اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فینال کافا ایران در مالکیت و تعداد پاس ها تیمی به مراتب بهتر از میزبان بود و در نهایت مزد برتری خود را با گل سردار آزمون گرفت و قهرمان شد.
سردار آزمون در شب تساوی بایر لورکوزن مقابل یونیون سن‌ژیلوا، از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد، پاس گل تساوی تیمش را به نام خودش ثبت کرد و از «هواسکورد» نمره ۶.۳ گرفت.
مهدی ترابی با یک گل و یک پاس گل ستاره تیمش مقابل تراکتور لقب گرفت.
ملی‌پوش ایرانی فاینورد یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل خرونینگن است.
مهاجم ایرانی السیلیه در جریان شکست تیمش مقابل السد ۸۷ دقیقه در زمین بود.
گلزن پرسپوليس در جدال با سپاهان از ثانیه‌های دراماتیک خود در نقش جهان می‌گوید.
میلاد زکی‌پور در دقیقه 48 با ارسال سریع و محکم خود زمینه‌ساز گل به خودی محمد نژادمهدی شد.
ثبت سه گل و یک پاس گل به خوبی نشان‌دهنده این موضوع است که سهرابیان چه مهره مهمی برای گل‌گهر به شمار می‌رود.
نمایش ترابی درحالی تحت تاثیر اخراج قرار گرفت که روی گل پنجم یک پاس عالی داد و در کل بازی هم مثل همیشه موثر و کارساز بود.
احسان پهلوان تعویض طلایی جواد نکونام لقب گرفت و توانست سازنده گل تساوی تیمش باشد.
فوق ستاره آلبی سلسته در دیدار مقابل کرواسی به دو اتفاق مهم درآستانه فینال رسید.
هیچ بازیکنی در تیم ملی فرانسه به اندازه آنتوان گریزمان پاس گل نداده و او از این حیث بالاتر از زیزو و تیری آنری قرار گرفت.
در میزان مالکیت و هم چنین تعداد پاس ها ولز تیم بهتری بود اما در تدارک حمله تیم کارلوس کی روش بهتر بازی کرد و در نهایت مزد خود را با دو گل گرفت.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال امروز در شرایطی تهران را به مقصد کشورش ترک کرد که دغدغه هایش در خط حمله به حداقل رسید.
طارمی در مجموع گل و پاس گل بعد از امباپه در رتبه دوم و بالاتر از مسی و صلاح قرار گرفته است.
ستاره سمت راست سپاهان یک روز رویایی دیگر در را در ترکیب سپاهان دنبال می‌کند.
نمایش درخشان و پاس گل ستاره ایرانی فاینورد برای جلوگیری از باخت سنگین این تیم کافی نبود.
لوئیس سوارز بامداد امروز برای ناسیونال یک گل زد و یک پاس گل داد تا به بهترین شکل مهیای بازی با پنیارول در ال‌کلاسیکوی فوتبال اروگوئه شود.
در این استوری گل یاسین سلمانی به استقلال با گل لیونل مسی که با پاس امباپه به ثمر رسید مقایسه شده و شباهت‌های آن مورد توجه قرار گرفته است.
سعید صادقی با ۱۴ پاس گل آقای پاس گل فصل گذشته و رکورددار پاس گل لیگ برتر شد و حتی لقب دی‌بروینه (ستاره بی بدیل خط میانی منچستر سیتی و تیم ملی بلژیک) را از رسانه‌ها گرفت!
انتقال رایگان شیری به فولاد، امکان فروش صالح حردانی به استقلال و پاس گل حردانی در دربی؛ سه پرده از مسیری که قهرمانی را از پرسپولیس گرفت‌.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.
ماجرای رامین و استقلال با گرفتن پیراهن یادگاری از فرهاد مجیدی آغاز و با گل و پاس‌گل در دربی پایان یافت.
ماجرای رامین و استقلال با گرفتن پیراهن یادگاری از فرهاد مجیدی آغاز و با گل و پاس‌گل در دربی پایان یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ