اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان برای بررسی محل زندگی مورچه‌ها، ۱۰ تن سیمان را در مدت سه روز داخل یک کلونی متروکه تزریق می‌کنند تا ساختار پیچیده‌ی آن را مشاهده کنند. منبع: آخرین خبر
در روز دوم مسابقات کشتی آزاد جام تختی، تقریبا هیچ کدام از چهره های نامدار اسیر شگفتی نشدند.
CarynAI که اوایل ماه می‌به عنوان یک نسخه آزمایشی بتا، به صورت خصوصی و تنها با دعوتنامه در اپلیکیشن تلگرام راه اندازی شد، آخرین نمونه از پیشرفت‌های خیره کننده در هوش مصنوعی است. فناوری که در چند ماه گذشته جهان را شگفت زده و البته نگران کرده است. روز ۹ ماه می‌نسخه بتا CarynAI راه اندازی شد و مارجوری تبلیغات خود را در شبکه‌های اجتماعی اش با میلیون‌ها دنبال کننده آغاز کرده است.
میرمصطفی جوادی در روز درخشش چینی ها، موفق به کسب مدال برنز حرکت دوضرب و مجموع دسته 89 کیلوگرم وزنه برداری آسیا شد.
چندین نقطه روی زمین به عنوان گرم‌ترین نقاط زمین مطرح شده‌اند (از جمله کویر لوت در ایران)، اما گرم‌ترین نقطه ثبت‌شده بر روی زمین در دره مرگ ایالات متحده آمریکا با دمای ثبت‌شده ۵۶٫۷ درجه سانتی‌گراد در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۱۹۱۳ بوده است.
همه ما می‌دانیم که برای سلامت جسمانی مطلوب باید دست کم پنج نوع میوه و سبزیجات مختلف در روز بخوریم (در واقع تازه‌ترین تحقیقات مصرف ۳۰ نوع مختلف در هفته را توصیه می‌کند). با این وجود، آیا می‌دانستید که صرفا با هنر می‌توانید عمر خود را ده سال افزاش دهید؟
لیورپول که هفته قبل توانسته بود 7-0 یونایتد را شکست دهد، در زمین تیم قعرنشین بورنموث با یک گل باخت تا بار دیگر همه را شگفت زده کند.
در پژوهش‌های اخیر، استخراج و جمع‌آوری گرد و غبار از سطح ماه و قرار دادن آن در فضای بین زمین و خورشید پیشنهاد شده است. این ابر‌های گرد و غبار پیش از آن که توسط باد‌های خورشیدی و فشار تشعشع‌ها پراکنده شوند، به مدت چند روز سیاره ما را می‌پوشانند. پژوهشگران می‌گویند که در عرض یک سال، چنین سپر‌های گرد و غباری می‌توانند نور خورشید منتهی به زمین را تا ۱.۸ درصد کاهش دهند که در محدوده مورد نیاز برای کاهش سرعت افزایش دمای سیاره ما است.
در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال نتایج شگفت انگیزی رقم خورد و استقلال خوزستان در روز باخت سایپا و خیبر خود را به رده سوم جدول رساند.
میلان، قهرمان فصل گذشته سری آ ایتالیا، در ادامه روند ناکامی‌هایش امروز در ورزشگاه سن سیرو 2-5 مغلوب ساسولو، تیم هفدهم جدول شد تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.
هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه یازدهم دی‌ماه با هفت دیدار در شهرهای مشهد، مریوان، رامسر، سیرجان، اردکان، تهران و ارومیه پیگیری شد.
روز گذشته و در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، صنعت نفت موفق شد در ورزشگاه وطنی، نساجی را شکست دهد و دومین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد.
رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی بعد از تحمل یک دوره بیماری، صبح روز پنجشنبه، ۱۷ آذرماه درگذشت. شب گذشته در شیفت دوم خدام حرم رضوی نوبت کشیک او بوده است.
مراکش در روز پایانی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 برگی جدید از تاریخ را به نام خود زد.
هلند و آرژانتین موفق شدند راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شوند و امروز، انگلیس و فرانسه به مصاف رقبا می روند.
بازی های روز دوم هفته نخست نیم فصل دوم لیگ برتر امروز برگزار می شود.
234 روز بعد از هم‌گروه‌شدن ایران با انگلیس در گروه دوم جام جهانی، بالاخره نوبت به سخت‌ترین بازی ایران در جام جهانی قطر 2022 رسید.
با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و انگلیس در ساعت ۱۶.۳۰ امروز، جهت تماشای این رویداد ورزشی ـ فرهنگی، زنگ آخر مدارس نوبت دوم شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ تعطیل خواهد بود.
شگفتی ترکیب ایران برابر انگلستان در اولین تورنمنت مهم خودش همراه با تیم ملی بزرگسالان باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران از ابتدا به میدان برود و او کسی نیست جز: علی کریمی!
گوگل روز چهارشنبه در یک رویداد هوش مصنوعی در نیویورک اعلام کرد که نمونه اولیه ابزارهوش مصنوعی جدید این شرکت، می‌تواند داستان کوتاه بنویسد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از جمع‌آوری بیش از ۲۰۰ تن زباله طی ۱۰ روز خدمت در مرز مهران توسط عوامل اجرایی و خدام منطقه ۱۱ خبر داد.
تیم ملی بانوان امروز با شگفتی آفرینی راهی فینال مسابقات کشورهای اسلامی شدند
ساخته ماریل هلر، جزو آن دسته درام‌هایی است که هرچند تحسین گروه بزرگی از منتقدین را در پی داشته، کمتر در معرض توجه عموم قرار گرفته و از این منظر با فیلمی روبه رو هستیم که می‌تواند برای تماشاگر در حکم کشف و شگفتی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ