اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایسکو که زمانی در رئال مادرید درخشان کار می کرد ولی چند سالی است شدیدا افت کرده، بازگشتی پرفروغ به میادین داشت و بهترین بازیکن دیدار ویارئال-بتیس شد.
احمد سعادتمند حداقل تا 24 ساعت آینده به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه نمی شود ولی ممکن است این اتفاق در آینده رخ دهد.
وزیر خارجه آمریکا با طرح ادعایی واهی مدعی شد که برای بازگشت روسیه به توافق غلات تلاش همه جانبه ای را انجام داده و منتظر پاسخ مسکو به سازمان ملل است!
عارف غلامی پیش قراردادی را با یک باشگاه خارجی به امضا رسانده ولی تا پنج روز زمان دارد که در صورت توافق با استقلال، آن تفاهم نامه را باطل کند.
با صلاحدید کادر فنی، نسترن ولی زاده به تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان ملحق شد.
تونی کروس در مورد بازگشت های باورنکردنی رئال مادرید در بزرگترین بازی های فصل حرف زد.
آکادمی خداداد عزیزی که مدتی است در مشهد راه‌اندازی شده و در رده‌های مختلف کشوری و استانی تیم‌داری کرده، حالا پا به عرصه جدیدی از تیم‌داری خواهد گذاشت و در لیگ دسته اول فوتبال مشهد تیم‌داری خواهد کرد، تیمی که «آرمین رهبر» و «احسان عسکری» از مدیران آکادمی خداداد و مربی و بازیکن اسبق ابومسلم در کادر فنی‌اش حضور دارند.
در فوتبال ایران اخبار عجیب کم نداریم، برای همین معمولاً کسی از خبری شوکه نمی‌شود، ولی این بار اتفاقی در حال رخ دادن است که جذابیت خاصی دارد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید باشگاه نیوکسل بعد از بررسی جذب کریستیانو رونالدو او را گزینه‌‌ای مناسب برای تیمش تشخیص نداده و به جای او نیمار را هدف گرفته است.
تیمو ورنر که در چلسی روزهایی کابوس‌وار داشت و به کسی که پول می‌گیرد ولی گل نمی زند، معروف شده بود، حالا در لایپزیش در حال بازگشت به روزهای خودش گذشته است.
جان لوکا ویالی دیگر در سال جدید لاجوردی پوشان ایتالیا را همراهی نکرده است.
جنون در امارات. یک والی از نلسون در دقیقه ۹۷ برای آرسنال و بازگشت و برد سه بر دو مقابل بورنموث.
میسون گرین‌وود که به دلیل اتهام تجاوز بازداشت و سپس تبرئه شد با مخالفت‌های گسترده‌ای برای بازگشت به ترکیب یونایتد روبرو است ولی او ممکن است به زودی راهی لیگ ترکیه شود.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی از روند درمانی و بازگشت اللهیار صیادمنش اظهار رضایت کرد و گفت: همه بازیکنانم را دوست دارم ولی اللهیار خاص است.
وسلی گومز که در روزهای پایانی پنجره تابستانی و در اردوی ترکیه به گل‌گهر ملحق شد، هنوز نتوانسته عملکرد خوبی ارائه کند.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، این روزها به دلیل مصدومیت دور از میادین است ولی انتظار می رود برای بازی برگشت لالیگا مقابل رئال وارد ترکیب تیمش شود.
زبیر نیک نفس می‌گوید برای بازگشت به ترکیب استقلال می‌جنگد‌.
درحالیکه لیونل مسی از روز چهارشنبه به تمرین پاری سن ژرمن اضافه می‌شود دیگر ستاره بزرگ این تیم کیلیان امباپه از دیشب مرخصی‌ای یک هفته‌ای از باشگاهش گرفته است.
حال جانلوکا ویالی رو به وخامت گذاشته و با بازگشت سرطان، او در کلینیکی در شهر لندن بستری شده است.
تیته، مربی برزیل، همچنان روی حرفش است و ایمان دارد که نیمار و دانیلو به ادامه جام جهانی خواهند رسید.
در حالی که دیروز ریزش ها بعد از اغتشاشات سهمگین بود ولی امروز بازار توانست با صعود حمایت ها را برای صعود حفظ کند.
حامد پاکدل بار دیگر با پیراهن پرسپولیس به اراک بازگشت.
حامد پاکدل بار دیگر با پیراهن پرسپولیس به اراک بازگشت.
با وجود بازگشت جواد کریمی، محمدطاهر وادی با انگیزه بالایی در تمرینات حاضر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ