وزیر امور خارجه روسیه در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان از توافق حاصل شده بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط فیمابین استقبال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز از نشست باکو با نمایندگان ارامنه ساکن قره‌باغ استقبال کرد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای از تصمیم داوطلبانه سوریه در خصوص اعطای مجوز ۶ ماهه استفاده سازمان ملل از گذرگاه باب الهوی، جهت اقدامات انسان‌دوستانه، استقبال کرد.
به نظر می رسد که استقلالی ها امید چندانی به توافق با باشگاه سانتاکلارا ندارند و ممکن است محمد محبی فصل بعد را در تیم دیگری به میدان برود.
رئیس‌جمهور روسیه از عضویت ایران در سازمان شانگ‌های استقبال کرد و به ایران خوشامد گفت.
نخست وزیر هند و رئیس جمهوران روسیه و چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
رئیس جمهور ونزوئلا از پیوستن این کشور به سامانه پرداخت روسیه موسوم به «میر» خبر داد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد این کشور آماده است تا از میانجی‌گری واتیکان در بحران اوکراین استقبال کند.
هواداران روسی استقبال قابل توجهی از مصاف دوستانه تیم ملی فوتبال کشورشان برابر ایران به عمل آوردند.
در بیانیه مشترک صادره از سوی پکن و مسکو که پس از اتمام سفر دو روزه «شی جین پینگ» به مسکو صادر شد، آمده است: روسیه و چین از عادی سازی روابط میان عربستان و ایران استقبال می‌کنند.
مراسم استقبال از ناو گروه های چین و روسیه شرکت کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در منطقه سوم دریایی نداجا برگزار شد.
رئیس جمهور سوریه در گفتگو با یک رسانه روسی، سیاست های کشورهای غربی را به شدت زیر سوال برد.
مراسم استقبال از ناو گروه های چین و روسیه شرکت کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در منطقه سوم دریایی نداجا برگزار شد.
سرمربی سابق و ستاره پیشین روسیه، از تقابل با ایران و حضور در تورنمنت کافا استقبال کردند.
وزیر امور خارجه روسیه دوشنبه شب در گفت وگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه از توافق حاصل شده بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط فیمابین استقبال کرد.
وزارت امور خارجه روسیه از تمایل چین برای ایفای نقش در حل و فصل بحران اوکراین از طریق مسالمت آمیز استقبال کرد.
دقایقی قبل ویاچسلاو والودین، رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه با استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی وارد بهارستان شد.
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه امروز از آتش‌بس پیشنهادی از سوی روسیه پیرامون درگیری ها در اوکراین استقبال کرد.
هواپیمای «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه هم اکنون در فرودگاه مینسک پایتخت کشور بلاروس بر زمین نشست.
ایالات متحده آمریکا از توافق اتحادیه اروپا جهت تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه استقبال کرد.
قیمت نفت در پی سقف قیمت پیشنهادی کشورهای گروه هفت برای نفت روسیه که بالاتر از سطح قیمت معاملات جاری است و رفع نگرانی‌ها نسبت به کمبود احتمالی عرضه، به ریزش شب گذشته ادامه داد و روز پنج شنبه کاهش بیشتری پیدا کرد.
دبیرکل سازمان ملل از بازگشت روسیه به طرح غلات دریای سیاه استقبال کرد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین از بازگشت دائمی کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به نیروگاه اتمی زاپروژیا خبر داد.
فاطمی‌امین، وزیر صمت در نمایشگاه «اتوموبیلیتی» روسیه گفت: مسئولین وزارت صنعت روسیه در غرفه‌های مختلف ابراز تمایل کردند و خواستار قطعات تولید شده ایرانی بودند.
پایگاه ای بی سی اینترنشنال در خبری با عنوان «مادورو» از رزمایش نظامی مشترک با روسیه، چین و ایران به عنوان چالشی برای ایالات متحده استقبال می کند، به ذکر جزئیاتی درباره این رزمایش پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ