بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو شاهین که قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۸ دی عرضه شود را ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پسر جوان می‌گوید قصد داشت دعوای دوستانش را پایان دهد که خودش ناگهان مرتکب قتل شد.
ساکت الهامی خاص‌ترین روزهای مربیگری خود را سپری می‌کند؛ او در بازی گذشته تیمش مقابل هوادار هم بسیار آرام بود.
وزیر امورخارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ژاپن دیدار و گفتگو کرد.
انقراض زدایی مولکول ها از نگرانی اخلافی مشابه انقراض زدایی یک گونه رنج نمی برد نگرانی ای مشابه آن چه در مورد دودوها یا ماموت های پشمالوی احیا شده وجود دارد این که حتی اگر آنان بتوانند زنده بمانند در دنیای امروز بدبخت خواهند بود. با این وجود، در سطح فلسفی مشخص نیست که ما باید چگونه درباره تلاش ‌ها برای احیای مولکول‌هایی فکر کنیم که در حال حاضر در موجودات زنده وجود ندارند. برای مثال، آیا مولکول های منقرض شده برای ثبت اختراع واجد شرایط هستند؟
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، اهداف زمینی توسط پهپاد های بمب افکن کرار با شلیک بمب‌های ۵۰۰ پوندی، با موفقیت منهدم شدند.
ستاره‌ سال‌های گذشته بسکتبال ایران، در صحبت‌هایی بی پرده از شرایط بسیار بد بسکتبال ایران صحبت کرد و دلیل این شرایط را هم بی‌برنامگی و صرفا استفاده کننده بودن فدراسیون ‌های قبلی دانست.
دفتر روابط خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای حادثه موهن به آتش کشیدن قرآن کریم در پایتخت سوئد را محکوم کرد و خواستار منع تشدید شرایط در پی این رخداد شد.
آیا مغز انسان می تواند خود را بازسازی کند؟ و آیا می توان از این ظرفیت بازسازی در طول پیری یا در شرایط تخریب عصبی استفاده کرد؟ این پرسش ‌ها مدت‌های مدیدی موضوع بحثی شدید در جامعه علوم اعصاب بوده اند.
زیباکلام درباره تغییرات لازم برای مشارکت نیروهای سیاسی در انتخابات گفت: در قدم نخست جریانات سیاسی واقع‌گرا، معتدل و میانه‌رو جملگی باید به این نقطه برسند که در شرایط فعلی صحبت از انتخابات به چه معناست؟ تنها علی لاریجانی نیست که باید به این نقطه برسد که انتخابات بی‌معنی است. افرادی مانند باهنر، ‌احمد توکلی و بسیاری از بزرگان اصولگرا نیز باید به این نقطه برسند که انتخابات چه معنا و مفهومی دارد و تنها جبهه پایداری و یک‌سری از گروه‌های تندرو هستند که همچنان امید به صندوق رای دارند
یک خادم ملت باید ۵۰ درصد از ارزش هدیه‌ای را که می‌خواهد نزد خود نگه دارد، پرداخت کند. من از درآمد آن برای تعمیر آسفالت خیابان روبه‌روی خانه‌ام استفاده کردم که در شرایط بسیار نامناسبی بود. باید از دو نفر از سران دولت پیشین، نواز شریف و آصف‌علی‌زرداری نگرانی داشته باشید که در واقع چنین هدایایی را دزدیدند.
‌لاسجردی با توجه به اینکه فضای کلی خاورمیانه در حال حاضر به‌سمت آرامش، روش‌های مسالمت‌آمیز و گفتگو‌های سیاسی حرکت می‌کند، معتقد است که نتانیاهو در تلاش است تا رفتاری خلاف جهت فضای عمومی منطقه در پیش بگیرد؛ مانند استفاده از سلاح و روش‌های قهر‌آمیز علیه همسایگان. او گفت: «لذا در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که حمله به کشور همسایه توسط رقبای نتانیاهو به‌عنوان عامل چالش با دولت او تلقی خواهد شد و حتی در منطقه نیز چالش‌ها و اعتراضاتی را علیه اسرائیل رقم می‌زند چنان‌که در حال حاضر نیز برخی کشور‌های همسایه مانند فلسطین، لبنان و جهان عرب در این حوزه اعلام موضع کرده‌اند.»
بورس تهران در جریان معاملات روز قبل همچنان با افت همراه بود و در نهایت کار خود را با یک کاهش ۰.۶۷ درصدی به پایان رساند، شاخص هم‌وزن نیز شرایط نسبتا مشابهی را دنبال کرد و ۰.۷ درصد از ارتفاع خود را از دست داد. امروزدر آخرین روز معاملاتی هفته بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟
با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی کشور پیش‌بینی مسیر آتی کسب درآمد دولت دور از ذهن نبوده و با نگاهی اجمالی به لایحه بودجه‌ می‌توان به این نکته پی‌‌برد که درآمدهای دولت با توجه به موارد اعلامی در بودجه‌۱۴۰۲ حدود ۴۰‌درصد رشد کرده‌است. البته باید به این نکته توجه داشت که با تغییرات عمده در اعداد و ارقام بودجه ‌هر سال‌ نسبت به سال‌گذشته، بازار سرمایه به تغییرات عکس‌العمل نشان داده و برخی صنایع با رشد و برخی دیگر با افت همراه می‌شوند.
‌ آئین کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی و جرایم غیرعمد با حضور اژه‌ای برگزار شده و مقرر شد در هراستان به عدد عمر شهید سلیمانی، حداقل ۶۳ زندانی واجد شرایط آزاد شوند.
شورای عالی نظام پزشکی اعلام کرده «این‌که در شرایط غیرجنگی ‌و فارغ از بلایای طبیعی، هیچ دارویی برای کاهش تب و عفونت کودکان در دسترس نباشد، توجیه‌پذیر نیست.»
مجید جلالی معتقد است که در شرایط اجتماعی فعلی تاثیرگذاری کی‌روش در تیم ملی بالاست.
مجید جلالی معتقد است که در شرایط اجتماعی فعلی تاثیرگذاری کی‌روش در تیم ملی بالاست.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تعیین شرایط سرپرست موقت برای مؤسسه‌های اعتباری، بر ضرورت انتخاب افراد خبره بانکی و صاحب صلاحیت و همچنین با تجربه مدیریت ارشد بانکی تاکید کردند.
بانک ملی ایران در جدیدترین شرایط پرداخت تسهیلات به مشتریان خود ‌، با هدف پاسخگویی مناسب جهت رفع نیازهای مالی مشتریان و تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات، طرح تسهیلاتی «کارگشای ملی» را تدوین و ارائه نموده است.
زلنسکی گفت: با روس‌هایی تسلیم می‌شوند بصورت متمدنانه رفتار خواهد شد، شرایط تسلیم شدن آن‌ها فاش نشده خواهد ماند و اوکراین راهی برای اطمینان از مبادله آن‌هایی که نمی‌خواهند به روسیه بازگردند، پیدا خواهد کرد.
موتو X30 پرو و ریزر ۲۰۲۲ هر دو از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره خواهند بود.
با انجام منظم تمرینات صبحگاهی موجی از قدرت و نشاط را در سراسر بدن احساس خواهید کرد. با توجه به اینکه تمرینات پیچیده و طاقت فرسا را ​​انجام نمی‌دهید، بدن هورمون‌های شادی تولید می‌کند که به این معنی است که خلق و خوی شما بهبود می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ