ساوجبلاغ با توجه به وضعیت طبیعی و اقلیمی یکی از غنی‌ترین شهرستان‌های استان البرز از حیث وجود آثار باستانی است که وجود تپه‌های متعدد در بخش‌های مختلف این شهرستان موید این ادعاست که این دشت دارای پراکندگی استقراری در تپه مختلف از هزاره هفتم تا دوران اسلامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساوجبلاغ- کلاس مربیگری درجه c فوتبال آسیا در شهرستان ساوجبلاغ پس از ۱۳ روز به پایان رسید.
ساوجبلاغ- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با اقدمات صورت گرفته توسط مجموعه‌های دانش‌بنیان آلایندگی خودرو زیر ذره‌بین بازرسی کیفیت قرار گرفت.
منابع محلی از مشاهده یک قلاده پلنگ در روستای آجین‌دوجین واقع در منطقه ییلاقی کردان در شهرستان ساوجبلاغ خبر می‌دهند.
ساوجبلاغ- رئیس سازمان بازرسی کل با تأکید بر لزوم توجه به حبس زدایی گفت: پیشگیری از تصرف اراضی در دستور کار باشد.
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به «مهستان» را که بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری تصویب شده بود، ابلاغ کرد.
بر اساس اعلام ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان، شاخص بر خط کیفیت (ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون) در شهرستان کرج ۱۶۲، اشتهارد ۱۵۲، فردیس ۱۶۶، ساوجبلاغ ۱۷۱ و نظرآباد ۱۵۴ قرار دارد.
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: تعهدات عمومی دولت باید به صورت شفاف در بودجه ارائه شود و واقعی کردن منابع و مدیریت مصارف شفاف باشد.
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس گفت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره قائم ۱۰۰ و شلیک موفق پدافند باور ۳۷۳ اقتدار آفرین و باعث افتخار ملی بود.
رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به صدور رای قطعی پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو با ۶۷۰ شاکی در ساوجبلاغ گفت: «حسین سامانی پور» متهم اصلی در این پرونده ضمن سوءاستفاده از اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار، با ادعای غیرواقعی تهیه و تحویل خودرو به قیمت کارخانه، وجوهی را از مردم اخذ و با وعده تحویل چند ماهه، با وجوه اخذ شده فعالیت‌های دیگر اقتصادی انجام می‌داد.
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا باید تحریم‌ها را نه در زبان و روی کاغذ بلکه در عمل لغو کند و ما هم باید راستی آزمایی کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ