سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از استقرار بیش از سه هزار نفر از آتش‌نشانان در ۳۶۸ نقطه به‌مناسبت چهارشنبه پایانی سال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع امنیتی از استقرار گسترده نیروهای حشدشعبی در نوار مرزی با سوریه همزمان با تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در این منطقه خبر داد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان بر حقوق عامه زوار حسینی تاکید کرد و گفت: علاوه بر شعبه کشیک آبادان نیز شعب کشیک دادسرا و دادگاه در خرمشهر و مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شود.
ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای از استقرار میز خدمت جهت پذیرش مدارک جامانده داوطلبان آزمون استخدامی خبر داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
نخستین محموله گاز مایع گرم (ال‌پی‌جی) همسو با شکست تحریم‌های ظالمانه و گسترش صادرات کشور، در اسکله شماره ۷ پالایشگاه آبادان بارگیری شد.
توکلی به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان ماموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیرو‌های اورژانس مراجعه کردند که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی‌حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.
فرماندهی کل نیروهای مسلح لهستان امروز با طرح ادعایی واهی علیه مینسک، از استقرار تک تیراندازهای این کشور در مرز بلاروس خبر داد.
ساوجبلاغ با توجه به وضعیت طبیعی و اقلیمی یکی از غنی‌ترین شهرستان‌های استان البرز از حیث وجود آثار باستانی است که وجود تپه‌های متعدد در بخش‌های مختلف این شهرستان موید این ادعاست که این دشت دارای پراکندگی استقراری در تپه مختلف از هزاره هفتم تا دوران اسلامی است.
اعتراضات سراسری مردم فرانسه در واکنش به  کشتن بی‌‏رحمانه یک نوجوان ۱۷ ساله توسط پلیس همچنان ادامه دارد و مقامات فرانسوی هم می‌گویند با قدرت با این اعترضات مقابله خواهند کرد.
بیش از ۴۵ هزار افسر پلیس فرانسه در سرکوب اعتراضات این کشور مشارکت دارند.
یک محل استقرار در هزاره اول پیش از میلاد در محوطه تاریخی سد اشنویه کشف شد.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: دهکده های فناوری بخش کشاورزی، ظرفیت استقرار ۲ هزار شرکت دانش بنیان را در خود دارد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از استقرار دست‌کم سه هزار و ۲۰۰ نظامی در مناطق مختلف اراضی اشغالی و آماده‌باش سامانه گنبد آهنین در قدس از ترس واکنش مقاومت به برگزاری مراسم راهپیمایی پرچم خبر دادند.
در سایه حملات رژیم‌صهیونیستی علیه نوار غزه و تنش در قدس اشغالی، رسانه‌ها از استقرار ۲ هزار و ۳۰۰ تن از نیروهای پلیس این رژیم در قدس خبر دادند.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت:۵۰ هزار نفر از نیروهای جوانان و داوطلبان هلال احمر در ابتدای شهرها و به خصوص ۳۰ کیلومتری شهرها مستقر هستند.
رئیس سازمان اورژانس کشور از استقرار نیروهای این سازمان در ۳۰ کیلومتری شهرها خبر داد و گفت: ۲۶ هزار نفر نیروی انسانی در کنار عزیزان در طرح نوروزی حضور دارد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از استقرار بیش از سه هزار آتش‌نشان در ۳۶۸ نقطه به‌مناسبت چهارشنبه پایانی سال خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از استقرار چند ماشین لباسشویی صنعتی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبر داد.
وزیر کشور گفت: تقریباً بیش از ۲۰ هزار چادر میان زلزله‌زدگان شهرستان خوی توزیع شد و بیش از ۴۵ کمپ نیز برای استقرار مستقر شد.
افزایش ۲ برابری مصرف گاز طی هفته گذشته،تغییر الگوی کشت راه نجات از بحران آب و استقرار کشتی اوشنیک درعسلویه/ تولید گاز از فاز ۱۱ در زمستان از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
در حال حاضر بیش از ۱۸ هزار مدرسه غیردولتی در کشور پذیرای بیش از یک‌میلیون‌و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز است که در مناطق تهران در حدود ۱۸۰۰ مدرسه غیردولتی، نمونه‌دولتی و شاهد استقرار یافته است.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۱۶۳ موکب سلامت و بیش از ۵ هزار و ۳۰ نفر از کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند.
ستاد توسعه فناوری­های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری اعلام کرد اولین سامانه نمک‌زدایی بدون پساب در محل چاه اکتشافی شماره ۳ استان سیستان و بلوچستان مستقر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ