یک رسانه سوری به خواسته های سوریه از نشست چهارجانبه مسکو اشاره کرد که دمشق در پی تحقق آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته های عجیب خود برای در اختیار گرفتن ای باشگاه را مطرح کرده است.
بارسلونا با تعدیل خواسته های خود به دنبال جذب یک مدافع راست معمولی است.
وزارت بازرگانی چین در بیانیه ای اعلام کرد از هلند خواسته تا مانع همکاری دوجانبه در صنعت نیمه رسانا نشود و از کنترل صادرات سوء استفاده نکند.
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است.
صدها نفر از بازبین های شبکه های اجتماعی در آلمان با اشاره به اهداف سخت شرکت و مشکلات سلامت ذهنی از قانون گذاران خواسته اند تا شرایط کاری شان را بهبود دهند.
صدها نفر از بازبین های شبکه های اجتماعی در آلمان با اشاره به اهداف سخت شرکت و مشکلات سلامت ذهنی از قانون گذاران خواسته اند تا شرایط کاری شان را بهبود دهند.
وانگ ونتائو وزیر بازرگانی چین از ژاپن خواسته محدودیت های صادرات نیمه رسانا را متوقف کند و آن را یک اشتباه خوانده که قوانین اقتصادی و تجاری بین المللی را نقض می کند.
اردوغان می گوید ترکیه به همه خواسته های غرب تن نمی دهد.
منصور قنبرزاده از برگزاری همزمان دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر، در صورت تأیید نهادهای ذی ربط خبر داد.
گلایه های مازیار زارع از داور بازی با آلومینیوم اراک کاملا درست بود و اکرمی بعد از ضربه پنالتی که توسط صادقی مهار شد، باید ضربه خطا به سود ملوان اعلام می کرد.
فیفا از علی دایی خواسته تا در مراسم بهترین های فدراسیون جهانی فوتبال شرکت کند.
برخی منابع از جدیدترین تحولات حاصل شده، میان انصارالله یمن و ریاض و اینکه عربستان با خواسته های صنعا موافقت کرده است، خبر دادند.
نمایندگان حزب محافظه کار انگلیس از نخست وزیر کشور خواسته اند بند جدیدی را در لایحه ایمنی آنلاین بپذیرد که طبق آن مدیران شبکه های اجتماعی مسئول محتوای مخرب برای کودکان هستند و مجازات می شوند.
به عقیده دروازه بان یونایتد، نظمی که تن هاخ در تیم ایجاد کرده، وجه تمایز این مربی است.
بر اساس اعلام رسانه های ایتالیایی، باشگاه اینتر برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، نمی خواهد بروزوویچ روز شنبه مقابل مراکش بازی کند.
سناتور اد مارکی از ایالت ماساچوست آمریکا از کنگره خواسته قانون جدیدی برای کنترل شرکت های فناوری وضع کند و فرایند شکست خورده خودقانونمندسازی شرکت های فناوری را پایان دهد.
چاک گرسلی نماینده جمهوریخواه آمریکا، پس از افزایش نگرانی های امنیتی درباره توئیتر از ایلان ماسک مالک جدید توئیتر خواسته برای حفاظت بهتر از داده های کابران یک ارزیابی تهدید امنیتی انجام دهد.
باشگاه استقلال از خارجی های خود خواسته تا روز چهارشنبه هفته آینده به تهران برگردند.
یکی از مقامات انصارالله یمن درباره نادیده گرفتن خواسته های ملت این کشور هشدار داد.
یکی از مقامات انصارالله یمن درباره نادیده گرفتن خواسته های ملت این کشور هشدار داد.
دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند، لذا وضع اینگونه از افراد از صف مردم جداست و هیچ گاه مردم خواهان تخریب بیت المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
رئیس جمهور اوکراین در جدیدترین خواسته خود از اتحادیه اروپا خواستار ممنوعیت فعالیت همه رسانه‌های دولتی روسیه شده است.
انتظار می‌رفت به سرعت با واکنش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان مواجه شود که به نوعی متولی اجرای سیاست‌های وضع شده کشور درباره کرونا و بیماری کووید ۱۹ است، اما این گونه نشد تا در نهایت عصر امروز، سرپرست اداره روابط عمومی وزارت بهداشت سکوتش را بشکند و تاکید کند که کرونا تمام نشده و نباید ماسک را برداشت.
این خواسته بسیاری از چهره های سرشناس و معتبر فوتبال ایران است و قاعدتا ضرورت دارد بدون مراجعه افراد به سازمان لیگ، و بدون تبعیض همه اطلاعات مربوطه در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ