ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری شامگاه دوشنبه گفت: «تنها راه برای بازگشت دوجانبه به توافق هسته‌ای ایران این است که تهران مطالبات فرعی بر برجام را کنار بگذارد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمریکایی ها خیلی زود توانستند شکست خود در فینال وزن 65 کیلو را در یک وزن بالاتر جبران کنند.
اخیرا احمد موسی، سخنگوی وزارت برق عراق مدعی شد: در حالی که درجه هوا به ۵۱ درجه رسیده است ایران بدون اطلاع قبلی صادرات گاز به عراق را متوقف کرد.
استادیار مطالعات خاورمیانه دانشگاه ملی استرالیا دولت وقت ایالات متحده را مورد انتقاد قرار می‌دهد که با خروج یکجانبه از برجام در سال ۲۰۱۸ فرصت تاریخی غرب برای جلب اعتماد ایران را از دست دادند.
وزیر خارجه عمان تاکید کرد که روند توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان، در مراحل پایانی خود قرار دارد.
ایران-آمریکا؛ در نیمه‌نهایی جام‌جهانی سابر
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله تجاوزکارانه و تروریستی ارتش آمریکا به اهداف غیرنظامی در شهر دیرالزور سوریه را محکوم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگویی خبر از دستیابی ایران و ایالات متحده به یک توافق برای تبادل زندانیان خبر داد و گفت: در موضوع تبادل زندانیان به یک توافق در روزهای اخیر دست یافتیم.
روزنامه غربگرا در حالی در موضوع برجام و FATF دست پیش می‌گیرد و منطبق بر نقشه آمریکا، ایران را طرف متهم ماجرا معرفی می‌کند، که می‌داند طیف متبوع این روزنامه در دولت مدعی اصلاحات و اعتدال، خود مقصر ماجراست. در واقع آن‌ها هستند که باید توضیح بدهند چرا با وجود اجرای پنهانی ۳۷ بند از ۴۱ بند مطالبات FATF، ایران همچنان در فهرست سیاه این کمیته مافیایی وابسته به آمریکا و اروپا باقی ماند؟
«اعتقاد من این است که ما باید با آمریکایی‌ها وارد مذاکرات غیرعلنی و به دور از فضای رسانه‌ای شویم. باید توجه داشته باشیم که واسطه گری اروپا در روند مذاکرات اتمی وین، به شدت کمرنگ شده و اکنون اروپا سردمدار تشدید فشار‌ها علیه ایران است. واسطه گری برخی دولت‌های عربی نظیر قطر و عمان در این رابطه می‌تواند راهگشا باشد.»
«در مسئله حمله نظامی سه موضوع مد نظر قرار می‌گیرد. ۱- امکان حمله نظامی ۲- هزینه‌های حمله نظامی ۳- ضرورت حمله نظامی؛ بنابراین زمانی حمله نظامی صورت می‌گیرد که همه این‌ها در کنار یکدیگر جمع شوند که در حال حاضر اینگونه نیست. زیرا در مقوله «امکان جنگ»، اما و اگر‌های بسیاری وجود دارد که اصلا چرا این جنگ باید انجام شود؟ بنابراین من همچنان احتمال جنگ را دور از ذهن می‌دانم.»
تیم ملی ایران نتوانست نمایش ضعیف خود در نیمه اول را جبران کند و با وجود فشار به دروازه آمریکا با تعویض‌های متعدد کی‌روش، دستش از دروازه حریف کوتاه ماند. خط حمله ایران فاقد برش بود و یوزها بیشتر پشت محوطه حریف ماندند...
تیم ملی ایران نتوانست نمایش ضعیف خود در نیمه اول را جبران کند و با وجود فشار به دروازه آمریکا با تعویض‌های متعدد کی‌روش، دستش از دروازه حریف کوتاه ماند. خط حمله ایران فاقد برش بود و یوزها بیشتر پشت محوطه حریف ماندند...
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
تیم ایران با وجود شروع خوب مسابقه، در ادامه میانه زمین را در نیمه نخست به آمریکا واگذار کرد و یک گل دریافت کرد. همچنین طارمی و آزمون طراوت بازی با ولز را نداشتند و نتوانستند دفاع حریف را آزار دهند
تیم ایران با وجود شروع خوب مسابقه، در ادامه میانه زمین را در نیمه نخست به آمریکا واگذار کرد و یک گل دریافت کرد. همچنین طارمی و آزمون طراوت بازی با ولز را نداشتند و نتوانستند دفاع حریف را آزار دهند
هشتم آذر را می‌شود روز ملی فوتبال ایران نام‌گذاری کرد؛ به ویژه که امروز در آستانه یک صعود تاریخی قرار داریم.
یکی از حسن های دیدار ایران – ولز این بود که تیم ملی با ضربات بازیکنانی غیر از سردار آزمون و مهدی طارمی و حتی وینگر ها به برتری رسید.
تساوی تیم ملی فوتبال آمریکا در برابر انگلیس نشان داد که تیم ملی فوتبال ایران در بازی پایانی گروهی که 8 آذر برگزار می شود، کار آسانی پیش رو ندارد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که ‌از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه در طول این ۴۳ سال دشمنان انواع تحریم‌ها و تهدید‌ها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند، افزود: جمهوری اسلامی با وجود تمامی تهدیدها، تحریم‌ها و فتنه‌ها مثل کوه ایستاده و از این بحران‌ها با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) عبور کرده‌ایم.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ۱۰ تا ۱۴ آبان در جام بین‌قاره‌ای حضور می‌یابد.
چمن تمام ورزشگاه‌های جام جهانی در کشور قطر با چمن آمریکایی جایگزین می‌شود که این موضوع با واکنش مثبت حریف ایران مواجه شده است.
عزیزی گفت: ایران هر دو بار پیشنهادات سازنده ای جهت احیای برجام ارائه کرده است و اکنون توپ در زمین طرف مقابل و آمریکاست که باید تصمیم بگیرند می خواهند توافق نهایی شود یا نه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ