انگلیس بودجه دفاعی و نظامی خود را برای دو سال آینده 6 میلیارد دلار افزایش داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیتر هووتن، عضو انگلیسی هیئت مدیره لیگ فوتبال عربستان، می‌‌گوید باشگاه‌های این کشور به جذب بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال ادامه خواهند داد.
حمید مطهری می‌گوید قهرمانی در تورنمنت کافا، یک تمرین برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بوده است.
دولت انگلیس در ادامه کمک‌های نظامی و غیر نظامی به اوکراین، از تخصیص ۲۵ میلیون پوند(حدود ۳۲ میلیون دلار) با هدف تقویت امنیت سایبری این کشور خبر داد.
احتمالا رسیدن سیتی به سه گانه در پایان این فصل و بودجه نیوکسل برای تقویت تیم در این تابستان، سوژه‌های اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس است.
نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در سالهای آتی خبر داد.
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید دلیل بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 کم گل خوردن مقابل آمریکا و انگلیس بوده است!
معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بخشی از نیرو‌های مسلح رسمی و قانونی کشور بوده و هرگونه اقدام علیه آن، اقدام علیه نظام و حاکمیت ایران به حساب آمده که قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند.
علیرضا اکبری به جرم افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق انتقال اطلاعات به اعدام محکوم شد.جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی هایی به برخی دستگاه های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود
«وینستون چرچیل» سیاستمدار انگلیسی، به دلیل سیاست های جنجالی اش همچنان در انگلیس مطرح بوده است، اما تصویری از وی بیشتر در خاطره ها باقی مانده است.
نشریه تلگراف در گزارشی نوشت که انگلیس در بحبوحه تورم فزآینده، قصد دارد تا بودجه دفاعی خود در سال ۲۰۲۴-۲۰۲۵ را افزایش دهد.
مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم در بازی نخست جام جهانی برابر انگلیس دنبال تساوی بوده است، گفت: ممکن است به خاطر گل‌های این بازی در کتاب رکوردها باشیم!
دکلن رایس معتقد است که انگلیس در دو بازی اخیر خود در جام جهانی بی‌نقص بوده است اما احساس می‌کند که اعتباری را که شایسته آن است دریافت نمی‌کند.
یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان معتقد است که انگلیس تا به اینجا بهترین تیم جام جهانی قطر 2022 بوده است.
کنعانی گفت: انگلیس و برخی از کشور‌های اروپایی که می‌بایست بواسطه اقدامات ضد بشری شان علیه ملت ایران پاسخگو بوده و در مجامع بین المللی مسئول شناخته شوند، بی شک فاقد هر گونه صلاحیت اخلاقی برای طرح ادعا‌ها و اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
جود بلینگهام می گوید که به دلیل افزایش آدرنالین پس از گلزنی برابر ایران، تا صبح بیدار بوده است.
پیروزی پرگل تیم ملی انگلیس برابر ایران با واکنش‌های زیادی در این کشور روبرو بوده است.
پلیس انگلیس امروز اعلام کرد که حمله به مرکز جدید مهاجرت در شهر «دوور» با انگیزه «تروریستی» بوده است.
ریشی سوناک 42 ساله که در رقابت انتخاباتی قبلی رقیب «لیز تراس بود» نخست وزیر مستعفی انگلیس بوده و از او شکست خورد، این بار اصلی‌ترین شانس برای نخست‌وزیری به شمار می‌رود.
روابط عربستان سعودی و انگلیس همواره دچار تنش بوده، اما این اتحاد نامقدس اکنون با آزمونی سخت مواجه است؛ هر چند انگلیس در صورت اجبار به انتخاب، همیشه با «عمو سام» (آمریکا) همراه می‌شود.
نظام اجتماعی کشور ما مبتنی بر حرمت نگهداشتن ولی خداست، به همین خاطر است دشمنان اسلام به خصوص انگلیس بارها در طول تاریخ به دنبال حرمت شکنی از دین و اولیای خدا بوده است.
ضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به نقش برجسته انگلیس و ملکه این کشور در جنایات کشورهای غربی علیه ایران گفت: ملکه انگلیس خباثتش را طی ده‌ها سال علیه ملت ما نشان داده است.
تغییر سیستم «سلطنت به جمهوریت» همواره یکی از مطالبات بخشی از مردم به ویژه جوانان انگلیس بوده و در ادوار مختلف تاری این مطالبه از سوی گروههای سیاسی و اجتماعی پیگیری شده است.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک شهروند این کشور که عضو گروه تروریستی داعش بوده را هنگام بازداشت از ترکیه در فرودگاه «لوتون» لندن بازداشت کرده است.
نخست وزیر سابق انگلیس خواستار اختصاص بودجه اضطراری برای جلوگیری از فقر شدید زمستانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ