اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب که با پیروزی النصر مقابل الهلال به پایان رسید، بین تالیسکا مهاجم النصر و علی البلیهی بازیکن الهلال درگیری فیزیکی رخ داد. در فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب، کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر پس از به ثمر رساندن گل تساوی در ۹۰ دقیقه قانونی بازی، در وقت اضافه گل پیروزی را نیز وارد دروازه الهلال کرد.
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
در میان صدای شلیک گلوله و غرش هواپیما‌های جنگی گروهی از جوانان سودانی در حال بازی فوتبال در یک زمین خاکی در خارطوم پایتخت سودان هستند. سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان با نیرو‌های پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در خارطوم و سایر شهر‌های شمال و غرب کشور بوده است. تاکنون چندین بار آتش‌بس در سودان اعلام شده، اما طرف‌های درگیر بطور مداوم آن را نقض می‌کنند. درگیری‌های اخیر سودان تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ کشته برجای گذاشته و سازمان ملل اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار سودانی به کشور‌های همسایه پناه برده‌اند.
طلایی پوشان اصفهانی اعتقاد داشتند بازیکنان الریان قطر در بازی با الکاظمه کویت از عمد شکست خوردند تا سپاهان حذف شود و دو تیم قطری و کویت به نیمه نهایی صعود کنند! -در چارچوب رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا
طلایی پوشان اصفهانی اعتقاد داشتند بازیکنان الریان قطر در بازی با الکاظمه کویت از عمد شکست خوردند تا سپاهان حذف شود و دو تیم قطری و کویت به نیمه نهایی صعود کنند! -در چارچوب رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا
وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: در درگیری که در مرز سیستان و بلوچستان صورت گرفت، پاسخ مقتضی به مرزبانان افغانستانی داده شد. درگیری مختصری بود و برطرف شد، مذاکراتی هم با طرف طالبانی صورت گرفت، در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و مرز آرام و باز است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
کریستیانو رونالدو پس از بازی مقابل الشباب کار عجیبی کرد.
در شرایطی که هنوز چند ساعت تا آغاز بازی نساجی و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر باقی مانده، سکوهای ورزشگاه وطنی قائمشهر پر شده است. این موضوع باعث شده درگیری‌هایی هم بین هواداران دو تیم به وجو بیاید.
درگیری لفظی رونالدو ستاره النصر با بازیکن حریف در پایان بازی دیشب که به تساوی کشیده شد.
در یک بازی فوتبال در لیگ دو فوتبال ایران داور با نشان دادن کارت قرمز به دو بازیکن باعث درگیری و دعوا شد به طوری که تماشاچیان هم وارد زمین بازی شدند.
رامین رضاییان پس از پایان بازی به سمت جایگاه بانوان رفت و پیراهن خود را به نشانه قدردانی اهدا کرد. پس از این اقدام رضاییان درگیری کوتاهی بر سر تصاحب پیراهن این ملی پوش در جایگاه زنان ایجاد شد.
در یک مسابقه در همدان بین دو تیم در دقیقه پایانی بازی کادر فنی و هواداران با چاقو و قمه به سمت هم حمله ور شدند.
محمود فکری خطاب به نیمکت آبی‌ها: برو بشین جادوگر!
کاپیتان سابق رئال و مدافع پاری سن ژرمن رفتار زشتی با عکاس ورزشی بعد از بازی با بایرن داشت.
بازی دو تیم گواناکاستکا و لیبریا در لیگ فوتبال کاستاریکا پس از درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم به طور موقت متوقف شد.
ناظر دیدار تیم‌های کود گلفام لیتیکوه آمل و مس کرمان در لیگ دسته یک در مورد درگیری فیزیکی این تیم‌ها در جریان بازی سوم دور یک چهارم نهایی توضیحاتی ارائه داد.
یک بازی بسکتبال در لیگ دسته دوم پورتوریکو، به درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم پایان یافت. در آخرین لحظات پایان بازی خاویر تورس بازیکن آجونتاس به صورت یکی از بازیکنان سالیناس مشت زد. در حالی که بازیکنان هر دو تیم ضربات خود را رد و بدل می‌کردند، هواداران به سرعت به زمین هجوم می‌بردند.
امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از بازی با هلند با نیمکت نشینان حریف درگیری لفظی داشت.
ساموئل اتوئو بعد از پایان بازی دیشب برزیل و کره جنوبی درگیری عجیبی با یک فیلمبردار داشته است.
درگیری البلیهی بازیکن شماره پنج عربستان با لیونل مسی در بازی روز گذشته عربستان و آرژانتین مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
در جریان بازی فوتبال بین دو تیم دانشگاه ایالتی لوئیزیانا و دانشگاه می‌سی‌سی‌پی دو بازیکن با یکدیگر به شدت درگیر شدند. این حادثه بین مایا گوردون و رمزی دیویس که در حال تلاش برای گرفتن توپ بودند رخ داد و دو بازیکن در جریان نزاع شدید به یکدیگر مشت زدند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
منچستر یونایتد دومین بازی فصل را هم واگذار کرد. این شکست با حاشیه‌ای دیگر از درگیری رونالدو سرمربی هلندی تیم همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ