در یک مسابقه در همدان بین دو تیم در دقیقه پایانی بازی کادر فنی و هواداران با چاقو و قمه به سمت هم حمله ور شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب که با پیروزی النصر مقابل الهلال به پایان رسید، بین تالیسکا مهاجم النصر و علی البلیهی بازیکن الهلال درگیری فیزیکی رخ داد. در فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب، کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر پس از به ثمر رساندن گل تساوی در ۹۰ دقیقه قانونی بازی، در وقت اضافه گل پیروزی را نیز وارد دروازه الهلال کرد.
فیلم حمله یک فرد روحانی به یک زن در روستای ششلو از توابع شهرستان لنگرود گیلان به شکلی گسترده در فضای مجازی بازتاب یافت.
گرفتن یک مار پیتون 5.79 متری در فلوریدا آمریکا رکورد زد.
کمیته مرکزی گروهک «کومله زحمتکشان کردستان» نیز با صدور بیانیه‌ای از حمله عناصر گروهک «کومله زحمتکشان انقلابی کردستان» به مراکز آموزش و اردوگاه‌های خود خبر داد. در این بیانیه آمده است که آن‌ها با تک تیرانداز به سمت عناصر این گروهک شلیک کرده و طی آن دو تن به نام‌های «سامان ابراهیمی» و «هیوا صادقی» کشته شده‌اند.
اختلاف بر سر شمارش آرا در حدی است که حتی منجر به درگیری بین مرتضی محمود وند نماینده خرم آباد و مهدی عیسی زاده نماینده میاندوآب شد.
در شرایطی که هنوز چند ساعت تا آغاز بازی نساجی و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر باقی مانده، سکوهای ورزشگاه وطنی قائمشهر پر شده است. این موضوع باعث شده درگیری‌هایی هم بین هواداران دو تیم به وجو بیاید.
صحنه عجیب و هولناک از درگیری گرگ با جن یا حتی یک نیروی ماورایی در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.
شهرداری گرگان در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا برابر الریاضی لبنان در تهران با نتیجه ۸۷ بر ۷۹ شکست خورد.
صحبت‌های شاهدان عینی حاضر در صحنه از لحظه درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
در این درگیری هردو شرور مسلح به سلاح سرد بوده اند و وی را از ناحیه قفسه سینه، قلب و پشت سر مضروب می‌نمایند. لازم به ذکر است هردو ضارب دارای سوابق شرارت و فساد اخلاقی بوده به طوریکه در سوابق یکی از ایشان دستگیری به جرم قتل نیز وجود دارد. ضاربان بلافاصله پس از واقعه توسط نیرو‌های انتظامی دستگیر و بازداشت شده اند.
تصویری از دربی پایتخت منتشر شده که نشان دهنده تلاش سیدحسین حسینی گلر استقلال برای رها کردن یک تماشاگر نوجوان از دست ماموران است.
دوسگ برای محافظت از یک کودک با یک مار درگیر می‌شوند را در این ویدیو مشاهده کنید.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جریان یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در دستور رسیدگی به حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها خطاب به یک عضو شورا گفت: آقای صادقی شما گفتید منطقه یک نزدیک خانه ماست من را در این منطقه بگذارید. احمد صادقی نیز گفت: شما روزه هستید من کی چنین حرفی را زدم.
هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی صد‌ها نفر زخمی شدند.
رامین رضاییان پس از پایان بازی به سمت جایگاه بانوان رفت و پیراهن خود را به نشانه قدردانی اهدا کرد. پس از این اقدام رضاییان درگیری کوتاهی بر سر تصاحب پیراهن این ملی پوش در جایگاه زنان ایجاد شد.
رسانه‌های لبنانی از درگیری نیروهای امنیتی این کشور با شهروندان معترض به اوضاع اقتصادی که قصد ورود به مقر نخست‌وزیری را داشتند، خبر دادند.
تصاویر هوایی از درگیری نیروهای اوکراینی و روس در باخموت، نشان از این است که؛ نبرد شدیدی سرتاسر این شهر با جولان نفربر ها و تانک ها در شهر در جریان است.
ویدئویی از درگیری شدید مردم با سارقان موبایل در شبکه های اجتماعی پربیننده شده است.
رسانه‌های اسرائیل تصاویری از درگیری در نشست کمیته قانونگذاری کنست این رژیم منتشر کردند. تصاویری که رسانه‌های اسرائیلی منتشر کردند درگیری بین اعضای کمیته قانونگذاری کنست را نشان می‌دهد که در آن، نمایندگان مخالف علیه کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو فریاد می‌زدند: «ننگ». این درگیری در پی تلاش نمایندگان وابسته به کابینه ائتلافی نتانیاهو برای تغییر در قوانین قضایی اسرائیل آغاز شد. تغییراتی که کابینه نتانیاهو قصد دارد در قوانین قضایی ایجاد کند، به کنست اجازه می‌دهد با رای اکثریت نمایندگان، احکام قضایی دادگاه عالی اسرائیل را باطل کند. مخالفان می‌گویند این تغییرات، فساد را بیشتر می‌کند.
کلیپی از درگیری بازیکنان دو تیم النصر و الیمامه در لیگ فوتبال زنان عربستان منتشر شده است. در این دیدار تیم زنان النصر ۳ بر ۲ الیمامه را شکست داد. نیمه اول با برتری الیمامه با ۲ گل به پایان رسید و در نیمه دوم النصر با ۳ گل به برتری رسید.
چندین تظاهرکننده سعی می‌کنند روی صحنه‌ای که قرار بود سیریل رامافوسا رئیس جمهور آفریقای جنوبی سخنرانی سالانه خود را در مورد وضعیت کشور انجام دهد، حاضر شوند. نیرو‌های امنیتی پیش از آن تظاهرکنندگان مراسم را به هم زدند آن‌ها را به بیرون هدایت کردند. معترضان خواستار استعفای رئیس جمهور آفریقای جنوبی و همچنین پایان قطعی برق در این کشور شدند. ۶۰ میلیون نفر در آفریقای جنوبی ساعت‌ها در روز بدون برق می‌مانند.
مار درختی ابتدا چند ضربه به آفتاب پرست می زند و به نظر می رسد که زهرش را وارد بدن حیوان نگون بخت می کند. آفتاب پرست هم البته تسلیم محض نیست و به مبارزه با شکارچی خود بر می خیزد.
ویدئویی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به زندان اوین است. اما تاکنون هیچ مقام رسمی توضیحی در این رابطه نداده است.
سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان از شهادت یک مامور فراجا در درگیری با اشرار مسلح در استان خبر داد و گفت: در این درگیری شش نفر از اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ