران الیت فوتبال ایران خارج و امیر عرب براقی، مرتضی منصوریان و امیرسامان سلطانی جایگزین آنها شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ