کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که سرمربی استقلال می‌تواند از تعطیلات لیگ استفاده کرده و نقاط ضعف تیمش را برطرف کند گفت: نباید در جام‌‍جهانی از کی‌روش انتظار صعود داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال از تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ برتر به عنوان فرصتی برای بهتر و کاملتر شدن استقلال نام برد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که استقلال و پرسپولیس از حضور در بورس هیچ سودی نبرده اند و زیان ده هم شده اند، گفت: رونالدو هم به فوتبال ایران بیاید رشد نمی‌کنیم!
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که استقلال و پرسپولیس از حضور در بورس هیچ سودی نبرده اند و زیان ده هم شده اند، گفت: رونالدو هم به فوتبال ایران بیاید رشد نمی‌کنیم!
مدافع جدید استقلال امیدوار است سال موفقی پیش رو داشته باشند.
فیفا به باشگاه‌های ایرانی بابت داشتن بازیکن در ترکیب تیم ملی در جام‌جهانی قطر، چیزی نزدیک 1.5 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
تیم سعودی مشتری سرمربی سابق استقلال شد
سعید مهری می توانست تنها یک دقیقه پس از گل عیسی آل کثیر، پیام آور شادی برای تیمش باشد.
سرپرست باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد داور دربی گفت: اصلا از قضاوت داور راضی نیستم چرا که به سود پرسپولیس گرفت.
مسابقه آلومینیوم و استقلال بارها بخاطر پرتاب مواد محترقه تحت تاثیر قرار گرفت.
به نظر می‌رسد پاکو خمس قصد دارد از دو مهاجم گلزن خود برابر سپاهان بهره ببرد.
محکومیت مربیان استقلال از سوی فدراسیون فوتبال
حسن روشن، ستاره سابق فوتبال ایران، دوباره از لفظی نامناسب علیه سرمربی فعلی استقلال استفاده کرده است.
تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به نتیجه تساوی رسید و باوجود صعود موقتی به صدر جدول، فرصت خوبی را برای ایجاد اختلاف امتیاز با پرسپولیس از دست داد.
هافبک ملوان بندر انزلی می‌گوید اگر بازی با سپاهان پیش از تعطیلات لیگ انجام می‌شد به سود این تیم بود.
در صورت عدم رفع مشکل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سال جاری، موضوع از حیطه رکن صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا خارج شده و در اختیار کمیته‌های انضباطی و اخلاق AFC قرار می‌گیرد.
مشاور حقوقی سازمان لیگ می گوید که باشگاه استقلال بابت تبلیغات محیطی، 70 میلیارد بدهکار است.
تیم فوتبال استقلال در فاصله تعطیلات لیگ برتر با چند اتفاق خود را آماده برگزاری دیدار حساس برابر گل گهر می کند که مهمترین آن شارژ مالی بازیکنان از سوی باشگاه برای ادامه مسابقات بود.
دروازه‌بان باتجربه استقلال توانست عملکرد درخشانی را از خود در مصاف با تیم ملی سنگال به جای بگذارد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی فعلی تیم فوتبال استقلال از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال به یک ماه محرومیت و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.
فردین رابط بازیکن تیم فوتبال استقلال که به کشور سوئد سفر کرده است، در آستانه امضای قرارداد با باشگاه دالکورد است.
داریوش شجاعیان، هافبک هوادار می‌گوید برای کسب قهرمانی جام حذفی و رتبه تک رقمی لیگ تلاش می‌کنند.
دقایقی قبل وقوع یک حادثه مسلحانه در خیابان طالقانی تهران به مأموران پلیس تهران بزرگ گزارش شد تا کمی بعد خبر برسد که این درگیری در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صورت گرفته و طی آن، شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مأموران و شهروندان کرده است.
در پی وقوع سیل در چهار روستای شهرستان فیروزکوه از روز پنج شنبه امداد رسانی به این مناطق آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. بیشترین خسارت در بین این مناطق مربوط به روستای مزداران است. بخش بزرگی از این روستا در اثر سیل تخریب شده و عده‌ای نیز مفقود هستند که جستجوها برای یافتن این افراد با حضور گروه‌های امدادی ادامه دارد.
یک سود شیرین و حرفه‌ای در راه جیب استقلال!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ