اسپوتنیک به نقل از وزارت خارجه روسیه از گفت‌وگوی تلفنی امروز (سه‌شنبه) ۲۷ تیر ماه وزرای خارجه روسیه و ایران درباره موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اورژانس فارس گفت: اقدامات درمانی مورد نیاز برای مصدومان در محل حادثه انجام شد و ۵ مصدوم جهت اقدامات تکمیلی درمانی به بیمارستان پیوند اعضا و سوانح سوختگی امیرالمؤمنین (ع) شیراز منتقل شدند.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه با حضور در دیوان محاسبات کشور با سیداحمدرضا دستغیب رئیس کل این نهاد نظارتی دیدار و گفت وگو کرد.
سران ایران و عمان، ضمن مرور آخرین وضعیت پیشرفت اسناد همکاری امضا شده در سفرهای متقابل سران دو کشور، بر اراده تهران-مسقط برای ارتقای روابط به سطوح بالاتر و گسترش تعاملات فیمابین تاکید کردند.
با وجود بیانیه دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص جزئیات گفتگوی تلفنی میان وی و رئیس جمهور آمریکایی، یک رسانه آمریکایی، این گفتگو را در سطح «دعوت» ندانست.
صفایی گفت: افزایش ترانزیت کالا بین ایران، هند،روسیه، کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان و نیز کشورهای شاخه غربی و شرقی دریایی خزر از مسیر ایران، در دستور کار قرار دارد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در گفتگوی تلفنی با آقای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت ملی روسیه حمایت می‌کند.
نحوه اجرا و مشارکت مشترکان برق در نخستین روز اجرای طرح پاداش مشترکان خانگی برق با حضور دو تن از مدیران ارشد صنعت برق کشور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری رسانه ملی مورد بررسی قرار گرفت.
داود منظور در گفتگوی ویژه خبری ضمن تشریح جزییات برنامه هفتم گفت: با اجرایی شدن برنامه هفتم، طی ۵ سال اهداف مورد نظر در حوزه امنیت غذایی، کاهش تورم و رشد اقتصادی محقق خواهد شد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.
هینتون در ماه گذشته میلادی از گوگل استعفا کرد و پنج‌شنبه هفته پیش گفت‌وگوی مستقیمی با «ساندار پیچای»، مدیرعامل این شرکت داشت. جزئیات این گفتگو محرمانه باقی مانده است. هینتون زمانی به گوگل پیوست که این غول دنیای فناوری شرکت او و دو دانشجویش را خرید. یکی از این دانشجویان حالا به دانشمندان ارشد OpenAI تبدیل شده است.
سخنگوی کرملین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات خبر مربوط به وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه، از آمادگی مسکو برای فراهم کردن مقدمات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان خبر داد.
ملکی گفت: کانون اصلی آتش در طبقه دوم پاساژ پنج باب مغازه به وسعت ۱۰۰ متر بود که در محل مملو از مواد قابل اشتعال همچون حلال‌های تینر و بنزین و سایر لوازم بود.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بورل به صراحت به من گفت مصوبه پارلمان اروپا احساسی است و آن‌ها می‌خواستند نگرانی خود را بیان کنند.
خیراله خادمی گفت: در بخش ریلی ۵ پروژه است که مجموع این ۵ پروژه ۵۶۱ کیلومتر بوده که تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
قاضی مهرانفر گفت: طی فرآیند تشکیل پرونده و بررسی آن، محتوای پرونده در اختیار وکلای شاکیان و متهمین بوده و آن‌ها از نزدیک در جریان موضوع هستند و پرونده را مطالعه کردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ریشه حوادث اخیر در کشور را موضوعات فرهنگی دانست و با ارایه سه راهکار برای رفع مشکلات، از جلسات گفت و گوی ملی با اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۲ سخن گفت و اظهار داشت: در این جلسات بحث ما این است که سران احزاب و جریانات مختلف سیاسی با یکدیگر صحبت و مسایل را حل کنند.
رئیس جمهور کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود گسترش پیوندهای زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست.
رئیس جمهور کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود گسترش پیوندهای زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست.
خبرگزاری عربستان به جزئیات بیشتر اشاره‌ای نکرد حال آنکه پیشتر وزارت خارجه عمان از تماس تلفنی بلینکن با همتای عمانی خود خبر داد و افزود که دو طرف تمدید آتش‌بس در یمن را مورد بررسی قرار دادند.
-وزارت امور خارجه قطر یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد بن عبدالرحمن امیدواری دوحه برای رسیدن به توافق برای احیای توافق هسته‌ای عادلانه برای همگان تأکید کرده است.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به جزئیات دیدار امروز خود با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در دوحه پرداخت.
سرمربی سپاهان از جزییات دوستی با مورینیو گفت
دیرینه شناسان بریتانیایی در جریان یک کاوش، فسیل منحصر بفردی از گونه‌ای ماهی متعلق به دوران ژوراسیک را یافتند که به نظر می‌رسد قصد پریدن و رها شدن از درون صخره را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ