لوکاس هرناندز، ستاره بایرن مونیخ، برای اولین بار پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در تمرینات تیمی حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی علیپور که با مصدومیت رباط صلیبی ماه‌ها دور از مستطیل سبز بوده، مراحل درمانی خود را پیش می‌برد.
رئیس بیمارستان پیمانیه جهرم گفت: در پی این حادثه هفت مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان پیمانیه انتقال یافتند که ۵ مصدوم این حادثه در همان ساعت‌های اولیه بعد از انجام مراقبت‌های درمانی بهبود و مرخص شده‌اند.
پزشک تیم سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیت امید نورافکن گفت: امید نورافکن به دلیل آسیب خفیف در مینیسک خارجی پا، تحت درمان قرار گرفته است.
علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت سردار آزمون گفت: آزمون ۲ روز پیش در یکی از جلسات تمرینی باشگاه لورکوزن دچار آسیب دیدگی شد و بلافاصله وارد پروسه درمانی شد.
سردار آزمون دچار مصدومیت شد اما می تواند مطمئن باشد که درنظم و ساختار لورکوزن آسیب دیدگی اش به بهترین شکل تحت درمان قرار می گیرد.
در حالی که شاگردان ژابی آلونسو اردوی پیش فصل خود را در اتریش پشت سر می‌گذارند، دیروز باشگاه لورکوزن اعلام کرد که سردار دچار مصدومیت شده و برای انجام کار‌های درمانی به آلمان باز خواهد گشت.
با اعلام رسمی باشگاه بایرلورکوزن، سردار آزمون از ناحیه عضله ساق پا دچار آسیب دیدگی شده است.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است، تصریح کرد: ۱۶ نفر از مصدومین در محل درمان شده و ۹ نفر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.
دو ملی‌پوش کشتی آزاد ایران به دلیل مصدومیت، باید مراحل درمان خود را پیگیری کنند.
دو ملی‌پوش کشتی آزاد ایران به دلیل مصدومیت، باید مراحل درمان خود را پیگیری کنند.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، برای برطرف کردن مصدومیت شدیدش مجبور شد تن به عمل جراحی بدهد.
امیرعباس جعفری با اشاره به آخرین وضعیت زلزله ۵.۶ ریشتری ۴ فروردین در حوالی خوی افزود: تا ساعت ۱۰:۳۰صبح امروز ۷۰ نفر در شهرستان سلماس به اورژانس مراجعه کردند که ۶۰ نفر سرپایی مداوا و ترخیص شدند و ۱۰ نفرهم در حال درمان هستند (که به خاطر بریدگی دست وپا و..) تا چند ساعت ترخیص می‌شوند.
مدافع ملی‌پوش پرسپولیس برای درمان مصدومیت راهی قطر شد.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران پس از مصدومیت، جراحی و سپری کردن هفته های نخست دوره نقاهت در چین، به ایران بازگشت تا روند درمان و فیزیوتراپی خود را در تهران دنبال کند.
رئیس بیمارستان محل بستری وزیر ورزش با بیان اینکه تیم کامل پزشکی روند درمان دکتر سجادی را پیگیری می کنند، گفت: وزیر ورزش هوشیاری کامل دارد و راه می رود.
مهاجم اهل مالی تیم فوتبال پرسپولیس که از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود، در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان قرار گرفت.
شب گذشته در بازی پی اس جی و مارسی زمانی که تیم پاریسی صاحب توپ شد، نیمار نیز به شکل معجزه آسایی از مصدومیت درمان شد و به بازی برگشت.
با اعلام باشگاه استقلال، دروازه بان شماره یک این تیم در حال درمان مصدومیت خود است و حضورش در دیدار با سپاهان مشخص نیست.
رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج نیز گفته است که در 72 ساعت گذشته تاکنون 37 نفر بر اثر مسدومیت با اتانول به این بیمارستان مراجعه کرده و در حال درمان هستند.
آخرین وضعیت آسیب دیدگی و روند درمانی سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تشریح شد.
دروازه بان شماره یک تیم ملی از اردوی قبلی با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شده و همچنان درمان را دنبال می‌کند.
روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، برای پیگیری درمان مصدومیتش به کشور بلژیک برگشت.
او همچنان در حال مداوا و درمان است و اینکه آیا به شهر «ویلا دو کنده» سفر می‌کند در حالت ابهام قرار دارد.
در نشست مسئولان سازمان اورژانس و بنیاد کرامت آستان قدس اقدامات صورت گرفته، وضع موجود و همچنین اهمیت درمان به موقع مصدومیت و بیماری‌های محتمل در مراسم پیاده روی اربعین بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ