مدافع مصدوم پرسپولیس برای پیگیری روند درمانی خود راهی قطر شده تا در کمپ اسپایر کار را دنبال کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام وزارت بهداشت در ایران شیوع هپاتیت C در جمعیت عمومی کمتر از 0.3 درصد (کمتر از 200 هزار نفرمبتلا) است و بیشترین میزان شیوع این بیماری در معتادان تزریقی دیده می‌شود.
در این مطلب به معرفی راهکارهای سنتی پیشگیری و کنترل زخم معده پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.
کلینیک‌های سرکش که درمان‌های سلول‌های بنیادی را می‌فروشند در همه جا ظاهر می‌شوند. هزاران کلینیک از این دست در سراسر جهان وجود دارند و مدعی هستند که می‌توانند تمام بیماری‌ها از اوتیسم گرفته تا فلج مغزی را درمان کنند.
درمان موفقیت‌آمیز عفونت پوست با کمک آرایه‌ای از میکروسوزن تزریق‌کننده نانوذرات ضد باکتری انجام شد.
جانگ هیون سو، بازیکن الهلال، از رییس این باشگاه تشکر کرد که تمام هزینه‌های درمان سرطان او را پرداخته است.
جانگ هیون سو، بازیکن الهلال از رییس این باشگاه تشکر کرد که تمام هزینه‌های درمان سرطان او را پرداخته است.
پونه کوهی (اورگانو) یک ادویه غذایی بسیار خوش عطر و قوی محسوب می‌شود.
برچسب‌های ریزسوزن به طور کلی به شکل ورقه‌های پلیمری کوچک با مجموعه‌ای از سوزن‌های ریز، تیز و حاوی دارو در قسمت زیرین هستند. بدین ترتیب هنگامی که برچسب بر روی بدن فشار داده می‌شود، سوزن‌ها بدون درد به لایه بالایی پوست نفوذ می‌کنند. سپس به شکلی بی‌ضرر حل می‌شوند و محموله دارویی خود را در بدن آزاد می‌کنند.
یک وصله ریزسوزن امیدی تازه برای افراد مبتلا به آکنه فراهم می کند تا بتوانند  آن را در کنترل خود داشته باشند.
شاید از دیدن خالی که از آن مو درآمده خوشتان نیاید، اما درمان طاسی ممکن است در همان خال نهفته باشد.پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا دریافته‌اند که این راز مولکولی به نام استئوپونتین است که در خال‌های مودار وجود دارد.
داشتن مقدار بیش از حد چربی در ناحیه شکم یکی از بزرگترین عوامل خطر برای سوزش سر دل است. اگر اضافه وزن دارید یا چاق هستید، کاهش وزن ایده خوبی است. چاقی منجر به افزایش فشار در معده می‌شود که به نوبه خود محتویات معده را به مری می‌راند که می‌تواند باعث سوزش سر دل شود.
همشهری آنلاین نوشت: سنگ کلیه معمولا باعث درد در پھلوی راست یا چپ بدن می‌شود و بسیار ناراحت کننده است. یکی از روش‌‎‎های سنتی دفع سنگ از گذشته تا امروز جوشاندن هندوانه بوده است.یکی از روش‌های سنتی در درمان سنگ کلیه نوشیدن هندوانه پخته است.
نتایج اولیه یک آزمایش نشان می دهد برای نخستین بار دو بیمار مبتلا به صرع با کمک یک روش درمانی آزمایشی مبتنی بر سلول بنیادی پس از یک سال شاهد کاهش حملات بودند.
سکسکه‌های کوتاه مدت اغلب بدون انجام هیچ عمل خاصی بعد از چند دقیقه رفع می‌شوند. اما برخی روش‌ها می‌توانند به رفع سریع‌تر این مشکل کمک کنند.
لیمو یکی از بهترین و پرطرفدارترین میوه‌های فصل تابستان و زمستان است، اما نوع ترش ان برای درمان کبد چرب بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوشیدن یک لیوان آب که در آن عصاره یک لیموترش تازه وجود دارد در آغاز روز می‌تواند بهترین دارو برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب باشد.
آووکادو حاوی مواد شیمیایی موثری است که می‌تواند آسیب کبدی را کاهش دهد، این میوه سرشار از گلوتاتیون است؛ ترکیبی که کبد برای پاکسازی سموم مضر به آن نیاز دارد. برای چند ماه، هر هفته ۱ یا ۲ آووکادو بخورید، تا به رفع آسیب‌های کبدی کمک کنید.
حتی اگر یک درمان انجام شد، باید مو‌های خود (یا فرد مبتلا به شپش) را هر شب به مدت سه هفته شانه کنید تا مطمئن شوید که شپش جدیدی وجود ندارد. از شانه مخصوص شپش استفاده کنید. باید دندانه‌های فلزی داشته باشد که دراز و فاصله نزدیک با یکدیگر داشته باشند. از استفاده از شانه‌های پلاستیکی یا شانه‌های رایگان همراه با شامپو‌های شپش خودداری کنید.
بی‌اختیاری ادرار مشکل اعصاب خردکن هزاران نفر در ایران است! این بیماری می‌تواند زندگی شخصی، کاری و حتی ورزش کردن و تفریح‌تان را مختل کند. در ادامه مطلب با نکاتی در ارتباط با کنترل بی اختیاری ادرار در زنان و مردان همراه ما باشید.
عده‌ای همواره این سوال را دارند که چگونه سردرد را خوب کنیم در پاسخ می‌توان گفت که اگردلیل زمینه‌ای خاصی نداشته باشد، می‌توان از این روش هم برای درمان سریع سردرد استفاده کرد. این نقاط در دو طرف سوراخ بینی و بالای لب‌ها موازی با چشم‌ها قرار دارند. ماساژ آن به باز شدن سینوس‌ها، رفع سردرد و درد دندان و حتی کاهش استرس کمک می‌کند.
لوکاس هرناندز، ستاره بایرن مونیخ، برای اولین بار پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در تمرینات تیمی حاضر شد.
محققان انستیتو سرطان کودکان سیدنی راهی یافته اند تا داروها را وادار کنند به طور گزینشی روی سلول های سرطانی عمل کنند این روند به درمان ایمن تر و موثرتر سرطان خون در کودکان کمک می کند.
مدافع میانی پرسپوليس بعد از پشت سر گذاشتن مراحل درمانی اکنون در تلاش برای بازگشت به ترکیب سرخپوشان است.
مدافع پرسپولیس که در جریان دیدار با سپاهان دچار آسیب دیدگی شده بود، از بیمارستان مرخص شده و مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارد.
مدافع پرسپوليس به دلیل آسیب‌دیدگی در نیمه اول تعویض شد و مراحل درمانی خود را با انتقال به بیمارستان دنبال خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ