جفرسون لرما، هافبک بورنموث، معتقد است امشب جبران شکست 2-5 بازی رفت و صعود لیورپول به دور بعد لیگ قهرمانان در برنابئو دور از دسترس نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صفحات OLED با استفاده از فرایندی موسوم به «تاب‌کاری لیزر اگزایمر» (ELA) تولید می‌شوند. در این فرایند لایه‌ای از سیلیکون آمورفوس با استفاده از یک لیزر پالسی به سیلیکون پلی‌کریستالین تبدیل می‌شود تا ارتباطات رسانای میکروسکوپی شکل بگیرند. این ارتباطات همه پیکسل‌های نمایشگر را به یکدیگر وصل می‌کنند.
تیم ملی جوانان والیبال ایران امروز در فینال مسابقات قهرمانی جهان به میدان می‌رود.
زین الدین زیدان سخت دلتنگ روزهای مربیگری‌اش است ولی اطمینان دارد که دوباره به نیمکت باز خواهد گشت.
با توجه به گزارش‌های اخیر درباره احتمال بالای انتقال لیونل مسی به اینترمیامی، به نظر می‌رسد با توجه به شرایط نه چندان خوب باشگاه آمریکایی، لئو در آمریکا ماموریتی دشوار خواهد داشت.
در فاصله حدود دو هفته مانده تا آغاز لیگ ملت ها تیم ملی والیبال تمرینات خود را برای حضور قدرتمند در این تورنمنت ادامه می دهد.
مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: جدا از اتفاقاتی که برای استقلال در طول فصل افتاد بیشترین ضربه را تغییر مدیریت به این تیم زد.
مربی گل‌گهر سیرجان از انگیزه و آمادگی بازیکنان این تیم برابر پرسپوليس خبر داد.
توماس توخل نسبت به جبران شکست 3-0 بازی رفت برابر سیتی ناامید نیست و گفت که حاضرند جانشان را بدهند تا صعود کنند.
سرمربی سپاهان می‌گوید خوب نیست که تصمیمات داوری به گونه ای باشد که یک تیم سود کند و تیم دیگر ضرر کند.
یورگن کلوپ مدام در صحبتهای دیشب روی یک جمله تاکید داشت اینکه شانس آنها یک درصد بیشتر نیست و آنها در همین محدوده تمام تلاش خود را می‌کنند.
یورگن کلوپ ضمن تمجید از قدرت رئال مادرید گفت که شکست دادن این تیم و رفتن به دور بعد امکان‌پذیر است.
استقلال مهیای بازی پنجم در دور برگشت با تیم پیکان می شود اما هنوز بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه نشده است.
گابریل کالدرون در گفت‌وگو با روزنامه الریاضیه عربستان، درباره حضور احتمالی لیونل مسی در لیگ این کشور صحبت کرده است.
پیوتر زیلسنکی، هافبک تیم ملی لهستان، کسب پیروزی مقابل فرانسه را دور از دسترس نمی داند.
سرمربی تیم ملی کامرون می گوید که از اونانا خواسته ام صبر کند تا ببینم آیا قرار است با ما بماند یا خیر.
مربی کامرون با وجود شکست امروز برابر سوئیس و دو بازی سخت پیش رو برابر برزیل و صربستان از صعود به دور بعد جام جهانی ناامید نیست.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان شاغل در اروپا به تازگی می‌خواهند به بقیه ملی پوشان بپیوندند، گفت: آنها نیاز به هماهنگی دارند تا بتوانند با سایر بازیکنان به وحدت تاکتیکی برسند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کار تیم ملی در جام جهانی سخت است گفت: با این که حریفان قدرتمندی داریم اما صعود از مرحله مقدماتی غیرممکن نیست و باید با تمرکز بازی کنیم.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از هانیه رستمیان که اولین سهمیه المپیک پاریس را در رشته تیراندازی کسب کرده است،  تجلیل کرد.
کارشناس فوتبال ایران مدعی است کار شاگردان کارلوس کی‌روش برای صعود غیرممکن نیست اما سخت خواهد بود.
سرمربی تیم جوانان ایران با اشاره به دعوت برخی بازیکنان این تیم به اردوی تیم بزرگسالان، آن را یک اتفاق مثبت و ویژه از سوی کارلوس کی‌روش می‌داند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازی‌های سختی در مرحله مقدماتی جام جهانی داریم اما می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم، گفت: صعود به مرحله بعد سخت است اما امکانش وجود دارد.
همان گونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه‌های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه‌های این گونه جوامع است؛ لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد، این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند.
همانگونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه های اینگونه جوامع است لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ